Mila Ximénez deixa en herència coses a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Mila Ximénez ha deixat un buit insubstituïble en l’univers ‘Sálvame‘. Era l’única col·laboradora que anava a treballar de dilluns a divendres i sempre era present en les entrevistes del Deluxe.

Esta exposició mediàtica li va convertir en una de les persones millors pagades de la televisió. Ha participat en els dos concursos més importants de Telecinco: ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano VIP’.

Ha sigut el fitxatge més ben pagat d’estos programes. Es calcula que va poder cobrar una xifra pròxima als 40.000 euros per cada setmana que va estar a Hondures.

Alguns experts en televisió garanteixen que el poder mediàtic de l’escriptora era espectacular. De fet, els programes en els quals va participar van registrar unes dades d’audiència extraordinaris.

Tot això es tradueix en diners. La comentarista va aconseguir ressorgir de les seues cendres i els seus comptes bancaris van començar a emmagatzemar tants euros com aplaudiments rebia en plató.

La gent que li coneix assegura que era una persona tremendament generosa. Així que, en ser conscient de la seua vida s’estava acabant, va començar a repartir les seues pertinences entre els seus éssers estimats.

 

Casa Mila Ximénez

 

La casa de Mila Ximénez ha sigut buidada durant este matí per un servei de mudances. Sis dies després de la seua trista defunció i després d’uns dies esgotadors per a la família, arriba el moment de fer un pas avant. Part del llegat que la periodista té en la seua cèntrica casa de Madrid està sent traslladat en un camió de ports.

 

Herència per a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Kiko Hernández i Belén Esteban rebran prompte una emotiva herència per part de qui va ser la seua companya.

Per al seu soci en el conegut com a ‘eix del mal’, Mila ha volgut deixar-li un quadre d’estil impressionista que mostra la silueta d’una dona posant nua amb les cames plegades.

Més enigmàtic és el que li correspondrà a Belén, ja que està guardat dins d’un sobre amb el seu nom escrit.

La periodista ho va deixar tot llest abans del seu adeu, tal com es mostra en els paquets, perfectament etiquetats amb noms clau.

En un altre es llig la inscripció ‘Granada’. Potser eixe embalum viatja fins a la ciutat nassarita on resideix una de les seues germanes, Nani.

 

Ova gosseta Mila

 

Un altre assumpte pendent que l’andalusa va deixar llest abans de morir va ser el nou amo de la seua gosseta, Ova.

La mascota que ha sigut fidel companya de vida i que ha estat amb ella quasi fins a l’últim sospir ja té nova família. Així ho va revelar Marisa Martín Blázquez en ‘El Programa de Ana Rosa’: «Fins que per fi va eixir una família amb uns xiquets, que la gosseta és ideal per a una família amb uns xiquets, i en eixe moment, quan van vindre a recollir-la, al cap de poc temps després Mila es va anar. Semblava que volia esperar fins a veure amb qui deixava a Ova», va comptar.

Cendres de Mila

 

Les cendres han viatjat amb la seua filla Alba fins a Amsterdam, tal com era el desig de l’escriptora. «Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus nets, però la distància no ho ha permés.  Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visquera al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Eixe ha sigut sempre l’objectiu de Mila», reconeixia Manolo.

Allí resideix la seua única descendent juntament amb el seu marit i dos fills, que eren la seua autèntica feblesa i la pena amb la qual va marxar va ser per no poder viatjar més sovint a Països Baixos a conseqüència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.