Mor amb només 6 anys i son pare no li pot dir adeu a causa del coronavirus

Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l'Hospital Clínic el 16 de maig de 2020

València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari

 

En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del coronavirus. La menor, de sis anys, juntament amb sa mare, Jenny Alexandra, es va despedir de son pare per videoconferència el dissabte. «Ens vam vore i ens vam despedir, li vaig dir que era una lluitadora», explica la mare en ‘La Verdad de Múrcia’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dir adeu a una filla de només sis anyets és molt difícil, però encara ho és més d’esta tràgica i trista manera. A la menuda Camelia li van diagnosticar càncer amb dos anys en l’Equador. La malaltia es va tornar més agressiva fa un any i mig i la seua única opció era un trasplantament de medul·la. És per eixe motiu que sos pares van decidir traslladar-se a Espanya, amb l’objectiu de buscar el millor per a la seua filleta.

 

El pare de la xiqueta no ha pogut tornar a Espanya

El pare, Gabriel, va estar amb la seua família en Múrcia durant el Nadal, fins que va haver de tornar a l’Equador per motius laborals. La mala sort ha volgut que Gabriel no haja pogut tornar des d’eixe moment a Espanya per culpa de la pandèmia de la Covid-19, que ha impedit els vols.

 

Per desgràcia, Camelia es va contagiar de coronavirus, però tot i ser factor de risc va conseguir superar-lo encara que, per desgràcia, la seua leucèmia es va escampar, una tràgica notícia que va destrossar a tota la família que portava lluitant contra la malaltia durant dos anys molt llargs.

 

Segons informa ‘La Verdad de Múrcia’, a Jenny, mare de la menuda, la van informar que la quimioteràpia no havia funcionat i que havia de preparar-se per al pitjor. Des d’eixe moment, la menuda de sis anys ha estat amb cures pal·liatives, batallant cada dia per a que a son pare li donara temps a tornar a Espanya per a despedir-se d’ella. No ha pogut ser, tot i que la Delegació de Govern a Múrcia ha fet tot el possible per a que Gabriel arribara a Espanya, segons ha informat el mitjà al·ludit. Ara la mare espera que el seu home arribe a Espanya i, junts, poder portar el cos de Camelia a l’Equador. Una autèntica tragèdia que serà impossible d’oblidar.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.