15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Metrobús restaura les línies principals de l’àrea metropolitana de València

La Generalitat ha restaurat la major part dels corredors en què s’estructuren les principals línies de metrobús de l’àrea metropolitana de València per facilitar l’accés dels ciutadans al transport públic.

Els danys ocasionats per la DANA, tant en infraestructures com a parades i estacions, havien obligat a la suspensió de determinats serveis. Gran part han estat restaurats hui mateix, encara que alguns han patit modificacions.

De cara als pròxims dies es reforçaran les línies existents i se seguiran recuperant noves rutes, especialment cap a la zona sud on no està actiu el corredor i cap de les línies excepte la nova connexió llançadora Paiporta-València. En els pròxims dies està previst que es continuen restaurant línies i s’amplien les freqüències en aquells punts on hi ha una alta afluència.

Segons l’última actualització de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), els corredors oferixen els serveis següents:

Corredor Oest

Línia 106: Sense servei a causa de problemes al recorregut.

Línia 150: Els diumenges i festius s’operarà amb el calendari de dissabte mentre no funcione Metrovalència.

Línia 160: Servei habitual, circula per Aldaia i torna des del Barri del Crist sense arribar a Bonaire.

Línia 161: Horari normal, però el recorregut s’altera  a causa de la inaccessibilitat a Aldaia.

Línia 162: Llançadora d’Aldaia sense servei.

Línia 163: Llançadora d’Alaquàs en funcionament normal fins a Nou d’Octubre.

Línia 164: Xirivella a Faitanar sense servei.

Línia 165: Quart-Burjassot, servei habitual.

Línia 170: Represa operacions. Modifica el recorregut a Torrent per entrar pel Polígon Mas del Jutge.

Corredor Nord i Nord-oest

Totes les línies operen amb normalitat.

Corredor Sud (València-Albal-Silla)

No hi haurà servei fins que les vies siguen practicables. 

Corredor Montserrat – València (CV109)

Opera amb normalitat, excepte la llançadora Montserrat a Torrent Metro. 

Corredor Foia de Bunyol a València

Les línies que connecten Yátova, Xiva, Turís, Cheste i Buñol amb València: se suprimixen totes les parades a Cheste. Hi haurà una parada única a Chiva, al Registre de la Propietat.

Hi haurà un servei llançadora Yátova-Buñol amb els següents horaris establits:

Per la seua banda, a la línia València a Polígon Industrial La Reva les parades als polígons de Loriguilla i La Reva s’efectuaran a les rotondes de les entrades principals.

Es recomana als usuaris consultar els horaris i les modificacions abans de planificar els seus trajectes a la pàgina web de l’ATMV i de la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.