Mor un ancià en un habitatge d’Asp per una possible explosió de butà

Un home de 84 anys va morir ahir dijous en l’incendi d’un habitatge del carrer Passos d’Asp, pel que sembla provocada per diverses explosions de gas butà.

Efectius del Consorci Provincial de Bombers han actuat per a sufocar unes flames que sortien a l’exterior per les finestres, així com una ambulància del SAMU, una altra del Suport Vital Bàsic i efectius d’atenció primària.

El CICU ha mobilitzat dues unitats del SAMU, una unitat de SVB i un helicòpter medicalitzat. També ha intervingut l’ambulància municipal d’Asp. A conseqüència de l’explosió ha mort un home de 84 anys.

Els serveis mèdics han estabilitzat a un altre home, de 55 anys, després de realitzar-li diverses maniobres de suport vital avançat. Va ser evacuat en la SAMU aèria a l’hospital La Fe de València, per cremades de segon i tercer grau en el 60% de la superfície corporal.

A més, van ser atesos per inhalació de fum tres homes. Un d’ells de 26 anys, que ha intentat socórrer i després de ser atés ha estat evacuat a l’hospital General d’Elx en l’ambulància municipal. Els altres dos són policies locals de 44 i 54 anys i s’han traslladat pels seus mitjans a l’hospital del Vinalopó d’Elx.

També va ser asistida per crisi d’ansietat una dona, de 82 anys, que va ser traslladada al centre de salut integrat d’Asp.

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.