13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Mor la futbolista Violeta Mitul de 26 anys

Dol en l’esport. La jugadora Violeta Mitul, de 26 anys, ha mort quan feia una ruta per la muntanya amb les seues companyes del club Einherji Vopnafjörður en el qual militava actualment.

El club ha donat a conéixer ara la notícia de la defunció de la jugadora moldava, que es va produir el 4 de setembre. La futbolista va caure d’un dels penya-segats del port esportiu de Vopnafjörður i res es va poder fer per salvar la seua vida, segons publica ‘Visir’.

Mitul, nascuda en Tiraspol un 3 d’abril de 1997, havia disputat 40 partits com a internacional amb la samarreta de la seua selecció i presumeix en el seu palmarés de trofeus com els títols de la Copa de Romania, la Copa de Moldàvia, Alga Tirspol i el Vasas Femina, a més de comptar amb experiències a Espanya o Itàlia.

Internacional en 40 ocasions amb Moldàvia

“Amb profunda tristesa en els nostres cors anunciem la mort sobtada de la nostra jugadora, companya i amiga, Violeta Mițul, qui va morir en un accident la nit del 4 de setembre, amb només 26 anys”, ha informat el club en un comunicat. “La comunitat de Vopnafjörður està entristida“, han expressat.

Violeta era amable, enèrgica i somrient. Era un membre sòlid de l’equip i una futbolista exemplar. La seua mort és un gran xoc per a tots nosaltres i el buit que deixa és gran. Els nostres pensaments estan amb les seues companyes i entrenadors”, afig.

També la selecció nacional de Moldàvia, en la qual va ser internacional en 40 ocasions, li ha dedicat unes paraules de comiat a la jugadora: “Amb profunda tristesa i dolor en l’ànima, la Federació Moldava de Futbol expressa el seu més sentit condol i el seu profund pesar per la defunció de la jugadora de la selecció nacional de futbol Violeta Mitul. Una de les millors jugadores de la selecció femenina va patir un tràgic accident durant una caminada per la muntanya, on es trobava amb els seus companys de l’equip del club”.

A més del club islandés, Violeta Mitul va militar en diversos equips europeus. En la lliga espanyola, en La Solana i Ciudad Real, i en la italiana, en l’Apulia Trani.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.