Metro i tramvia 24 hores del 15 al 20 de març per les Falles

Ejemplo de shortcode con estilo
Les freqüències varien segons dia, franja horària i destinació, per la qual cosa es recomana informar-se a Metrovalencia, el telèfon gratuït 900 46 10 46, xarxes socials i app oficial

La Generalitat facilitarà la mobilitat durant la celebració dels principals dies de Falles gràcies al servei 24 hores que Metrovalencia oferirà del 15 al 20 de març.

Des del servei ordinari que començarà al matí del dia 15 i l’extraordinari nocturn que s’iniciarà esta mateixa data amb la plantà, els metres i els tramvies realitzaran desplaçaments continuats fins després de la cremà, enllaçant amb el servei ordinari del dia 20 de març.

Com a novetat este any, respecte a dispositius anteriors, s’ha incorporat la nova Línia 10 (Alacant-Natzaret) i que està connectada per un passatge amb l’estació de Bailén, per on circulen els trens de Línia 7 (Torrent Avinguda-Marítim).

Les freqüències variaran en funció del dia, franja horària i destinació, per la qual cosa es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens i tramvies a la pàgina web de Metrovalència, al telèfon gratuït 900 461 046 o a les mateixes estacions. A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv), twitter (@metrovalència) i l’app oficial.

L’oferta prevista per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) permet garantir la mobilitat entre els diferents punts de la ciutat i l’àrea metropolitana que connecta la xarxa. D’esta manera, es millora la freqüència de pas en determinats moments, com ara les mascletaes, castells de focs artificials o ofrena, alhora que es prolonga el servei durant les nits d’aquells dies.

Del 15 al 19 de març, el servei que s’ofereix part dels horaris d’un dia feiner, encara que el 18 siga dissabte i el 19 diumenge, de manera que hi haurà més unitats a disposició dels passatgers i passatgeres, als quals cal sumar els serveis especials per a moments puntuals pel dia i la prolongació del servei durant tota la nit.

Tancament de Xàtiva i Colom

Les estacions de Xàtiva i Colom romandran tancades al públic durant el tret de mascletaes dels dies festius principals de Falles, del 16 al 19 de març, seguint les recomanacions realitzades per la Junta de Seguretat de la Subdelegació del Govern.

L’horari de tancament serà de 12.30 a 14.30 hores i l’objectiu és evitar aglomeracions que suposen qualsevol mena de risc per als ciutadans i visitants que per milers es concentren al centre de València per gaudir de les tradicionals mascletades.

Metrovalencia recomana als seus clients que utilitzen estacions alternatives per a estos dies (Alameda, Plaça Espanya, Bailén i Àngel Guimerà, segons orígens), se n’informen a través de la web i xarxes socials, i seguisquen en tot moment les indicacions de megafonia, teleindicadors i del personal de FGV distribuïts per la xarxa.

Castell de focs artificials

Pel que fa als castells de focs artificials, que este any es dispararan a la Ciutat de les Arts i de les Ciències, la nova Línia 10 (Alacant-Natzaret) s’erigeix ​​en la millor opció per apropar-se i gaudir dels castells els dies 16, 17, 18 i 19, en esta última jornada, la Nit del Foc.

Informació al client

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha incorporat a 110 nous agents d’estació temporals per prestar servei a la xarxa de Metrovalencia durant la celebració de les Falles. Del total dels treballadors i treballadores, 75 aniran destinats a les línies de metro i 35 a les de tramvia.

Per a qualsevol consulta, els clients poden acudir, personalment, als Espais del Client de Colom, Xàtiva i Alacant, al Centre d’Atenció al Client de Benimaclet o als Punts del Client d’Empalme, Àngel Guimerà, i Mislata.

Cal recordar que, del 15 al 19 de març, no està permés el transport de bicicletes ni patinets a tota la xarxa, que es recomana que les cadires infantils es pleguen dins de les instal·lacions i que està prohibit transportar o disparar material pirotècnic, fumar, consumir begudes alcohòliques o estupefaents, així com accedir amb globus per evitar possibles contactes amb la catenària.

Últimes notícies

Quinze detinguts a Benicarló en desmantellar una xarxa familiar de tràfic de drogues

La Guardia Civil ha detingut quinze persones a Benicarló i ha desmantellat diversos punts de venda vinculats a una xarxa familiar. En sis escorcolls, ha trobat drogues, armes, diners i animals.

Ábalos demana anul·lar la condemna i suspendre’n l’execució

Ábalos ha recorregut davant del Tribunal Constitucional la condemna de 24 anys i tres mesos. També demana suspendre’n l’execució mentre es resol el recurs.

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.