10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Mor un ancià en un habitatge d’Asp per una possible explosió de butà

Un home de 84 anys va morir ahir dijous en l’incendi d’un habitatge del carrer Passos d’Asp, pel que sembla provocada per diverses explosions de gas butà.

Efectius del Consorci Provincial de Bombers han actuat per a sufocar unes flames que sortien a l’exterior per les finestres, així com una ambulància del SAMU, una altra del Suport Vital Bàsic i efectius d’atenció primària.

El CICU ha mobilitzat dues unitats del SAMU, una unitat de SVB i un helicòpter medicalitzat. També ha intervingut l’ambulància municipal d’Asp. A conseqüència de l’explosió ha mort un home de 84 anys.

Els serveis mèdics han estabilitzat a un altre home, de 55 anys, després de realitzar-li diverses maniobres de suport vital avançat. Va ser evacuat en la SAMU aèria a l’hospital La Fe de València, per cremades de segon i tercer grau en el 60% de la superfície corporal.

A més, van ser atesos per inhalació de fum tres homes. Un d’ells de 26 anys, que ha intentat socórrer i després de ser atés ha estat evacuat a l’hospital General d’Elx en l’ambulància municipal. Els altres dos són policies locals de 44 i 54 anys i s’han traslladat pels seus mitjans a l’hospital del Vinalopó d’Elx.

També va ser asistida per crisi d’ansietat una dona, de 82 anys, que va ser traslladada al centre de salut integrat d’Asp.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.