18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La nova cançó en valencià de Samantha es convertix en número 1 en vendes

 

Des de què la cantant Samantha Gilabert, natural de Beniarrés, en la comarca del Comtat (Alacant), ha eixit del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, no ha parat de tindre èxit amb les diferents cançons que ha tret. Ara, l’artista ha publicat la seua última cançó en valencià baix del títol ‘Espere que Tornes’.

 

Com ha avançat el mitjà ‘dBalears’, la cançó de la valenciana, que s’ha estrenat este divendres, ja s’ha convertit en número 1 en vendes en tota Espanya. Este senzill és la mateixa cançó, però en valencià, d’una altra que ja va publicar en agost. No obstant això, en només quatre dies la de Beniarrés ja va per les 150.000 reproduccions en YouTube i s’ha convertit en el número 1 d’iTunes Espanya.

 

Però més enllà de l’èxit a nivell nacional, la cançó en valencià de Samantha també ha triomfat a escala internacional, ja que en països com l’Argentina o el Perú està entre els tres senzills més venuts. A continuació pots vore la nova cançó de la cantant de Beniarrés.

 

 

Últimes notícies

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.