Mor Ricardo Císcar, fundador i president de Dacsa

Ejemplo de shortcode con estilo
L'empresari ha sigut reconegut diverses vegades pel seu destacat paper en la història de la indústria agroalimentària valenciana

L’empresari valencià Ricardo Císcar Martínez, fundador i president del grup Dacsa, ha mort este dimarts als 94 anys. Actualment, es tracta d’una de les empreses amb més facturació de la Comunitat Valenciana. A més, opera en 9 plantes de producció distribuïdes en 6 localitzacions situades a Espanya, Portugal, Polònia i el Regne Unit. A la seua seu central, ubicada Almàssera, compta amb més de 170 treballadors, superant els 500 a tot Europa.

Una de les seues cares visibles actualment és Araceli Císcar, filla de l’empresari i qui desenvolupa funcions de consellera executiva de la companyia. La directiva també és una de les quatre dones membre de la Junta Directiva d’AVE, l’Associació Valenciana d’Empresaris. 

La Conselleria d’Agricultura ha mostrat en xarxes socials el seu condol el seu condol per la mort de Ricardo Císcar i ha mostrat el seu “reconeixement per la dedicació al sector empresarial i a la indústria agroalimentària valenciana”.

També el vicepresident valencià Vicente Barrera ha volgut lamentar la pèrdua, amb un missatge a la xarxa “X” (abans Twitter) en què ha escrit de Císcar que era “un exemple d’empresari valencià. Un home bo, treballador i generós”. 

Ricardo Císcar ha sigut reconegut diverses vegades pel seu destacat paper en la història de la indústria agroalimentària valenciana. La missa funeral tindrà lloc este dimecres a les 18 hores a Almàssera.

Últimes notícies

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.

Arrestada a Alacant una parella per vendre gorres falses a les xarxes

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona, de 33 i 37 anys, acusats de vendre centenars de gorres falsificades d’una marca coneguda a través de dos perfils en xarxes socials. En el registre de la vivenda vinculada als sospitosos s’han intervingut 614 gorres i material per a la seua distribució.