Mor Ricardo Císcar, fundador i president de Dacsa

L’empresari valencià Ricardo Císcar Martínez, fundador i president del grup Dacsa, ha mort este dimarts als 94 anys. Actualment, es tracta d’una de les empreses amb més facturació de la Comunitat Valenciana. A més, opera en 9 plantes de producció distribuïdes en 6 localitzacions situades a Espanya, Portugal, Polònia i el Regne Unit. A la seua seu central, ubicada Almàssera, compta amb més de 170 treballadors, superant els 500 a tot Europa.

Una de les seues cares visibles actualment és Araceli Císcar, filla de l’empresari i qui desenvolupa funcions de consellera executiva de la companyia. La directiva també és una de les quatre dones membre de la Junta Directiva d’AVE, l’Associació Valenciana d’Empresaris. 

La Conselleria d’Agricultura ha mostrat en xarxes socials el seu condol el seu condol per la mort de Ricardo Císcar i ha mostrat el seu “reconeixement per la dedicació al sector empresarial i a la indústria agroalimentària valenciana”.

També el vicepresident valencià Vicente Barrera ha volgut lamentar la pèrdua, amb un missatge a la xarxa “X” (abans Twitter) en què ha escrit de Císcar que era “un exemple d’empresari valencià. Un home bo, treballador i generós”. 

Ricardo Císcar ha sigut reconegut diverses vegades pel seu destacat paper en la història de la indústria agroalimentària valenciana. La missa funeral tindrà lloc este dimecres a les 18 hores a Almàssera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.