12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

El producte més demandat que pots comprar en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Mascaretes i gel en les màquines de 'vending' de Metrovalencia i Tram d'Alacant

Hi ha a disposició dels viatgers dos classes de mascaretes i envasos de gel de 100 ml | GVA

 

Les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant oferixen en les seues màquines de ‘vending‘, al costat de begudes i comestibles, mascaretes i gel hidroalcohòlic gràcies a un acord amb l’empresa Teika, que gestiona este servici, per a incloure estos productes entre la seua oferta, segons ha informat la Generalitat.

 

Sobre este tema, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha assegurat que, amb esta mesura, «avancem en el servici que presta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a les persones usuàries i ajudem a garantir la seguretat sanitària enfront del coronavirus, tenint en compte que l’ús de mascaretes és obligatori en el transport públic».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les mascaretes que es distribuïxen són de dos classes: una de model quirúrgic, en embolcall individual, que costa 0,95 euros, i una altra de fabricació tèxtil reutilitzable, que val 3 euros la unitat. El gel es ven en envasos de 100 ml per 3 euros.

 

Les estacions de metro en les que s’oferixen estos productes són, de moment, Xàtiva, Colón i Àngel Guimerà, en València. En Alacant, s’han instal·lat en Mercat, Estels i Benidorm.

 

 

 

Mesures de prevenció en el transport públic

Esta iniciativa se suma a les mesures que FGV ja ha implantat per a afavorir l’ús del transport públic segons les condicions de prevenció establides, entre les que destaca l’ús obligatori de mascareta en tots els desplaçaments, en les condicions establides per les autoritats sanitàries.

 

En les últimes setmanes, s’ha organitzat un reforç del dispositiu de vigilància en trens i estacions, que compta amb la col·laboració de les Forces de Seguretat, segons les mateixes fonts. També des de l’empresa pública es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohòlic en els accessos a les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

 

A demés, FGV ha senyalitzat els itineraris dels viatgers en les estacions i els trens i ha diferenciat els seients de manera alterna, per a facilitar que els viatgers es distribuïsquen correctament i mantinguen la distància de seguretat amb altres usuaris.

 

Des d’FGV s’ha disposat que la compra de títols de transport en les estacions es fa exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica. També de manera temporal les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden fer a través de la pàgina web o l’app. En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.