Mor un ancià en un habitatge d’Asp per una possible explosió de butà

Un home de 84 anys va morir ahir dijous en l’incendi d’un habitatge del carrer Passos d’Asp, pel que sembla provocada per diverses explosions de gas butà.

Efectius del Consorci Provincial de Bombers han actuat per a sufocar unes flames que sortien a l’exterior per les finestres, així com una ambulància del SAMU, una altra del Suport Vital Bàsic i efectius d’atenció primària.

El CICU ha mobilitzat dues unitats del SAMU, una unitat de SVB i un helicòpter medicalitzat. També ha intervingut l’ambulància municipal d’Asp. A conseqüència de l’explosió ha mort un home de 84 anys.

Els serveis mèdics han estabilitzat a un altre home, de 55 anys, després de realitzar-li diverses maniobres de suport vital avançat. Va ser evacuat en la SAMU aèria a l’hospital La Fe de València, per cremades de segon i tercer grau en el 60% de la superfície corporal.

A més, van ser atesos per inhalació de fum tres homes. Un d’ells de 26 anys, que ha intentat socórrer i després de ser atés ha estat evacuat a l’hospital General d’Elx en l’ambulància municipal. Els altres dos són policies locals de 44 i 54 anys i s’han traslladat pels seus mitjans a l’hospital del Vinalopó d’Elx.

També va ser asistida per crisi d’ansietat una dona, de 82 anys, que va ser traslladada al centre de salut integrat d’Asp.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.