Vols ocultar el número de ‘likes’ en Instagram i Facebook?

Ejemplo de shortcode con estilo
  A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat. Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues […]

 

A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat.

Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues fotos, per la qual cosa si eres de les quals prefereix no exposar eixa dada i guardar-li’l per a si mateix, ara tindràs aqueixa opció. Segons Facebook, esta funció que s’implementarà té com a objectiu acabar amb l’ansietat o la vergonya que alguns usuaris poden sentir si les seues publicacions no reben suficient apreciació.

Haurà de ser l’usuari qui el desactive, atés que Instagram continuarà mostrant este número de ‘likes‘ de cada publicació de manera predeterminada. A més, este control et permetrà ocultar els m’agrada només d’unes certes fotos i no les de totes les imatges publicades.

Esta funció serà tan aplicable a Instagram com a Facebook pel que els usuaris de la xarxa de Facebook també podran ocultar estos números en els posts que realitzen. També es podrà ocultar el comptador del número de ‘likes’ dels posts de tercers que mostra l’app. Per a evitar una comparació de les xifres entre usuaris.

Este control es complementa amb més filtres en Facebook que ara permetran limitar qui pot veure i comentar en les fotos i articles compartits, o bloquejar notícies provinents d’uns certs mitjans de comunicació.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.