Mor Manolo ‘El del Bombo’, un dels seguidors més fidels d’Espanya i del València CF

València, 1 maig (EFE).– El mític seguidor de la selecció espanyola Manuel Cárceles Artesero, conegut com Manolo ‘El del Bombo’, ha mort este dijous als 76 anys, segons ha confirmat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF).

Manolo ‘El del Bombo’ és un dels seguidors “més fidels” de la selecció espanyola de futbol, i va estar present en deu fases finals de la Copa del Món. “Sempre ens va acompanyar en les bones i en les roïnes. Sabem que continuaràs fent retrunyir els nostres cors. Descansa en pau, Manolo”, resa el comunicat de la RFEF.

A més, el València CF, equip del qual era seguidor, també ha volgut traslladar les seues condolences als amics, familiars i persones pròximes. Mostres d’estima a les quals s’han sumat altres equips espanyols com el Real Zaragoza, el Córdoba CF, el Cadis o l’Albacete.

Manolo ‘El del Bombo’, a més, regentava fins fa uns anys un dels principals punts de trobada per als aficionats del València CF a la ‘plaça de l’afició’, junt al camp de Mestalla. El bar Ciudad Real era tot un santuari de la selecció espanyola i del València, amb múltiples objectes de record.

Fa uns anys, Manolo va haver de deixar de viatjar amb la selecció a causa de la falta de suport econòmic per part de la Federació espanyola davant dels elevats costos de desplaçament i allotjament.

Últimes notícies

Intervinguts 862 quilos de cocaïna en un contenidor al port de València

Vigilància Duanera i Guàrdia Civil han comissat 862 quilos de cocaïna amagats en un contenidor procedent de Guayaquil al port de València. No hi ha detinguts i s’investiga una possible contaminació a bord del vaixell.

Les primeres reaccions valencianes a l’anunci electoral de Sánchez esclaten en xarxes

L’anunci de Pedro Sánchez de dissoldre les Corts Generals i convocar eleccions generals anticipades el 29 de novembre ha encés les reaccions en xarxes socials dels principals dirigents polítics de la Comunitat Valenciana, que ja es posicionen davant la nova cita amb les urnes.

Cinc detinguts a València passen a disposició judicial després de la protesta per la vivenda

Les cinc persones arrestades dissabte a València després de la manifestació pel dret a la vivenda han passat este dilluns al matí a disposició judicial. Col·lectius socials han convocat una concentració a la Ciutat de la Justícia i han anunciat una caixa de resistència en suport dels detinguts.

L’acampada per la vivenda seguix a Alacant malgrat l’avanç electoral

El Sindicat de Vivenda de Carolines manté de manera indefinida l’acampada a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant després de la convocatòria d’eleccions generals, fins que s’aproven mesures com lloguers indefinits i més parc públic.

Demanen fins a 6 anys de presó a exempleats de l’Elche CF per quedar-se diners d’entrades

Nou exempleats de l’Elche CF, entre ells l’excap de taquilles, s’enfronten a fins a 6 anys de presó per una presumpta venda fraudulenta d’entrades entre 2007 i 2013 que hauria causat un perjudici d’1,2 milions d’euros al club.

Pedro Sánchez convoca eleccions generals a Espanya

El president fixa els comicis per al 29 de novembre i anuncia un Consell de Ministres extraordinari per a dissoldre les Corts

Avís groc per fortes pluges i tronades a l’interior de València des de les 18 hores

Aemet activa hui dilluns l’avís groc per pluges i tronades a l’interior de la província de València entre les 18.00 i les 24.00 hores. Es preveuen fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, ratxes de vent de més de 70 km/h i graníssos d’un centímetre.

La llista de Sergio Marco s’imposa en les eleccions del Col·legi de Farmacèutics de València

La candidatura Voz Farmacéutica, encapçalada per Sergio Marco Peiró, ha sigut la més votada en les eleccions repetides del MICOF, amb 432 vots i una participació del 22 %. Ara s’obri un termini de deu dies per a possibles al·legacions.