‘La mort de Guillem’, Millor Llargmetratge en els Premis de l’Audiovisual Valencià

 

La pel·lícula ‘La mort de Guillem‘ va rebre anit el premi al Millor Llargmetratge dels Premis de l’Audiovisual Valencià, en una gala en la que també s’ha reconegut a esta pel·lícula en les categories de Millor Actriu Protagonista, per a Glòria March, i Millor Guió, per a Alfred Pérez-Fargas i Roger Danés.

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura, i l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual han organitzat la tercera edició dels Premis de l’Audiovisual Valencià. Núria Roca ha presentat la cerimònia, en la que s’han rendit homenatges a Luis García Berlanga i Ennio Morricone. Els grups La Fumiga i Peter Gun & The Paper Hats han posat el toc musical a la gala.

 

A l’acte han assistit al conseller d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà; la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo; la secretària autonòmica de Cultura i Esport, Raquel Tamarit; el president de l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual, Pep Llopis, entre altres personalitats.

 

L’actriu Empar Ferrer ha rebut el Premi d’Honor que atorga Cultura de la Generalitat per la seua extensa trajectòria i la profunda vinculació al sector audiovisual valencià. Empar Ferrer ha interpretat multitud de papers en pel·lícules i sèries de televisió. L’actriu compta amb una trajectòria molt extensa en el món del cinema amb una trentena de pel·lícules com: ‘Con el culo al aire’, ‘Soldados de Salamina’, Volavérunt, ‘El viaje de Carol’ o ‘Las 13 rosas’.

Últimes notícies

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.