Mor un ancià en un habitatge d’Asp per una possible explosió de butà

Un home de 84 anys va morir ahir dijous en l’incendi d’un habitatge del carrer Passos d’Asp, pel que sembla provocada per diverses explosions de gas butà.

Efectius del Consorci Provincial de Bombers han actuat per a sufocar unes flames que sortien a l’exterior per les finestres, així com una ambulància del SAMU, una altra del Suport Vital Bàsic i efectius d’atenció primària.

El CICU ha mobilitzat dues unitats del SAMU, una unitat de SVB i un helicòpter medicalitzat. També ha intervingut l’ambulància municipal d’Asp. A conseqüència de l’explosió ha mort un home de 84 anys.

Els serveis mèdics han estabilitzat a un altre home, de 55 anys, després de realitzar-li diverses maniobres de suport vital avançat. Va ser evacuat en la SAMU aèria a l’hospital La Fe de València, per cremades de segon i tercer grau en el 60% de la superfície corporal.

A més, van ser atesos per inhalació de fum tres homes. Un d’ells de 26 anys, que ha intentat socórrer i després de ser atés ha estat evacuat a l’hospital General d’Elx en l’ambulància municipal. Els altres dos són policies locals de 44 i 54 anys i s’han traslladat pels seus mitjans a l’hospital del Vinalopó d’Elx.

També va ser asistida per crisi d’ansietat una dona, de 82 anys, que va ser traslladada al centre de salut integrat d’Asp.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.