14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Mor la futbolista Violeta Mitul de 26 anys

Dol en l’esport. La jugadora Violeta Mitul, de 26 anys, ha mort quan feia una ruta per la muntanya amb les seues companyes del club Einherji Vopnafjörður en el qual militava actualment.

El club ha donat a conéixer ara la notícia de la defunció de la jugadora moldava, que es va produir el 4 de setembre. La futbolista va caure d’un dels penya-segats del port esportiu de Vopnafjörður i res es va poder fer per salvar la seua vida, segons publica ‘Visir’.

Mitul, nascuda en Tiraspol un 3 d’abril de 1997, havia disputat 40 partits com a internacional amb la samarreta de la seua selecció i presumeix en el seu palmarés de trofeus com els títols de la Copa de Romania, la Copa de Moldàvia, Alga Tirspol i el Vasas Femina, a més de comptar amb experiències a Espanya o Itàlia.

Internacional en 40 ocasions amb Moldàvia

“Amb profunda tristesa en els nostres cors anunciem la mort sobtada de la nostra jugadora, companya i amiga, Violeta Mițul, qui va morir en un accident la nit del 4 de setembre, amb només 26 anys”, ha informat el club en un comunicat. “La comunitat de Vopnafjörður està entristida“, han expressat.

Violeta era amable, enèrgica i somrient. Era un membre sòlid de l’equip i una futbolista exemplar. La seua mort és un gran xoc per a tots nosaltres i el buit que deixa és gran. Els nostres pensaments estan amb les seues companyes i entrenadors”, afig.

També la selecció nacional de Moldàvia, en la qual va ser internacional en 40 ocasions, li ha dedicat unes paraules de comiat a la jugadora: “Amb profunda tristesa i dolor en l’ànima, la Federació Moldava de Futbol expressa el seu més sentit condol i el seu profund pesar per la defunció de la jugadora de la selecció nacional de futbol Violeta Mitul. Una de les millors jugadores de la selecció femenina va patir un tràgic accident durant una caminada per la muntanya, on es trobava amb els seus companys de l’equip del club”.

A més del club islandés, Violeta Mitul va militar en diversos equips europeus. En la lliga espanyola, en La Solana i Ciudad Real, i en la italiana, en l’Apulia Trani.

Últimes notícies

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.