Mila Ximénez deixa en herència coses a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Mila Ximénez ha deixat un buit insubstituïble en l’univers ‘Sálvame‘. Era l’única col·laboradora que anava a treballar de dilluns a divendres i sempre era present en les entrevistes del Deluxe.

Esta exposició mediàtica li va convertir en una de les persones millors pagades de la televisió. Ha participat en els dos concursos més importants de Telecinco: ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano VIP’.

Ha sigut el fitxatge més ben pagat d’estos programes. Es calcula que va poder cobrar una xifra pròxima als 40.000 euros per cada setmana que va estar a Hondures.

Alguns experts en televisió garanteixen que el poder mediàtic de l’escriptora era espectacular. De fet, els programes en els quals va participar van registrar unes dades d’audiència extraordinaris.

Tot això es tradueix en diners. La comentarista va aconseguir ressorgir de les seues cendres i els seus comptes bancaris van començar a emmagatzemar tants euros com aplaudiments rebia en plató.

La gent que li coneix assegura que era una persona tremendament generosa. Així que, en ser conscient de la seua vida s’estava acabant, va començar a repartir les seues pertinences entre els seus éssers estimats.

 

Casa Mila Ximénez

 

La casa de Mila Ximénez ha sigut buidada durant este matí per un servei de mudances. Sis dies després de la seua trista defunció i després d’uns dies esgotadors per a la família, arriba el moment de fer un pas avant. Part del llegat que la periodista té en la seua cèntrica casa de Madrid està sent traslladat en un camió de ports.

 

Herència per a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Kiko Hernández i Belén Esteban rebran prompte una emotiva herència per part de qui va ser la seua companya.

Per al seu soci en el conegut com a ‘eix del mal’, Mila ha volgut deixar-li un quadre d’estil impressionista que mostra la silueta d’una dona posant nua amb les cames plegades.

Més enigmàtic és el que li correspondrà a Belén, ja que està guardat dins d’un sobre amb el seu nom escrit.

La periodista ho va deixar tot llest abans del seu adeu, tal com es mostra en els paquets, perfectament etiquetats amb noms clau.

En un altre es llig la inscripció ‘Granada’. Potser eixe embalum viatja fins a la ciutat nassarita on resideix una de les seues germanes, Nani.

 

Ova gosseta Mila

 

Un altre assumpte pendent que l’andalusa va deixar llest abans de morir va ser el nou amo de la seua gosseta, Ova.

La mascota que ha sigut fidel companya de vida i que ha estat amb ella quasi fins a l’últim sospir ja té nova família. Així ho va revelar Marisa Martín Blázquez en ‘El Programa de Ana Rosa’: «Fins que per fi va eixir una família amb uns xiquets, que la gosseta és ideal per a una família amb uns xiquets, i en eixe moment, quan van vindre a recollir-la, al cap de poc temps després Mila es va anar. Semblava que volia esperar fins a veure amb qui deixava a Ova», va comptar.

Cendres de Mila

 

Les cendres han viatjat amb la seua filla Alba fins a Amsterdam, tal com era el desig de l’escriptora. «Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus nets, però la distància no ho ha permés.  Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visquera al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Eixe ha sigut sempre l’objectiu de Mila», reconeixia Manolo.

Allí resideix la seua única descendent juntament amb el seu marit i dos fills, que eren la seua autèntica feblesa i la pena amb la qual va marxar va ser per no poder viatjar més sovint a Països Baixos a conseqüència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.