Metrobús restaura les línies principals de l’àrea metropolitana de València

La Generalitat ha restaurat la major part dels corredors en què s’estructuren les principals línies de metrobús de l’àrea metropolitana de València per facilitar l’accés dels ciutadans al transport públic.

Els danys ocasionats per la DANA, tant en infraestructures com a parades i estacions, havien obligat a la suspensió de determinats serveis. Gran part han estat restaurats hui mateix, encara que alguns han patit modificacions.

De cara als pròxims dies es reforçaran les línies existents i se seguiran recuperant noves rutes, especialment cap a la zona sud on no està actiu el corredor i cap de les línies excepte la nova connexió llançadora Paiporta-València. En els pròxims dies està previst que es continuen restaurant línies i s’amplien les freqüències en aquells punts on hi ha una alta afluència.

Segons l’última actualització de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), els corredors oferixen els serveis següents:

Corredor Oest

Línia 106: Sense servei a causa de problemes al recorregut.

Línia 150: Els diumenges i festius s’operarà amb el calendari de dissabte mentre no funcione Metrovalència.

Línia 160: Servei habitual, circula per Aldaia i torna des del Barri del Crist sense arribar a Bonaire.

Línia 161: Horari normal, però el recorregut s’altera  a causa de la inaccessibilitat a Aldaia.

Línia 162: Llançadora d’Aldaia sense servei.

Línia 163: Llançadora d’Alaquàs en funcionament normal fins a Nou d’Octubre.

Línia 164: Xirivella a Faitanar sense servei.

Línia 165: Quart-Burjassot, servei habitual.

Línia 170: Represa operacions. Modifica el recorregut a Torrent per entrar pel Polígon Mas del Jutge.

Corredor Nord i Nord-oest

Totes les línies operen amb normalitat.

Corredor Sud (València-Albal-Silla)

No hi haurà servei fins que les vies siguen practicables. 

Corredor Montserrat – València (CV109)

Opera amb normalitat, excepte la llançadora Montserrat a Torrent Metro. 

Corredor Foia de Bunyol a València

Les línies que connecten Yátova, Xiva, Turís, Cheste i Buñol amb València: se suprimixen totes les parades a Cheste. Hi haurà una parada única a Chiva, al Registre de la Propietat.

Hi haurà un servei llançadora Yátova-Buñol amb els següents horaris establits:

Per la seua banda, a la línia València a Polígon Industrial La Reva les parades als polígons de Loriguilla i La Reva s’efectuaran a les rotondes de les entrades principals.

Es recomana als usuaris consultar els horaris i les modificacions abans de planificar els seus trajectes a la pàgina web de l’ATMV i de la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.