Mor el xiquet d’11 anys que havia caigut d’un cinqué pis practicant ‘parkour’

El xiquet d’11 anys que es trobava ferit greu per politraumatisme després de caure des del cinqué pis d’un hotel de l’Alfàs del Pi mentre realitzava ‘parkour‘ ha mort, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat i la Guàrdia Civil.

El menor, era un veí noruec del municipi que, segons apunten els primers indicis de la investigació es podria haver colat amb un amic a l’hotel i després precipitar-se d’un hall des d’una altura d’uns 16 metres després de l’enfonsament de la cúpula del terrat on podria haver impactat mentre realitzava ‘parkour’.

Segons fonts del CICU, al voltant de les 15 hores d’ahir, s’alertava que un xiquet havia caigut d’un cinqué pis, a l’interior d’un hotel de l’Alfàs del Pi. Segons s’indicava en l’avís, el menor estava realitzant parkour i en trepitjar una cúpula, aquesta es va véncer.

El CICU va mobilitzar immediatament una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU va realitzar diverses maniobres fins a aconseguir estabilitzar al xiquet d’11 anys.

Després d’això, el ferit va ser evacuat per politraumatisme, en l’ambulància de suport vital avançat, fins a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.