Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.