Es confirma la mort de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena

José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena, ha sigut trobat sense vida i és una de les més de 200 víctimes mortals confirmades fins ara a conseqüència dels efectes devastadors de la DANA que ha assolat la província de València, segons han confirmat a Europa Press fonts de l’entorn de l’empresari.

El Complex Educatiu Mas Camarena pertany al Grup de Col·legis Segle XXI, que es va iniciar en 1962 quan José Luis Marín i Mª Teresa Medina van fundar el Centre d’Estudis Marni.

Des de llavors, aquesta empresa familiar s’ha convertit en un referent del sector a la Comunitat Valenciana i a Espanya, agrupant dos col·legis concertats, tres col·legis privats del Batxillerat Internacional i una dotzena d’escoles infantils.

També aquest diumenge s’ha confirmat la mort a causa del temporal de l’empresari valencià Miguel Burdeos Baño, fundador i president de SPB i Cleanity, i Vicente Tarancón, cofundador i president de Luanvi, amb qui, segons diverses informacions, va compartir un dinar el dimarts 29 d’octubre, el dia de la DANA, a la localitat de Xiva.

L’empresa que presidia Burdeos, que tenia 74 anys, ha confirmat aquest diumenge «amb profund dolor» la seua defunció a través d’un comunicat.

Miguel Burdeos va ser fundador, director general i actualment ocupava la presidència de la companyia SPB. També fundador i actual president de Cleanity i impulsor d’altres iniciatives empresarials.

SPB és una empresa familiar amb 45 anys d’història que s’ha convertit en un gran grup empresarial amb un equip de 700 persones. És proveïdora de productes de neteja de la llar i cura personal per a Mercadona, a través de les marques Deliplus i Bosque Verde. Disposa de tres plantes a València (Espanya), una a Sevilla (Espanya) i una a Vlotho (Alemanya).

Per la seua banda, des de Luanvi han lamentat «profundament» la mort de Vicente Tarancón, president i cofundador de l’empresa. «El seu llegat i compromís amb l’esport van marcar una diferència a València i a tot Espanya. Descansa en pau, Vicente», han manifestat.

Últimes notícies

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.