Els 56 mitjans associats AMDComVal van superar la xifra de 251 milions de pàgines vistes el 2023

Els 56 mitjans de comunicació que formen part de l’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) han aconseguit la xifra de 251 milions de pàgines en 2023, segons l’Oficina de Justificació de la Difusió (OJD). En concret la xifra total de l’any és de 251.195.420 pàgines vesteixes.

Aquestes dades suposen un increment del 29,31% respecte a les xifres de l’any 2022 en què els 52 mitjans AMDComVal van aconseguir assolir la xifra de 194 milions de pàgines vistes l’any 2022 .

Un increment del 29,31%

Segons les dades públiques que es poden consultar a la web d’OJD, els mitjans associats AMDComVal auditats per aquest organisme que s’encarrega de controlar la difusió dels mitjans de comunicació van aconseguir 129,2 milions de pàgines vistes el segon semestre del 2023 i 121 ,9 milions de pàgines vistes el primer semestre de l’any 2023 .

Per trimestre, els 56 mitjans associats van aconseguir  61,9 milions de pàgines vistes el primer trimestre de l’any; 60 milions el segon trimestre; 69,2 el tercer trimestre i 60 milions de pàgines vistes al darrer trimestre de l’any .

Proximitat i capil·laritat territorial

Aquestes xifres suposen una ratificació important per a AMDComVal en un moment de creixement amb la incorporació de nous associats que  reforça la seua posició privilegiada de proximitat i capil·laritat territorial  gràcies a la seua presència a totes les comarques d’Alacant, Castelló i València.

Estes xifres i estes noves incorporacions permetran a l’AMDComVal, fundada el 2008,  continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.