8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mila Ximénez deixa en herència coses a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Mila Ximénez ha deixat un buit insubstituïble en l’univers ‘Sálvame‘. Era l’única col·laboradora que anava a treballar de dilluns a divendres i sempre era present en les entrevistes del Deluxe.

Esta exposició mediàtica li va convertir en una de les persones millors pagades de la televisió. Ha participat en els dos concursos més importants de Telecinco: ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano VIP’.

Ha sigut el fitxatge més ben pagat d’estos programes. Es calcula que va poder cobrar una xifra pròxima als 40.000 euros per cada setmana que va estar a Hondures.

Alguns experts en televisió garanteixen que el poder mediàtic de l’escriptora era espectacular. De fet, els programes en els quals va participar van registrar unes dades d’audiència extraordinaris.

Tot això es tradueix en diners. La comentarista va aconseguir ressorgir de les seues cendres i els seus comptes bancaris van començar a emmagatzemar tants euros com aplaudiments rebia en plató.

La gent que li coneix assegura que era una persona tremendament generosa. Així que, en ser conscient de la seua vida s’estava acabant, va començar a repartir les seues pertinences entre els seus éssers estimats.

 

Casa Mila Ximénez

 

La casa de Mila Ximénez ha sigut buidada durant este matí per un servei de mudances. Sis dies després de la seua trista defunció i després d’uns dies esgotadors per a la família, arriba el moment de fer un pas avant. Part del llegat que la periodista té en la seua cèntrica casa de Madrid està sent traslladat en un camió de ports.

 

Herència per a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Kiko Hernández i Belén Esteban rebran prompte una emotiva herència per part de qui va ser la seua companya.

Per al seu soci en el conegut com a ‘eix del mal’, Mila ha volgut deixar-li un quadre d’estil impressionista que mostra la silueta d’una dona posant nua amb les cames plegades.

Més enigmàtic és el que li correspondrà a Belén, ja que està guardat dins d’un sobre amb el seu nom escrit.

La periodista ho va deixar tot llest abans del seu adeu, tal com es mostra en els paquets, perfectament etiquetats amb noms clau.

En un altre es llig la inscripció ‘Granada’. Potser eixe embalum viatja fins a la ciutat nassarita on resideix una de les seues germanes, Nani.

 

Ova gosseta Mila

 

Un altre assumpte pendent que l’andalusa va deixar llest abans de morir va ser el nou amo de la seua gosseta, Ova.

La mascota que ha sigut fidel companya de vida i que ha estat amb ella quasi fins a l’últim sospir ja té nova família. Així ho va revelar Marisa Martín Blázquez en ‘El Programa de Ana Rosa’: «Fins que per fi va eixir una família amb uns xiquets, que la gosseta és ideal per a una família amb uns xiquets, i en eixe moment, quan van vindre a recollir-la, al cap de poc temps després Mila es va anar. Semblava que volia esperar fins a veure amb qui deixava a Ova», va comptar.

Cendres de Mila

 

Les cendres han viatjat amb la seua filla Alba fins a Amsterdam, tal com era el desig de l’escriptora. «Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus nets, però la distància no ho ha permés.  Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visquera al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Eixe ha sigut sempre l’objectiu de Mila», reconeixia Manolo.

Allí resideix la seua única descendent juntament amb el seu marit i dos fills, que eren la seua autèntica feblesa i la pena amb la qual va marxar va ser per no poder viatjar més sovint a Països Baixos a conseqüència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.