Mor amb només 6 anys i son pare no li pot dir adeu a causa del coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari   En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del […]
Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l'Hospital Clínic el 16 de maig de 2020

València continua lluitant contra el coronavirus | València Diari

 

En les últimes hores s’ha conegut la tràgica història de Camelia, una xiqueta de sis anys que ha mort en un hospital de Múrcia sense poder dir-li adéu a son pare, que estava en l’Equador, el seu país natal, per culpa de la pandèmia del coronavirus. La menor, de sis anys, juntament amb sa mare, Jenny Alexandra, es va despedir de son pare per videoconferència el dissabte. «Ens vam vore i ens vam despedir, li vaig dir que era una lluitadora», explica la mare en ‘La Verdad de Múrcia’.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dir adeu a una filla de només sis anyets és molt difícil, però encara ho és més d’esta tràgica i trista manera. A la menuda Camelia li van diagnosticar càncer amb dos anys en l’Equador. La malaltia es va tornar més agressiva fa un any i mig i la seua única opció era un trasplantament de medul·la. És per eixe motiu que sos pares van decidir traslladar-se a Espanya, amb l’objectiu de buscar el millor per a la seua filleta.

 

El pare de la xiqueta no ha pogut tornar a Espanya

El pare, Gabriel, va estar amb la seua família en Múrcia durant el Nadal, fins que va haver de tornar a l’Equador per motius laborals. La mala sort ha volgut que Gabriel no haja pogut tornar des d’eixe moment a Espanya per culpa de la pandèmia de la Covid-19, que ha impedit els vols.

 

Per desgràcia, Camelia es va contagiar de coronavirus, però tot i ser factor de risc va conseguir superar-lo encara que, per desgràcia, la seua leucèmia es va escampar, una tràgica notícia que va destrossar a tota la família que portava lluitant contra la malaltia durant dos anys molt llargs.

 

Segons informa ‘La Verdad de Múrcia’, a Jenny, mare de la menuda, la van informar que la quimioteràpia no havia funcionat i que havia de preparar-se per al pitjor. Des d’eixe moment, la menuda de sis anys ha estat amb cures pal·liatives, batallant cada dia per a que a son pare li donara temps a tornar a Espanya per a despedir-se d’ella. No ha pogut ser, tot i que la Delegació de Govern a Múrcia ha fet tot el possible per a que Gabriel arribara a Espanya, segons ha informat el mitjà al·ludit. Ara la mare espera que el seu home arribe a Espanya i, junts, poder portar el cos de Camelia a l’Equador. Una autèntica tragèdia que serà impossible d’oblidar.

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.