Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Ejemplo de shortcode con estilo
El cos sense vida ha sigut trobat hores després de l'ensulsiada del depòsit

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Liverpool i Villarreal en la Lliga de Campions juvenil

Liverpool i Villarreal han empatat 0-0 en la tercera jornada de la Lliga de Campions juvenil, en un partit molt igualat que manté el conjunt groguet líder del seu grup amb set punts.

Emergències continua buidant aigua i assistint els veïns atrapats per la dana Adam

Els servicis d’Emergències continuen buidant aigua i ajudant veïns a Bellreguard, Piles, Miramar i la marjal Oliva-Pego, mentre es consolida la neteja i recuperació després de la dana Adam.

València desbloqueja definitivament el PAI de Benimaclet amb 1.345 vivendes noves

L’Ajuntament de València aprovarà este divendres de manera definitiva el PAI de Benimaclet, amb 1.345 vivendes i un gran augment de zones verdes i equipaments públics al barri.

Els Poblets es refà a poc a poc després de la dana Adam

Els Poblets continua treballant per tornar a la normalitat després del desbordament del riu Girona per la dana Adam, amb veïns, voluntaris i servicis d’emergència centrats a netejar fang i valorar danys.

Roger Llanes, nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha nomenat Roger Llanes com a nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, després de dos anys coordinant les ajudes per a la DANA. L’enginyer agrònom acumula més de tres dècades d’experiència en infraestructures rurals i gestió agrària, així com una llarga trajectòria política autonòmica.

Pastor assegura que el PP arribarà a temps i amb “els millors candidats” a les generals

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, sosté que el partit està dins dels terminis per a tancar les llistes del 29 de novembre i critica durament la cap de llista del PSOE per València, Pilar Bernabé. Pastor també qüestiona que Bernabé deixara la Delegació del Govern just després de l’episodi de la dana Adam.

Vox es mostra disposat a pactar per a mantindre el control del Senat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que el partit està disposat a fer sacrificis i a entendre’s amb el PP per a frenar l’acord entre PSOE i Frente Amplio al Senat. Abans del 26 d’octubre es confirmaran les llistes de Vox al Congrés i al Senat per la Comunitat Valenciana.

Pilar Bernabé es despediix com a delegada del Govern i reivindica el seu paper en la dana

Pilar Bernabé s’ha acomiadat com a delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reivindicant el seu paper durant la dana del 2024 i assegurant que ha sigut un honor representar un Govern que considera de progrés. També ha avançat que vol aplicar la mateixa manera d’entendre el servici públic en la seua futura etapa política.