Es confirma la mort de José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena

José Luis Marín, propietari dels col·legis Mas Camarena, ha sigut trobat sense vida i és una de les més de 200 víctimes mortals confirmades fins ara a conseqüència dels efectes devastadors de la DANA que ha assolat la província de València, segons han confirmat a Europa Press fonts de l’entorn de l’empresari.

El Complex Educatiu Mas Camarena pertany al Grup de Col·legis Segle XXI, que es va iniciar en 1962 quan José Luis Marín i Mª Teresa Medina van fundar el Centre d’Estudis Marni.

Des de llavors, aquesta empresa familiar s’ha convertit en un referent del sector a la Comunitat Valenciana i a Espanya, agrupant dos col·legis concertats, tres col·legis privats del Batxillerat Internacional i una dotzena d’escoles infantils.

També aquest diumenge s’ha confirmat la mort a causa del temporal de l’empresari valencià Miguel Burdeos Baño, fundador i president de SPB i Cleanity, i Vicente Tarancón, cofundador i president de Luanvi, amb qui, segons diverses informacions, va compartir un dinar el dimarts 29 d’octubre, el dia de la DANA, a la localitat de Xiva.

L’empresa que presidia Burdeos, que tenia 74 anys, ha confirmat aquest diumenge «amb profund dolor» la seua defunció a través d’un comunicat.

Miguel Burdeos va ser fundador, director general i actualment ocupava la presidència de la companyia SPB. També fundador i actual president de Cleanity i impulsor d’altres iniciatives empresarials.

SPB és una empresa familiar amb 45 anys d’història que s’ha convertit en un gran grup empresarial amb un equip de 700 persones. És proveïdora de productes de neteja de la llar i cura personal per a Mercadona, a través de les marques Deliplus i Bosque Verde. Disposa de tres plantes a València (Espanya), una a Sevilla (Espanya) i una a Vlotho (Alemanya).

Per la seua banda, des de Luanvi han lamentat «profundament» la mort de Vicente Tarancón, president i cofundador de l’empresa. «El seu llegat i compromís amb l’esport van marcar una diferència a València i a tot Espanya. Descansa en pau, Vicente», han manifestat.

Últimes notícies

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.