Olga Moreno provoca ‘fàstic’ en les xarxes socials per un vídeo

Fa més d’un any que Rocío Carrasco va decidir tornar a la televisió per a comptar la seua veritat amb la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, tot es va girar en contra d’Antonio David, però també a totes les persones que li envolten.

En aqueix grup s’inclou Olga Moreno, ja que la filla de “la más grande” no la va deixar en molt bon lloc, fent-la còmplice de tot el dolent que li havia fet el seu exmarit.

Malgrat no mantindre ja una relació amb l’exguàrdia civil, les persones que fan costat a Rocío no la deixen tranquil·la, i és que l’empresària manté una estreta relació amb els fills d’aquesta, fins al punt de cuidar-los com els seus propis fills.

Aquesta setmana Olga Moreno s’ha vist embolicada en una nova polèmica. Es tracta d’un vídeo de dos minuts de duració ballant en una discoteca una cançó d’amor, i dos fotos a la platja. No hauria alçat polseguera si en aquest vídeo no haguera aparegut amb David Flores, el fill xicotet de Rocío Carrasco.

Moltes persones ho han interpretat com una nova provocació a la seua mare, fins i tot alguns apunten que la relació entre Olga i David no és sana.

A més, moltes persones que ho han visualitzat pensen que el jove està bojament enamorat de l’exdona del seu pare.

Forts crítiques a Olga Moreno per aquest vídeo amb David Flores


Els missatges en la pròpia publicació d’Olga Moreno es repeteixen: «Pels seus actes els coneixereu», «Que poca vergonya ni educació», «Maldat», «Tot el mal que has fet i continues fent et vindrà per duplicat», «No és el teu fill», «Eres una provocadora”.

David Flores Carrasco i Olga Moreno

Però aquesta polèmica ha anat a més quan ha traspassat les xarxes socials. La mareja fúcsia, com es coneix als seguidors de Rocío Carrasco, han aconseguit fer viral l’etiqueta “Olga Moreno sense escrúpols”, on les crítiques es multipliquen.

Acabe de veure el vídeo d’Olga amb el fill de Rocío Carrasco. Només puc dir que em sent brut del fàstic que m’ha produït veure una cosa així. Pensava que no es podia ser més mala persona, però és que s’ha superat. Cada vegada estic més al costat de Rocío”, diu un molt enfadat. No obstant això, també hi ha qui la defensen.





Jorge Javier ataca a Olga Moreno

El presentador ha donat la seua opinió per una foto que va penjar Olga en el seu perfil d’Instagram, en la imatge es veu clarament a una Olga, despreocupada i feliç, posar al costat de David Flores Carrasco, que li besava en la galta. De fons, es veia l’espectacular vesprejar a la platja on estan gaudint aquests dies.


El passat 23 de juny, en la gala de ‘Supervivientes’, Jorge Javier va ser el primer a opinar sobre la foto en qüestió. «Amb les docuseries he aprés moltíssimes coses, com que les coses no succeeixen de manera casual«, començava dient.

«Ahir, Rocío Carrasco estava en aquesta cadena preparant la seua interpretació en la nit en el Mediafest i li la veia passant-li-ho molt bé… i quina curiositat que ahir la guanyadora de ‘Supervivientes’ de l’any passat penjava una foto en Instagram amb el fill de Rocío Carrasco«.

Pel que el presentador creu que es deu a una estratègia per part de la sevillana. «Lectura de la foto: mentre la mare riu i s’ho passa bé en la tele treballant, jo em quede amb el seu fill, que soc una bona companyia«.

«Com es diu això?«, preguntava Jorge Javier irònic. «Té un nom, en la docuserie ix. És que jo aprenc molt quan veig les coses«, comentava guanyant-se els aplaudiments del públic.

En efecte, al que s’estava referint el presentador era a la suposada violència vicària que encara exerceix Olga Moreno contra David Flores Carrasco.

Últimes notícies

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.