Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

València, 1 maig (EFE).– El mític seguidor de la selecció espanyola Manuel Cárceles Artesero, conegut com Manolo ‘El del Bombo’, ha mort este dijous als 76 anys, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Manolo ‘El del Bombo’ és un dels seguidors “més fidels” de la selecció espanyola de futbol, i va estar present en deu fases finals de la Copa del Món. “Sempre ens va acompanyar en les bones i en les roïnes. Sabem que continuaràs fent retrunyir els nostres cors. Descansa en pau, Manolo”, resa el comunicat de la RFEF.

A més, el València CF, equip del qual era seguidor, també ha volgut traslladar les seues condolences als amics, familiars i persones pròximes. Mostres d’estima a les quals s’han sumat altres equips espanyols com el Real Zaragoza, el Córdoba CF, el Cadis o l’Albacete.

Manolo ‘El del Bombo’, a més, regentava fins fa uns anys un dels principals punts de trobada per als aficionats del València CF a la ‘plaça de l’afició’, junt al camp de Mestalla. El bar Ciudad Real era tot un santuari de la selecció espanyola i del València, amb múltiples objectes de record.

Fa uns anys, Manolo va haver de deixar de viatjar amb la selecció a causa de la falta de suport econòmic per part de la Federació espanyola davant dels elevats costos de desplaçament i allotjament.

Últimes notícies

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.