11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

València, 1 maig (EFE).– El mític seguidor de la selecció espanyola Manuel Cárceles Artesero, conegut com Manolo ‘El del Bombo’, ha mort este dijous als 76 anys, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Manolo ‘El del Bombo’ és un dels seguidors “més fidels” de la selecció espanyola de futbol, i va estar present en deu fases finals de la Copa del Món. “Sempre ens va acompanyar en les bones i en les roïnes. Sabem que continuaràs fent retrunyir els nostres cors. Descansa en pau, Manolo”, resa el comunicat de la RFEF.

A més, el València CF, equip del qual era seguidor, també ha volgut traslladar les seues condolences als amics, familiars i persones pròximes. Mostres d’estima a les quals s’han sumat altres equips espanyols com el Real Zaragoza, el Córdoba CF, el Cadis o l’Albacete.

Manolo ‘El del Bombo’, a més, regentava fins fa uns anys un dels principals punts de trobada per als aficionats del València CF a la ‘plaça de l’afició’, junt al camp de Mestalla. El bar Ciudad Real era tot un santuari de la selecció espanyola i del València, amb múltiples objectes de record.

Fa uns anys, Manolo va haver de deixar de viatjar amb la selecció a causa de la falta de suport econòmic per part de la Federació espanyola davant dels elevats costos de desplaçament i allotjament.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.