Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.