Mor un ancià en un habitatge d’Asp per una possible explosió de butà

Un home de 84 anys va morir ahir dijous en l’incendi d’un habitatge del carrer Passos d’Asp, pel que sembla provocada per diverses explosions de gas butà.

Efectius del Consorci Provincial de Bombers han actuat per a sufocar unes flames que sortien a l’exterior per les finestres, així com una ambulància del SAMU, una altra del Suport Vital Bàsic i efectius d’atenció primària.

El CICU ha mobilitzat dues unitats del SAMU, una unitat de SVB i un helicòpter medicalitzat. També ha intervingut l’ambulància municipal d’Asp. A conseqüència de l’explosió ha mort un home de 84 anys.

Els serveis mèdics han estabilitzat a un altre home, de 55 anys, després de realitzar-li diverses maniobres de suport vital avançat. Va ser evacuat en la SAMU aèria a l’hospital La Fe de València, per cremades de segon i tercer grau en el 60% de la superfície corporal.

A més, van ser atesos per inhalació de fum tres homes. Un d’ells de 26 anys, que ha intentat socórrer i després de ser atés ha estat evacuat a l’hospital General d’Elx en l’ambulància municipal. Els altres dos són policies locals de 44 i 54 anys i s’han traslladat pels seus mitjans a l’hospital del Vinalopó d’Elx.

També va ser asistida per crisi d’ansietat una dona, de 82 anys, que va ser traslladada al centre de salut integrat d’Asp.

Últimes notícies

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.