El nou treball de Sofía Suescun després de ser vetada de Mediaset

Sofia Suescun | GTRES

 

Mediaset hauria vetat a Sofia Suescun de tots els seus programes per haver rebutjat treballar amb l’agència de representació d’influencers de Mediaset, coneguda com a Like O Management. El grup de comunicació ha prescindit des de llavors dels seus serveis i ella viu ara de les xarxes socials, però ha tardat molt poc temps a trobar un nou treball: ara comenta realities amb Netflix.

 

La plataforma de streaming va estrenar fa poc més d’una setmana ‘Amor con fianza’, el seu nou programa de producció espanyola presentat per Mónica Naranjo i amb clares reminiscències a l’illa de les temptacions. Aquest dijous s’ha estrenat el seu gran final, i demà, Sofía Suescun serà una de les comentaristes que parle d’aquest programa en directe a través de les seues xarxes socials.

Una tàctica que busca acostar el format a Twitter i Instagram després d’haver comprovat que estrenar tots els seus episodis alhora no genera el mateix soroll.

La tècnica de Netflix no sols comptarà amb la col·laboració de la reina dels realities de Telecinco. Altres rostres com el de Nicole, la guanyadora de la primera edició de ‘Insiders’ o Brioix Enfurida, un conegut influencer que arrasa en xarxes socials també participaran en aquest debat final.

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.