Metrobús restaura les línies principals de l’àrea metropolitana de València

La Generalitat ha restaurat la major part dels corredors en què s’estructuren les principals línies de metrobús de l’àrea metropolitana de València per facilitar l’accés dels ciutadans al transport públic.

Els danys ocasionats per la DANA, tant en infraestructures com a parades i estacions, havien obligat a la suspensió de determinats serveis. Gran part han estat restaurats hui mateix, encara que alguns han patit modificacions.

De cara als pròxims dies es reforçaran les línies existents i se seguiran recuperant noves rutes, especialment cap a la zona sud on no està actiu el corredor i cap de les línies excepte la nova connexió llançadora Paiporta-València. En els pròxims dies està previst que es continuen restaurant línies i s’amplien les freqüències en aquells punts on hi ha una alta afluència.

Segons l’última actualització de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), els corredors oferixen els serveis següents:

Corredor Oest

Línia 106: Sense servei a causa de problemes al recorregut.

Línia 150: Els diumenges i festius s’operarà amb el calendari de dissabte mentre no funcione Metrovalència.

Línia 160: Servei habitual, circula per Aldaia i torna des del Barri del Crist sense arribar a Bonaire.

Línia 161: Horari normal, però el recorregut s’altera  a causa de la inaccessibilitat a Aldaia.

Línia 162: Llançadora d’Aldaia sense servei.

Línia 163: Llançadora d’Alaquàs en funcionament normal fins a Nou d’Octubre.

Línia 164: Xirivella a Faitanar sense servei.

Línia 165: Quart-Burjassot, servei habitual.

Línia 170: Represa operacions. Modifica el recorregut a Torrent per entrar pel Polígon Mas del Jutge.

Corredor Nord i Nord-oest

Totes les línies operen amb normalitat.

Corredor Sud (València-Albal-Silla)

No hi haurà servei fins que les vies siguen practicables. 

Corredor Montserrat – València (CV109)

Opera amb normalitat, excepte la llançadora Montserrat a Torrent Metro. 

Corredor Foia de Bunyol a València

Les línies que connecten Yátova, Xiva, Turís, Cheste i Buñol amb València: se suprimixen totes les parades a Cheste. Hi haurà una parada única a Chiva, al Registre de la Propietat.

Hi haurà un servei llançadora Yátova-Buñol amb els següents horaris establits:

Per la seua banda, a la línia València a Polígon Industrial La Reva les parades als polígons de Loriguilla i La Reva s’efectuaran a les rotondes de les entrades principals.

Es recomana als usuaris consultar els horaris i les modificacions abans de planificar els seus trajectes a la pàgina web de l’ATMV i de la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.