Es confirma la mort de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena

José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena, ha sigut trobat sense vida i és una de les més de 200 víctimes mortals confirmades fins ara a conseqüència dels efectes devastadors de la DANA que ha assolat la província de València, segons han confirmat a Europa Press fonts de l’entorn de l’empresari.

El Complex Educatiu Mas Camarena pertany al Grup de Col·legis Segle XXI, que es va iniciar en 1962 quan José Luis Marín i Mª Teresa Medina van fundar el Centre d’Estudis Marni.

Des de llavors, aquesta empresa familiar s’ha convertit en un referent del sector a la Comunitat Valenciana i a Espanya, agrupant dos col·legis concertats, tres col·legis privats del Batxillerat Internacional i una dotzena d’escoles infantils.

També aquest diumenge s’ha confirmat la mort a causa del temporal de l’empresari valencià Miguel Burdeos Baño, fundador i president de SPB i Cleanity, i Vicente Tarancón, cofundador i president de Luanvi, amb qui, segons diverses informacions, va compartir un dinar el dimarts 29 d’octubre, el dia de la DANA, a la localitat de Xiva.

L’empresa que presidia Burdeos, que tenia 74 anys, ha confirmat aquest diumenge “amb profund dolor” la seua defunció a través d’un comunicat.

Miguel Burdeos va ser fundador, director general i actualment ocupava la presidència de la companyia SPB. També fundador i actual president de Cleanity i impulsor d’altres iniciatives empresarials.

SPB és una empresa familiar amb 45 anys d’història que s’ha convertit en un gran grup empresarial amb un equip de 700 persones. És proveïdora de productes de neteja de la llar i cura personal per a Mercadona, a través de les marques Deliplus i Bosque Verde. Disposa de tres plantes a València (Espanya), una a Sevilla (Espanya) i una a Vlotho (Alemanya).

Per la seua banda, des de Luanvi han lamentat “profundament” la mort de Vicente Tarancón, president i cofundador de l’empresa. “El seu llegat i compromís amb l’esport van marcar una diferència a València i a tot Espanya. Descansa en pau, Vicente”, han manifestat.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.