Anuncios

Es confirma la mort de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena

José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena, ha sigut trobat sense vida i és una de les més de 200 víctimes mortals confirmades fins ara a conseqüència dels efectes devastadors de la DANA que ha assolat la província de València, segons han confirmat a Europa Press fonts de l’entorn de l’empresari.

El Complex Educatiu Mas Camarena pertany al Grup de Col·legis Segle XXI, que es va iniciar en 1962 quan José Luis Marín i Mª Teresa Medina van fundar el Centre d’Estudis Marni.

Anuncios

Des de llavors, aquesta empresa familiar s’ha convertit en un referent del sector a la Comunitat Valenciana i a Espanya, agrupant dos col·legis concertats, tres col·legis privats del Batxillerat Internacional i una dotzena d’escoles infantils.

També aquest diumenge s’ha confirmat la mort a causa del temporal de l’empresari valencià Miguel Burdeos Baño, fundador i president de SPB i Cleanity, i Vicente Tarancón, cofundador i president de Luanvi, amb qui, segons diverses informacions, va compartir un dinar el dimarts 29 d’octubre, el dia de la DANA, a la localitat de Xiva.

L’empresa que presidia Burdeos, que tenia 74 anys, ha confirmat aquest diumenge “amb profund dolor” la seua defunció a través d’un comunicat.

Miguel Burdeos va ser fundador, director general i actualment ocupava la presidència de la companyia SPB. També fundador i actual president de Cleanity i impulsor d’altres iniciatives empresarials.

SPB és una empresa familiar amb 45 anys d’història que s’ha convertit en un gran grup empresarial amb un equip de 700 persones. És proveïdora de productes de neteja de la llar i cura personal per a Mercadona, a través de les marques Deliplus i Bosque Verde. Disposa de tres plantes a València (Espanya), una a Sevilla (Espanya) i una a Vlotho (Alemanya).

Per la seua banda, des de Luanvi han lamentat “profundament” la mort de Vicente Tarancón, president i cofundador de l’empresa. “El seu llegat i compromís amb l’esport van marcar una diferència a València i a tot Espanya. Descansa en pau, Vicente”, han manifestat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios