Mor un bebé en una àrea de descans d’una autopista

 

Un jutjat de Granollers ha decretat presó provisional per a la mare d’una xiqueta d’1 any que va morir, presumptament, per desnutrició, en una àrea de descans de l’AP-7 a Llinars del Vallés (Barcelona).

El pare de la xiqueta, que va quedar en llibertat amb càrrecs, després de ser arrestat pels Mossos d’Esquadra, ara està sent investigat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). De moment, se li ha retirat el passaport i té prohibit abandonar el territori.

 

 

La mare va parar en l’àrea de descans per a demanar ajuda

 

Sembla ser, segons la cadena de televisió TV3, que la mare de la xiqueta va parar en l’àrea de descans de l’autopista per a demanar ajuda en veure l’estat de la seua filla. Fins allí es van desplaçar efectius el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no van poder fer res per salvar la vida de la xiqueta.

Al costat de la parella viatjava una altra de les seues filles, de 4 anys, i que es trobava en «bon estat». Esta xiqueta ara es troba sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència (DGAIA) de la Generalitat.

Els Mossos, que han obert una investigació per a esclarir el succeït, subratllen que cap de les xiquetes ha sigut víctima de maltractaments, i que serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció de la xicoteta.

Últimes notícies

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.