Mor Ricardo Císcar, fundador i president de Dacsa

L’empresari valencià Ricardo Císcar Martínez, fundador i president del grup Dacsa, ha mort este dimarts als 94 anys. Actualment, es tracta d’una de les empreses amb més facturació de la Comunitat Valenciana. A més, opera en 9 plantes de producció distribuïdes en 6 localitzacions situades a Espanya, Portugal, Polònia i el Regne Unit. A la seua seu central, ubicada Almàssera, compta amb més de 170 treballadors, superant els 500 a tot Europa.

Una de les seues cares visibles actualment és Araceli Císcar, filla de l’empresari i qui desenvolupa funcions de consellera executiva de la companyia. La directiva també és una de les quatre dones membre de la Junta Directiva d’AVE, l’Associació Valenciana d’Empresaris. 

La Conselleria d’Agricultura ha mostrat en xarxes socials el seu condol el seu condol per la mort de Ricardo Císcar i ha mostrat el seu “reconeixement per la dedicació al sector empresarial i a la indústria agroalimentària valenciana”.

També el vicepresident valencià Vicente Barrera ha volgut lamentar la pèrdua, amb un missatge a la xarxa “X” (abans Twitter) en què ha escrit de Císcar que era “un exemple d’empresari valencià. Un home bo, treballador i generós”. 

Ricardo Císcar ha sigut reconegut diverses vegades pel seu destacat paper en la història de la indústria agroalimentària valenciana. La missa funeral tindrà lloc este dimecres a les 18 hores a Almàssera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.