17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Mor la futbolista Violeta Mitul de 26 anys

Dol en l’esport. La jugadora Violeta Mitul, de 26 anys, ha mort quan feia una ruta per la muntanya amb les seues companyes del club Einherji Vopnafjörður en el qual militava actualment.

El club ha donat a conéixer ara la notícia de la defunció de la jugadora moldava, que es va produir el 4 de setembre. La futbolista va caure d’un dels penya-segats del port esportiu de Vopnafjörður i res es va poder fer per salvar la seua vida, segons publica ‘Visir’.

Mitul, nascuda en Tiraspol un 3 d’abril de 1997, havia disputat 40 partits com a internacional amb la samarreta de la seua selecció i presumeix en el seu palmarés de trofeus com els títols de la Copa de Romania, la Copa de Moldàvia, Alga Tirspol i el Vasas Femina, a més de comptar amb experiències a Espanya o Itàlia.

Internacional en 40 ocasions amb Moldàvia

“Amb profunda tristesa en els nostres cors anunciem la mort sobtada de la nostra jugadora, companya i amiga, Violeta Mițul, qui va morir en un accident la nit del 4 de setembre, amb només 26 anys”, ha informat el club en un comunicat. “La comunitat de Vopnafjörður està entristida“, han expressat.

Violeta era amable, enèrgica i somrient. Era un membre sòlid de l’equip i una futbolista exemplar. La seua mort és un gran xoc per a tots nosaltres i el buit que deixa és gran. Els nostres pensaments estan amb les seues companyes i entrenadors”, afig.

També la selecció nacional de Moldàvia, en la qual va ser internacional en 40 ocasions, li ha dedicat unes paraules de comiat a la jugadora: “Amb profunda tristesa i dolor en l’ànima, la Federació Moldava de Futbol expressa el seu més sentit condol i el seu profund pesar per la defunció de la jugadora de la selecció nacional de futbol Violeta Mitul. Una de les millors jugadores de la selecció femenina va patir un tràgic accident durant una caminada per la muntanya, on es trobava amb els seus companys de l’equip del club”.

A més del club islandés, Violeta Mitul va militar en diversos equips europeus. En la lliga espanyola, en La Solana i Ciudad Real, i en la italiana, en l’Apulia Trani.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.