13.7 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Mor amb només 6 anys i son pare no li pot dir adeu a causa del coronavirus

Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l'Hospital Clínic el 16 de maig de 2020

València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari

 

En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del coronavirus. La menor, de sis anys, juntament amb sa mare, Jenny Alexandra, es va despedir de son pare per videoconferència el dissabte. «Ens vam vore i ens vam despedir, li vaig dir que era una lluitadora», explica la mare en ‘La Verdad de Múrcia’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dir adeu a una filla de només sis anyets és molt difícil, però encara ho és més d’esta tràgica i trista manera. A la menuda Camelia li van diagnosticar càncer amb dos anys en l’Equador. La malaltia es va tornar més agressiva fa un any i mig i la seua única opció era un trasplantament de medul·la. És per eixe motiu que sos pares van decidir traslladar-se a Espanya, amb l’objectiu de buscar el millor per a la seua filleta.

 

El pare de la xiqueta no ha pogut tornar a Espanya

El pare, Gabriel, va estar amb la seua família en Múrcia durant el Nadal, fins que va haver de tornar a l’Equador per motius laborals. La mala sort ha volgut que Gabriel no haja pogut tornar des d’eixe moment a Espanya per culpa de la pandèmia de la Covid-19, que ha impedit els vols.

 

Per desgràcia, Camelia es va contagiar de coronavirus, però tot i ser factor de risc va conseguir superar-lo encara que, per desgràcia, la seua leucèmia es va escampar, una tràgica notícia que va destrossar a tota la família que portava lluitant contra la malaltia durant dos anys molt llargs.

 

Segons informa ‘La Verdad de Múrcia’, a Jenny, mare de la menuda, la van informar que la quimioteràpia no havia funcionat i que havia de preparar-se per al pitjor. Des d’eixe moment, la menuda de sis anys ha estat amb cures pal·liatives, batallant cada dia per a que a son pare li donara temps a tornar a Espanya per a despedir-se d’ella. No ha pogut ser, tot i que la Delegació de Govern a Múrcia ha fet tot el possible per a que Gabriel arribara a Espanya, segons ha informat el mitjà al·ludit. Ara la mare espera que el seu home arribe a Espanya i, junts, poder portar el cos de Camelia a l’Equador. Una autèntica tragèdia que serà impossible d’oblidar.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.