12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Vols ocultar el número de ‘likes’ en Instagram i Facebook?

 

A partir d’ara Facebook i Instagram afegiran una altra funció a les apps que igual no coneixies, que finalment serà implementada ara que la pandèmia està més controlada i que en molts països es comença a recuperar una mica de normalitat.

Permetrà als usuaris de les xarxes ocultar el número de ‘likes’ que reben les seues fotos, per la qual cosa si eres de les quals prefereix no exposar eixa dada i guardar-li’l per a si mateix, ara tindràs aqueixa opció. Segons Facebook, esta funció que s’implementarà té com a objectiu acabar amb l’ansietat o la vergonya que alguns usuaris poden sentir si les seues publicacions no reben suficient apreciació.

Haurà de ser l’usuari qui el desactive, atés que Instagram continuarà mostrant este número de ‘likes‘ de cada publicació de manera predeterminada. A més, este control et permetrà ocultar els m’agrada només d’unes certes fotos i no les de totes les imatges publicades.

Esta funció serà tan aplicable a Instagram com a Facebook pel que els usuaris de la xarxa de Facebook també podran ocultar estos números en els posts que realitzen. També es podrà ocultar el comptador del número de ‘likes’ dels posts de tercers que mostra l’app. Per a evitar una comparació de les xifres entre usuaris.

Este control es complementa amb més filtres en Facebook que ara permetran limitar qui pot veure i comentar en les fotos i articles compartits, o bloquejar notícies provinents d’uns certs mitjans de comunicació.

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.