10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Mor la futbolista Violeta Mitul de 26 anys

Dol en l’esport. La jugadora Violeta Mitul, de 26 anys, ha mort quan feia una ruta per la muntanya amb les seues companyes del club Einherji Vopnafjörður en el qual militava actualment.

El club ha donat a conéixer ara la notícia de la defunció de la jugadora moldava, que es va produir el 4 de setembre. La futbolista va caure d’un dels penya-segats del port esportiu de Vopnafjörður i res es va poder fer per salvar la seua vida, segons publica ‘Visir’.

Mitul, nascuda en Tiraspol un 3 d’abril de 1997, havia disputat 40 partits com a internacional amb la samarreta de la seua selecció i presumeix en el seu palmarés de trofeus com els títols de la Copa de Romania, la Copa de Moldàvia, Alga Tirspol i el Vasas Femina, a més de comptar amb experiències a Espanya o Itàlia.

Internacional en 40 ocasions amb Moldàvia

“Amb profunda tristesa en els nostres cors anunciem la mort sobtada de la nostra jugadora, companya i amiga, Violeta Mițul, qui va morir en un accident la nit del 4 de setembre, amb només 26 anys”, ha informat el club en un comunicat. “La comunitat de Vopnafjörður està entristida“, han expressat.

Violeta era amable, enèrgica i somrient. Era un membre sòlid de l’equip i una futbolista exemplar. La seua mort és un gran xoc per a tots nosaltres i el buit que deixa és gran. Els nostres pensaments estan amb les seues companyes i entrenadors”, afig.

També la selecció nacional de Moldàvia, en la qual va ser internacional en 40 ocasions, li ha dedicat unes paraules de comiat a la jugadora: “Amb profunda tristesa i dolor en l’ànima, la Federació Moldava de Futbol expressa el seu més sentit condol i el seu profund pesar per la defunció de la jugadora de la selecció nacional de futbol Violeta Mitul. Una de les millors jugadores de la selecció femenina va patir un tràgic accident durant una caminada per la muntanya, on es trobava amb els seus companys de l’equip del club”.

A més del club islandés, Violeta Mitul va militar en diversos equips europeus. En la lliga espanyola, en La Solana i Ciudad Real, i en la italiana, en l’Apulia Trani.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.