Mor Ricardo Císcar, fundador i president de Dacsa

L’empresari valencià Ricardo Císcar Martínez, fundador i president del grup Dacsa, ha mort este dimarts als 94 anys. Actualment, es tracta d’una de les empreses amb més facturació de la Comunitat Valenciana. A més, opera en 9 plantes de producció distribuïdes en 6 localitzacions situades a Espanya, Portugal, Polònia i el Regne Unit. A la seua seu central, ubicada Almàssera, compta amb més de 170 treballadors, superant els 500 a tot Europa.

Una de les seues cares visibles actualment és Araceli Císcar, filla de l’empresari i qui desenvolupa funcions de consellera executiva de la companyia. La directiva també és una de les quatre dones membre de la Junta Directiva d’AVE, l’Associació Valenciana d’Empresaris. 

La Conselleria d’Agricultura ha mostrat en xarxes socials el seu condol el seu condol per la mort de Ricardo Císcar i ha mostrat el seu “reconeixement per la dedicació al sector empresarial i a la indústria agroalimentària valenciana”.

També el vicepresident valencià Vicente Barrera ha volgut lamentar la pèrdua, amb un missatge a la xarxa “X” (abans Twitter) en què ha escrit de Císcar que era “un exemple d’empresari valencià. Un home bo, treballador i generós”. 

Ricardo Císcar ha sigut reconegut diverses vegades pel seu destacat paper en la història de la indústria agroalimentària valenciana. La missa funeral tindrà lloc este dimecres a les 18 hores a Almàssera.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.