Anuncios

Mor amb només 6 anys i son pare no li pot dir adeu a causa del coronavirus

Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l'Hospital Clínic el 16 de maig de 2020

València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari

 

En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del coronavirus. La menor, de sis anys, juntament amb sa mare, Jenny Alexandra, es va despedir de son pare per videoconferència el dissabte. «Ens vam vore i ens vam despedir, li vaig dir que era una lluitadora», explica la mare en ‘La Verdad de Múrcia’.

 

Anuncios

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dir adeu a una filla de només sis anyets és molt difícil, però encara ho és més d’esta tràgica i trista manera. A la menuda Camelia li van diagnosticar càncer amb dos anys en l’Equador. La malaltia es va tornar més agressiva fa un any i mig i la seua única opció era un trasplantament de medul·la. És per eixe motiu que sos pares van decidir traslladar-se a Espanya, amb l’objectiu de buscar el millor per a la seua filleta.

 

El pare de la xiqueta no ha pogut tornar a Espanya

El pare, Gabriel, va estar amb la seua família en Múrcia durant el Nadal, fins que va haver de tornar a l’Equador per motius laborals. La mala sort ha volgut que Gabriel no haja pogut tornar des d’eixe moment a Espanya per culpa de la pandèmia de la Covid-19, que ha impedit els vols.

 

Per desgràcia, Camelia es va contagiar de coronavirus, però tot i ser factor de risc va conseguir superar-lo encara que, per desgràcia, la seua leucèmia es va escampar, una tràgica notícia que va destrossar a tota la família que portava lluitant contra la malaltia durant dos anys molt llargs.

 

Segons informa ‘La Verdad de Múrcia’, a Jenny, mare de la menuda, la van informar que la quimioteràpia no havia funcionat i que havia de preparar-se per al pitjor. Des d’eixe moment, la menuda de sis anys ha estat amb cures pal·liatives, batallant cada dia per a que a son pare li donara temps a tornar a Espanya per a despedir-se d’ella. No ha pogut ser, tot i que la Delegació de Govern a Múrcia ha fet tot el possible per a que Gabriel arribara a Espanya, segons ha informat el mitjà al·ludit. Ara la mare espera que el seu home arribe a Espanya i, junts, poder portar el cos de Camelia a l’Equador. Una autèntica tragèdia que serà impossible d’oblidar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios