Metrobús restaura les línies principals de l’àrea metropolitana de València

La Generalitat ha restaurat la major part dels corredors en què s’estructuren les principals línies de metrobús de l’àrea metropolitana de València per facilitar l’accés dels ciutadans al transport públic.

Els danys ocasionats per la DANA, tant en infraestructures com a parades i estacions, havien obligat a la suspensió de determinats serveis. Gran part han estat restaurats hui mateix, encara que alguns han patit modificacions.

De cara als pròxims dies es reforçaran les línies existents i se seguiran recuperant noves rutes, especialment cap a la zona sud on no està actiu el corredor i cap de les línies excepte la nova connexió llançadora Paiporta-València. En els pròxims dies està previst que es continuen restaurant línies i s’amplien les freqüències en aquells punts on hi ha una alta afluència.

Segons l’última actualització de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), els corredors oferixen els serveis següents:

Corredor Oest

Línia 106: Sense servei a causa de problemes al recorregut.

Línia 150: Els diumenges i festius s’operarà amb el calendari de dissabte mentre no funcione Metrovalència.

Línia 160: Servei habitual, circula per Aldaia i torna des del Barri del Crist sense arribar a Bonaire.

Línia 161: Horari normal, però el recorregut s’altera  a causa de la inaccessibilitat a Aldaia.

Línia 162: Llançadora d’Aldaia sense servei.

Línia 163: Llançadora d’Alaquàs en funcionament normal fins a Nou d’Octubre.

Línia 164: Xirivella a Faitanar sense servei.

Línia 165: Quart-Burjassot, servei habitual.

Línia 170: Represa operacions. Modifica el recorregut a Torrent per entrar pel Polígon Mas del Jutge.

Corredor Nord i Nord-oest

Totes les línies operen amb normalitat.

Corredor Sud (València-Albal-Silla)

No hi haurà servei fins que les vies siguen practicables. 

Corredor Montserrat – València (CV109)

Opera amb normalitat, excepte la llançadora Montserrat a Torrent Metro. 

Corredor Foia de Bunyol a València

Les línies que connecten Yátova, Xiva, Turís, Cheste i Buñol amb València: se suprimixen totes les parades a Cheste. Hi haurà una parada única a Chiva, al Registre de la Propietat.

Hi haurà un servei llançadora Yátova-Buñol amb els següents horaris establits:

Per la seua banda, a la línia València a Polígon Industrial La Reva les parades als polígons de Loriguilla i La Reva s’efectuaran a les rotondes de les entrades principals.

Es recomana als usuaris consultar els horaris i les modificacions abans de planificar els seus trajectes a la pàgina web de l’ATMV i de la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.