7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Tronades i calor marcaran el cap de setmana

Imatge d'una dona passejant sota un fort aiguat

 | EFE

 

L’oratge de les pròximes hores i del cap de setmana serà prou diferent entre unes zones i altres de la Comunitat. Ja ho poguérem comprovar ahir, i hui tornàrem a tindre oratge variable i insegur al nord, on els ruixats i les tronades seran de nou les protagonistes esta vesprada, i el centre i el sud del territori on tot i veure’s alguns núvols l’oratge serà més estable i calorós.

Oratge hui divendres 10 de setembre

 

 

Al centre i al sud les temperatures diürnes encara pujaran fins als 32-33 graus al centre i per l’interior.

 

Temperatures hui divendres 10 de setembre

L’oratge del cap de setmana també es presenta molt variable i insegur. Caldria aprofitar el matí per a fer plans a l’aire lliure perquè de vesprada i fins i tot de cara a la nit la probabilitat de pluja serà major. Està previst que les primeres tronades i es registren al nord però a mesura que avance la vesprada-nit els núvols i la pluja es desplaçaran cap al centre i cap a la costa de València, i fins i tot poden afectar punts del nord d’Alacant.

Oratge demà dissabte 11 de setembre

 

 

Les temperatures no patiran canvis tot i que a partir de la vesprada quan es formen les tronades es produiran descensos bruscos i sobtats als termòmetres.

 

Temperatures demà dissabte 11 de setembre

Diumenge de matí encara podran quedar restes d’inestabilitat al centre i al sud. Ruixats residuals que deixaran pas al sol però de vesprada i encara que només siga al nord tornarem a tindre notícies de les tronades.

Dilluns començarem la setmana amb notícies de la borrasca que durant el cap de setmana haurà creuat l’Atlàntic. Ens enviarà una franja de núvols més activa que entre dilluns a la nit i dimarts migdia podrà deixar pluja a bona part de la Comunitat. No seran pluges importants i a més segur que es tracta de pluja bruta, acompanyada de fang.

 

Oratge a partir del diumenge 12 de setembre

Últimes notícies

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.