Es confirma la mort de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena

José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena, ha sigut trobat sense vida i és una de les més de 200 víctimes mortals confirmades fins ara a conseqüència dels efectes devastadors de la DANA que ha assolat la província de València, segons han confirmat a Europa Press fonts de l’entorn de l’empresari.

El Complex Educatiu Mas Camarena pertany al Grup de Col·legis Segle XXI, que es va iniciar en 1962 quan José Luis Marín i Mª Teresa Medina van fundar el Centre d’Estudis Marni.

Des de llavors, aquesta empresa familiar s’ha convertit en un referent del sector a la Comunitat Valenciana i a Espanya, agrupant dos col·legis concertats, tres col·legis privats del Batxillerat Internacional i una dotzena d’escoles infantils.

També aquest diumenge s’ha confirmat la mort a causa del temporal de l’empresari valencià Miguel Burdeos Baño, fundador i president de SPB i Cleanity, i Vicente Tarancón, cofundador i president de Luanvi, amb qui, segons diverses informacions, va compartir un dinar el dimarts 29 d’octubre, el dia de la DANA, a la localitat de Xiva.

L’empresa que presidia Burdeos, que tenia 74 anys, ha confirmat aquest diumenge «amb profund dolor» la seua defunció a través d’un comunicat.

Miguel Burdeos va ser fundador, director general i actualment ocupava la presidència de la companyia SPB. També fundador i actual president de Cleanity i impulsor d’altres iniciatives empresarials.

SPB és una empresa familiar amb 45 anys d’història que s’ha convertit en un gran grup empresarial amb un equip de 700 persones. És proveïdora de productes de neteja de la llar i cura personal per a Mercadona, a través de les marques Deliplus i Bosque Verde. Disposa de tres plantes a València (Espanya), una a Sevilla (Espanya) i una a Vlotho (Alemanya).

Per la seua banda, des de Luanvi han lamentat «profundament» la mort de Vicente Tarancón, president i cofundador de l’empresa. «El seu llegat i compromís amb l’esport van marcar una diferència a València i a tot Espanya. Descansa en pau, Vicente», han manifestat.

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.