Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

València, 1 maig (EFE).– El mític seguidor de la selecció espanyola Manuel Cárceles Artesero, conegut com Manolo ‘El del Bombo’, ha mort este dijous als 76 anys, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Manolo ‘El del Bombo’ és un dels seguidors “més fidels” de la selecció espanyola de futbol, i va estar present en deu fases finals de la Copa del Món. “Sempre ens va acompanyar en les bones i en les roïnes. Sabem que continuaràs fent retrunyir els nostres cors. Descansa en pau, Manolo”, resa el comunicat de la RFEF.

A més, el València CF, equip del qual era seguidor, també ha volgut traslladar les seues condolences als amics, familiars i persones pròximes. Mostres d’estima a les quals s’han sumat altres equips espanyols com el Real Zaragoza, el Córdoba CF, el Cadis o l’Albacete.

Manolo ‘El del Bombo’, a més, regentava fins fa uns anys un dels principals punts de trobada per als aficionats del València CF a la ‘plaça de l’afició’, junt al camp de Mestalla. El bar Ciudad Real era tot un santuari de la selecció espanyola i del València, amb múltiples objectes de record.

Fa uns anys, Manolo va haver de deixar de viatjar amb la selecció a causa de la falta de suport econòmic per part de la Federació espanyola davant dels elevats costos de desplaçament i allotjament.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.