13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor la futbolista Violeta Mitul de 26 anys

Dol en l’esport. La jugadora Violeta Mitul, de 26 anys, ha mort quan feia una ruta per la muntanya amb les seues companyes del club Einherji Vopnafjörður en el qual militava actualment.

El club ha donat a conéixer ara la notícia de la defunció de la jugadora moldava, que es va produir el 4 de setembre. La futbolista va caure d’un dels penya-segats del port esportiu de Vopnafjörður i res es va poder fer per salvar la seua vida, segons publica ‘Visir’.

Mitul, nascuda en Tiraspol un 3 d’abril de 1997, havia disputat 40 partits com a internacional amb la samarreta de la seua selecció i presumeix en el seu palmarés de trofeus com els títols de la Copa de Romania, la Copa de Moldàvia, Alga Tirspol i el Vasas Femina, a més de comptar amb experiències a Espanya o Itàlia.

Internacional en 40 ocasions amb Moldàvia

“Amb profunda tristesa en els nostres cors anunciem la mort sobtada de la nostra jugadora, companya i amiga, Violeta Mițul, qui va morir en un accident la nit del 4 de setembre, amb només 26 anys”, ha informat el club en un comunicat. “La comunitat de Vopnafjörður està entristida“, han expressat.

Violeta era amable, enèrgica i somrient. Era un membre sòlid de l’equip i una futbolista exemplar. La seua mort és un gran xoc per a tots nosaltres i el buit que deixa és gran. Els nostres pensaments estan amb les seues companyes i entrenadors”, afig.

També la selecció nacional de Moldàvia, en la qual va ser internacional en 40 ocasions, li ha dedicat unes paraules de comiat a la jugadora: “Amb profunda tristesa i dolor en l’ànima, la Federació Moldava de Futbol expressa el seu més sentit condol i el seu profund pesar per la defunció de la jugadora de la selecció nacional de futbol Violeta Mitul. Una de les millors jugadores de la selecció femenina va patir un tràgic accident durant una caminada per la muntanya, on es trobava amb els seus companys de l’equip del club”.

A més del club islandés, Violeta Mitul va militar en diversos equips europeus. En la lliga espanyola, en La Solana i Ciudad Real, i en la italiana, en l’Apulia Trani.

Últimes notícies

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.