Els 56 mitjans associats AMDComVal van superar la xifra de 251 milions de pàgines vistes el 2023

Els 56 mitjans de comunicació que formen part de l’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) han aconseguit la xifra de 251 milions de pàgines en 2023, segons l’Oficina de Justificació de la Difusió (OJD). En concret la xifra total de l’any és de 251.195.420 pàgines vesteixes.

Aquestes dades suposen un increment del 29,31% respecte a les xifres de l’any 2022 en què els 52 mitjans AMDComVal van aconseguir assolir la xifra de 194 milions de pàgines vistes l’any 2022 .

Un increment del 29,31%

Segons les dades públiques que es poden consultar a la web d’OJD, els mitjans associats AMDComVal auditats per aquest organisme que s’encarrega de controlar la difusió dels mitjans de comunicació van aconseguir 129,2 milions de pàgines vistes el segon semestre del 2023 i 121 ,9 milions de pàgines vistes el primer semestre de l’any 2023 .

Per trimestre, els 56 mitjans associats van aconseguir  61,9 milions de pàgines vistes el primer trimestre de l’any; 60 milions el segon trimestre; 69,2 el tercer trimestre i 60 milions de pàgines vistes al darrer trimestre de l’any .

Proximitat i capil·laritat territorial

Aquestes xifres suposen una ratificació important per a AMDComVal en un moment de creixement amb la incorporació de nous associats que  reforça la seua posició privilegiada de proximitat i capil·laritat territorial  gràcies a la seua presència a totes les comarques d’Alacant, Castelló i València.

Estes xifres i estes noves incorporacions permetran a l’AMDComVal, fundada el 2008,  continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.