Metrovalencia ofereix servei nocturn cinc dies seguits per Setmana Santa

La Generalitat farà un esforç de planificació i de plantilla en Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) durant els principals dies de Setmana Santa, en programar serveis nocturns en Metrovalencia durant cinc jornades consecutives, des de Dimecres Sant fins Diumenge de Resurrecció, per a facilitar la mobilitat sostenible.

Aquesta és la primera vegada, des que es va iniciar en 2018 el servei nocturn ‘A la Lluna de Metrovalencia’ que s’ofereix servei nocturn durant cinc jornades consecutives, el major nombre de dies seguits amb serveis especials, a excepció dels serveis extraordinaris programats amb motiu de les Falles.

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha valorat aquest servei especial programat en Metrovalencia com “una mostra més de l’esforç de la Generalitat per a facilitar la mobilitat sostenible en unes jornades en les quals es preveu un augment dels desplaçaments a causa de les festes de Setmana Santa i a l’increment del turisme a la ciutat“.

Així mateix, el conseller també ha fet un balanç “molt positiu” del servei nocturn del metre i del tramvia, des que es posara de nou en marxa el passat 4 de març. “Els usuaris i les usuàries estan tornant al transport públic i aposten pel metre nocturn per a moure’s els divendres i els dissabtes que, de mitjana, registren 9.000 persones usuàries cada cap de setmana en aquestes franges horàries”.

Al servei nocturn per Setmana Santa l’afectarà el tall de servei que s’ha programat amb motiu de les obres de millora i manteniment de via en superfície de les Línies 1, 2 i 3. D’aquesta manera, la circulació ferroviària es realitzarà fins a Seminari, en línia 1; fins a L’Eliana, en línia 2; i Meliana, en línia 3, sense continuïtat amb autobús.

‘A la Lluna de Metrovalencia’

Amb el servei denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’ circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. I cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les Línies, mentre que en els trams Primat Reig-Dr Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Dr. Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arriba fins a Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins té lloc entorn de les 2.30 hores.

Els horaris es poden consultar en la pàgina web consultar ací www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i en l’App oficial de Metrovalencia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.