11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor una jove de 22 anys en sotmetre’s a dos operacions estètiques

La societat de la ciutat colombiana de Cali ha quedat commocionada després de la mort de Michelle Suárez Arcila. Aquesta jove de 22 anys ha mort després de patir les complicacions d’una cirurgia estètica a la qual es va sotmetre fa tan sols uns dies. Segons ha revelat la seua pròpia mare a mitjans de comunicació colombians com la ràdio ‘BluRadio’, Michelle Suárez Arcila va voler entrar en el quiròfan per a sotmetre’s a una lipoescultura i a un augment de glutis.

Les complicacions que va patir Michelle Suárez Arcila

Després de la intervenció que es va realitzar en la clínica, el seu doctor la va ingressar i ni havent passat 24 hores va decidir donar-li l’alta i manar-li a la seua casa. Va ser en el seu domicili on la jove va començar a sentir les primeres molèsties.

En passar les primeres 12 hores d’haver rebut l’alta, la colombiana de 22 anys va començar a trobar-se pitjor i a sentir molts dolors. “Se li va inflamar una natgeta, sentia molt de dolor i se’m va desmaiar com set vegades. A l’últim se m’estava quedant”, comenta la mare en l’entrevista que ha realitzat amb la cadena de ràdio.

En veure que la seua filla estava tenint aquestes complicacions, la mare va cridar al doctor que l’havia intervinguda i a l’anestesista que va estar en la intervenció. No obstant això, els dos supòsits professionals li van fer cas omís.

La mort de la jove

Per això mateix, la progenitora va decidir telefonar a una ambulància que es va traslladar fins al domicili de la jove. En veure l’estat en el qual es trobava Michelle Suárez Arcila, l’equip d’emergències va decidir portar-la fins a la Clínica Sud de Cali on va haver de ser ingressada.

En el centre mèdic, els sanitaris van fer el possible per salvar-li la vida però, finalment, la jove de 22 anys va morir deixant òrfena a una xiqueta de tres anys. “Li van donar tres infarts“, comenta esfondrada la mare en la conversa radiofònica amb el mitjà de comunicació.

La família de Michelle Suárez Arcila demana justícia per la mort de la jove

Ara, la progenitora ha volgut denunciar els fets perquè cap altra persona patisca el mateix calvari que ella mateixa ha viscut amb la mort de la seua filla. A més, la mare ha acusat el cirurgià de la falta de professionalitat que va tindre amb la seua filla i ha revelat com treballa el suposat doctor: “Jo no estava d’acord que s’operara amb ell perquè jo ho veia com molt inexpert. La va atendre per telèfon, no la va veure personalment i li va manar uns exàmens i no li va manar electros“.

La mare de Michelle Suárez Arcila ha demanat justícia per a la seua filla i ha denunciat la negligència mèdica del cirurgià: “Aquest doctor no pot tornar a cometre aquests mateixos errors amb una altra pacient. No és just que facen això, és una negligència mèdica, no degué deixar-la eixir“.

Per part seua, el metge no ha volgut pronunciar-se i ha preferit optar pel silenci. No obstant això, els mitjans de comunicació colombians apunten al fet que no és el primer cas en el qual es veu involucrat aquest cirurgià, ja que fa diversos anys va haver de tancar una de les seues clíniques per les complicacions que va patir una altra pacient.

Últimes notícies

Espanya busca davant Anglaterra els seus primers punts a València

Espanya buscarà este dissabte (11.00 hores) davant Anglaterra els seus primers punts en la FIH Pro League a València després del 3-4 davant Països Baixos. Anglaterra arriba amb confiança després del 2-2 i el 3-1 en penals enfront dels neerlandesos.

Sarabia va reiterar la seua confiança que l’Elx tornarà a créixer

Eder Sarabia va reafirmar que, malgrat la mala ratxa, l'Elx tornarà a créixer després del tancament del mercat. A sis punts del descens, afronta un dol exigent a Sant Sebastià i prepara el debut de Tete Morente i Gonzalo Villar.

Anticorrupció ja ha rebut les denúncies per les irregularitats de les VPP d’Alacant

Anticorrupció ha rebut les denúncies de la Conselleria de Vivenda, l'Ajuntament i PSPV-PSOE i Sumar per suposades irregularitats en VPP de la Platja de Sant Joan. El cas suma dimissions i l'alcalde anuncia retracte i comissions d'investigació.

Més de 800 actuacions pel vent a València i un centenar a Torrent

Bombers han atés més de 500 avisos i la Policia Local prop de 300 pel temporal, amb dos ferits en la capital. Torrent ha gestionat al voltant de 100 incidències sense danys personals.

Troben un cadàver en una platja de Peníscola

Un veí va alertar de la troballa a primera hora i la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de les perquisicions. Es treballa per a esclarir identitat i circumstàncies.

Morant marca línies roges: les dones socialistes no toleren puters ni assetjadors

Diana Morant ha afirmat a València que les dones del PSPV i del PSOE ja no toleren 'puters' ni assetjadors i ha vinculat la seua posició al cas d'Almussafes. Ha recalcat que no seran responsables d'actituds masclistes de companys.

Caravaning preveu 2 milions en negoci i fregar els 20.000 visitants

La 33 edició de Caravaning ha arrancat en Fira Alacant amb la meta de moure més de 2 milions d'euros i acostar-se als 20.000 visitants, amb 65 empreses expositores.

El president de la Generalitat no pot eixir de Berlín pel temporal de neu

L'aeroport de Berlín roman tancat per un temporal de neu i ha impedit el retorn de Juanfran Pérez Llorca i d'una àmplia delegació empresarial. El grup va ser reallotjat i espera volar este divendres a les 16.00 si es reprén l'operativa.