Mor el xiquet d’11 anys que havia caigut d’un cinqué pis practicant ‘parkour’

Ejemplo de shortcode con estilo
El menor havia sigut traslladat ja a l'hospital General Universitari Doctor Balmis d'Alacant, donada la gravetat del seu estat, des de l'hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa on va ser conduït en un primer moment

El xiquet d’11 anys que es trobava ferit greu per politraumatisme després de caure des del cinqué pis d’un hotel de l’Alfàs del Pi mentre realitzava ‘parkour‘ ha mort, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat i la Guàrdia Civil.

El menor, era un veí noruec del municipi que, segons apunten els primers indicis de la investigació es podria haver colat amb un amic a l’hotel i després precipitar-se d’un hall des d’una altura d’uns 16 metres després de l’enfonsament de la cúpula del terrat on podria haver impactat mentre realitzava ‘parkour’.

Segons fonts del CICU, al voltant de les 15 hores d’ahir, s’alertava que un xiquet havia caigut d’un cinqué pis, a l’interior d’un hotel de l’Alfàs del Pi. Segons s’indicava en l’avís, el menor estava realitzant parkour i en trepitjar una cúpula, aquesta es va véncer.

El CICU va mobilitzar immediatament una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU va realitzar diverses maniobres fins a aconseguir estabilitzar al xiquet d’11 anys.

Després d’això, el ferit va ser evacuat per politraumatisme, en l’ambulància de suport vital avançat, fins a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa.

Últimes notícies

Sagredo encapçala la candidatura conjunta al Senat per València

PSPV-PSOE, Compromís i Esquerra Unida concorren junts al Senat el 29 de novembre. Juan Antonio Sagredo encapçala la llista per València, amb Isaura Navarro i Jordi Mayor.

AVAMET ha ayudat a seguir les pluges extremes de la dana Adam

La xarxa de 900 estacions d’AVAMET ha permés seguir les pluges de la dana Adam, amb registres de fins a 720 litres per metre quadrat en 24 hores.

Cada persona gasta 351 euros anuals en roba i calçat

Les persones a Espanya gasten uns 351 euros anuals en roba i calçat i compren una mitjana d’onze articles. La compra en línia i de segona mà guanya pes.

Alliberen 22 dones d’una xarxa de tràfic amb ramificacions a València i Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones i ha alliberat 22 dones d’una xarxa de tràfic sexual assentada a Sevilla, amb registres a Alzira i Peníscola.

Tarancón espera omplir el camp davant el Llevant en la Copa del Rei

Tarancón afronta amb expectació la visita del Llevant, dimecres a les 19.00 hores, en una eliminatòria de la Copa del Rei. L’entrenador Jorge Cañete espera un Municipal ple i confia a competir per la sorpresa.

Nacho Pérez ja és el golejador més jove del Llevant en Primera

Nacho Pérez ha fet història amb el Llevant en marcar en Primera amb 18 anys, un mes i 24 dies. El seu gol ha arribat en la derrota per 2-1 davant la Real Sociedad.

Cinc columnes de tractors protestaran a Madrid este dimecres

Cinc columnes de tractors entraran a Madrid este dimecres en una protesta convocada per Asaja, COAG i Unión de Uniones. Les organitzacions reclamen mesures davant dels costos i canvis en la política agrària.

La causa de la dana acumula 71 tomos y 690 declaraciones

La investigación judicial por la gestión de la dana de 2024 reúne 71 tomos, 646 resoluciones y 690 declaraciones. La instrucción está prorrogada hasta abril de 2027.