Al voltant de les 1.30 hores d’aquest dissabte, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) rebia un avís per la presència d’un jove inconscient que, pel que sembla, s’havia electrocutat després de pujar a un pal elèctric.
Ha ocorregut a Carlet, prop de l’ermita Sant Bernat. El CICU ha enviat un SAMU i l’equip sanitari ha practicat maniobres de reanimació durant més d’una hora, però el jove, de 18 anys havia mort.
Posteriorment, uns 40 joves es trobaven molt afectats pel succés en el centre de salut. El CICU ha activat a un equip de psicòlegs que han atés els joves en la sala d’actes de l’Ajuntament de Carlet.








