El Castelló viu el millor inici de la seua història en Segona

Ejemplo de shortcode con estilo
El CD Castelló s’ha convertit en l’únic invicte de LaLiga Hypermotion, amb sis victòries i un empat, signant el millor començament dels seus 104 anys. L’equip iguala el registre històric de 1971/72 i repetix els números que van impulsar l’Elche a Primera fa 14 anys.

El CD Castelló s’ha consolidat com l’únic equip invicte de LaLiga Hypermotion després de guanyar el Leganés per 0-2, un triomf que li permet firmar el millor començament dels seus 104 anys d’història i igualar el millor inici recent en Segona Divisió.

Amb este resultat, els albinegres han encadenat sis victòries i un empat en les primeres set jornades. L’equip ha guanyat els quatre partits com a visitant i suma cinc triomfs consecutius, una dinàmica que el confirma com el conjunt més regular del campionat en este inici.

Domini en la classificació i referent ofensiu

La trajectòria del Castelló té un reflex clar en la classificació. L’equip orellut disposa d’una renda de 7 punts sobre el seté classificat, que és qui marca quedar fora de la promoció d’ascens. A més, té un avantatge de 4 punts respecte del tercer, el lloc que delimita l’ascens directe a Primera.

Esta solidesa en els resultats permet que el conjunt castellonenc mire cap a l’objectiu de l’ascens. El club no joga en la màxima categoria des de fa més de 35 anys, i la il·lusió ha tornat a créixer entre l’afició gràcies a este inici.

El precedent més pròxim d’un arrencada com l’actual data de fa 14 anys. L’últim equip que va sumar 19 dels primers 21 punts, com ha fet ara el Castelló, va ser l’Elche. El conjunt il·licità va acabar aconseguint l’ascens a Primera divisió aquella temporada, un camí que el Castelló aspira a repetir.

Claus del rendiment: defensa sòlida i gol

Un dels pilars d’este gran començament és el rendiment del porter albinegre, Romain Matthys. El meta ha jugat els 630 minuts que porten disputats de lliga i només ha encaixat 2 gols, cosa que el convertix en el guardameta menys golejat de la categoria.

En atac, el Castelló també s’ha mostrat molt efectiu. L’equip és el segon màxim golejador de LaLiga Hypermotion amb 14 gols anotats. Només l’Eibar ha marcat un tant més, fet que evidencia el bon moment ofensiu dels de Castàlia.

Amb estos registres, el Castelló iguala el seu millor inici històric, que es remunta a la temporada 1971/72. Aleshores també va sumar sis victòries i un empat en les primeres set jornades i va acabar aconseguint l’ascens a Primera divisió.

L’única diferència respecte d’aquella campanya és un gol. En l’actual curs, l’equip ha marcat un tant més que en aquell inici de 1971/72, un detall que ressalta encara més l’excel·lent moment que viu ara el conjunt orellut.

Últimes notícies

Cel ennuvolat i pluges dijous al sud de la Comunitat Valenciana

Este dijous el cel estarà ennuvolat amb pluges a la mitat sud de la Comunitat Valenciana, temperatures sense grans canvis i vent fluix variable. Divendres s’espera un ambient més estable i assolellat, amb lleuger augment de les màximes a l’interior sud.

Iniciativa-Compromís tria Alberto Ibáñez per a encapçalar la llista al Congrés

La mesa nacional d’Iniciativa-Compromís ha acordat per unanimitat proposar Alberto Ibáñez com a cap de llista al Congrés el 29 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar una candidatura unitària de l’esquerra valenciana.

La compra de vivenda per estrangers cau un 15,4 % a la Comunitat Valenciana en mig d’un fre general

La compravenda de vivenda lliure per part d’estrangers ha retrocedit un 15,4 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre, una de les majors caigudes d’Espanya, en un context de descens generalitzat del 13 % al conjunt de l’Estat.

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.