Mor amb només 6 anys i son pare no li pot dir adeu a causa del coronavirus

Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l'Hospital Clínic el 16 de maig de 2020

València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari

 

En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del coronavirus. La menor, de sis anys, juntament amb sa mare, Jenny Alexandra, es va despedir de son pare per videoconferència el dissabte. «Ens vam vore i ens vam despedir, li vaig dir que era una lluitadora», explica la mare en ‘La Verdad de Múrcia’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dir adeu a una filla de només sis anyets és molt difícil, però encara ho és més d’esta tràgica i trista manera. A la menuda Camelia li van diagnosticar càncer amb dos anys en l’Equador. La malaltia es va tornar més agressiva fa un any i mig i la seua única opció era un trasplantament de medul·la. És per eixe motiu que sos pares van decidir traslladar-se a Espanya, amb l’objectiu de buscar el millor per a la seua filleta.

 

El pare de la xiqueta no ha pogut tornar a Espanya

El pare, Gabriel, va estar amb la seua família en Múrcia durant el Nadal, fins que va haver de tornar a l’Equador per motius laborals. La mala sort ha volgut que Gabriel no haja pogut tornar des d’eixe moment a Espanya per culpa de la pandèmia de la Covid-19, que ha impedit els vols.

 

Per desgràcia, Camelia es va contagiar de coronavirus, però tot i ser factor de risc va conseguir superar-lo encara que, per desgràcia, la seua leucèmia es va escampar, una tràgica notícia que va destrossar a tota la família que portava lluitant contra la malaltia durant dos anys molt llargs.

 

Segons informa ‘La Verdad de Múrcia’, a Jenny, mare de la menuda, la van informar que la quimioteràpia no havia funcionat i que havia de preparar-se per al pitjor. Des d’eixe moment, la menuda de sis anys ha estat amb cures pal·liatives, batallant cada dia per a que a son pare li donara temps a tornar a Espanya per a despedir-se d’ella. No ha pogut ser, tot i que la Delegació de Govern a Múrcia ha fet tot el possible per a que Gabriel arribara a Espanya, segons ha informat el mitjà al·ludit. Ara la mare espera que el seu home arribe a Espanya i, junts, poder portar el cos de Camelia a l’Equador. Una autèntica tragèdia que serà impossible d’oblidar.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.