Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

València, 1 maig (EFE).– El mític seguidor de la selecció espanyola Manuel Cárceles Artesero, conegut com Manolo ‘El del Bombo’, ha mort este dijous als 76 anys, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Manolo ‘El del Bombo’ és un dels seguidors “més fidels” de la selecció espanyola de futbol, i va estar present en deu fases finals de la Copa del Món. “Sempre ens va acompanyar en les bones i en les roïnes. Sabem que continuaràs fent retrunyir els nostres cors. Descansa en pau, Manolo”, resa el comunicat de la RFEF.

A més, el València CF, equip del qual era seguidor, també ha volgut traslladar les seues condolences als amics, familiars i persones pròximes. Mostres d’estima a les quals s’han sumat altres equips espanyols com el Real Zaragoza, el Córdoba CF, el Cadis o l’Albacete.

Manolo ‘El del Bombo’, a més, regentava fins fa uns anys un dels principals punts de trobada per als aficionats del València CF a la ‘plaça de l’afició’, junt al camp de Mestalla. El bar Ciudad Real era tot un santuari de la selecció espanyola i del València, amb múltiples objectes de record.

Fa uns anys, Manolo va haver de deixar de viatjar amb la selecció a causa de la falta de suport econòmic per part de la Federació espanyola davant dels elevats costos de desplaçament i allotjament.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.