Es deixa oblidat la bossa després de ser sorpresa intentant robar en un comerç de Petrer

Un intent frustrat de furt en un comerç de Petrer va acabar de la forma més inesperada en deixar-se oblidat la bossa la dona que intentava sostraure productes. Els fets van succeir dimecres passat.

La veu d’alarma la va donar una clienta que en aqueix moment es trobava en l’establiment i va ser la que va sorprendre la presumpta autora, que va marxar de manera precipitada sense adonar-se que havia deixat les seues pertinences entre les quals es trobava la documentació amb la seua identitat.

Va ser el propietari de l’establiment, situat en el barri de la Frontera, qui va donar avís a la Policia Local que va traslladar a les seues patrulles al lloc. L’autora de l’intent de furt, es va deixar oblidat la bossa i una bossa amb roba. Es tracta d’una persona amb antecedents per fets anteriors contra el patrimoni i, per tant, coneguda de la Policia Local per haver sigut detinguda en diverses ocasions.

La Policia trasllat a les seues dependències per a custodiar els objectes personals de la presumpta autora, a més de donar avís de l’esdevingut a la Policia Nacional perquè en prengueu coneixement.

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.