El nou treball de Sofía Suescun després de ser vetada de Mediaset

Sofia Suescun | GTRES

 

Mediaset hauria vetat a Sofia Suescun de tots els seus programes per haver rebutjat treballar amb l’agència de representació d’influencers de Mediaset, coneguda com a Like O Management. El grup de comunicació ha prescindit des de llavors dels seus serveis i ella viu ara de les xarxes socials, però ha tardat molt poc temps a trobar un nou treball: ara comenta realities amb Netflix.

 

La plataforma de streaming va estrenar fa poc més d’una setmana ‘Amor con fianza’, el seu nou programa de producció espanyola presentat per Mónica Naranjo i amb clares reminiscències a l’illa de les temptacions. Aquest dijous s’ha estrenat el seu gran final, i demà, Sofía Suescun serà una de les comentaristes que parle d’aquest programa en directe a través de les seues xarxes socials.

Una tàctica que busca acostar el format a Twitter i Instagram després d’haver comprovat que estrenar tots els seus episodis alhora no genera el mateix soroll.

La tècnica de Netflix no sols comptarà amb la col·laboració de la reina dels realities de Telecinco. Altres rostres com el de Nicole, la guanyadora de la primera edició de ‘Insiders’ o Brioix Enfurida, un conegut influencer que arrasa en xarxes socials també participaran en aquest debat final.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.