El nou treball de Sofía Suescun després de ser vetada de Mediaset

Sofia Suescun | GTRES

 

Mediaset hauria vetat a Sofia Suescun de tots els seus programes per haver rebutjat treballar amb l’agència de representació d’influencers de Mediaset, coneguda com a Like O Management. El grup de comunicació ha prescindit des de llavors dels seus serveis i ella viu ara de les xarxes socials, però ha tardat molt poc temps a trobar un nou treball: ara comenta realities amb Netflix.

 

La plataforma de streaming va estrenar fa poc més d’una setmana ‘Amor con fianza’, el seu nou programa de producció espanyola presentat per Mónica Naranjo i amb clares reminiscències a l’illa de les temptacions. Aquest dijous s’ha estrenat el seu gran final, i demà, Sofía Suescun serà una de les comentaristes que parle d’aquest programa en directe a través de les seues xarxes socials.

Una tàctica que busca acostar el format a Twitter i Instagram després d’haver comprovat que estrenar tots els seus episodis alhora no genera el mateix soroll.

La tècnica de Netflix no sols comptarà amb la col·laboració de la reina dels realities de Telecinco. Altres rostres com el de Nicole, la guanyadora de la primera edició de ‘Insiders’ o Brioix Enfurida, un conegut influencer que arrasa en xarxes socials també participaran en aquest debat final.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.