18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Olga Moreno provoca ‘fàstic’ en les xarxes socials per un vídeo

Fa més d’un any que Rocío Carrasco va decidir tornar a la televisió per a comptar la seua veritat amb la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, tot es va girar en contra d’Antonio David, però també a totes les persones que li envolten.

En aqueix grup s’inclou Olga Moreno, ja que la filla de “la más grande” no la va deixar en molt bon lloc, fent-la còmplice de tot el dolent que li havia fet el seu exmarit.

Malgrat no mantindre ja una relació amb l’exguàrdia civil, les persones que fan costat a Rocío no la deixen tranquil·la, i és que l’empresària manté una estreta relació amb els fills d’aquesta, fins al punt de cuidar-los com els seus propis fills.

Aquesta setmana Olga Moreno s’ha vist embolicada en una nova polèmica. Es tracta d’un vídeo de dos minuts de duració ballant en una discoteca una cançó d’amor, i dos fotos a la platja. No hauria alçat polseguera si en aquest vídeo no haguera aparegut amb David Flores, el fill xicotet de Rocío Carrasco.

Moltes persones ho han interpretat com una nova provocació a la seua mare, fins i tot alguns apunten que la relació entre Olga i David no és sana.

A més, moltes persones que ho han visualitzat pensen que el jove està bojament enamorat de l’exdona del seu pare.

Forts crítiques a Olga Moreno per aquest vídeo amb David Flores


Els missatges en la pròpia publicació d’Olga Moreno es repeteixen: “Pels seus actes els coneixereu”, “Que poca vergonya ni educació”, “Maldat”, “Tot el mal que has fet i continues fent et vindrà per duplicat”, “No és el teu fill”, “Eres una provocadora”.

David Flores Carrasco i Olga Moreno

Però aquesta polèmica ha anat a més quan ha traspassat les xarxes socials. La mareja fúcsia, com es coneix als seguidors de Rocío Carrasco, han aconseguit fer viral l’etiqueta “Olga Moreno sense escrúpols”, on les crítiques es multipliquen.

Acabe de veure el vídeo d’Olga amb el fill de Rocío Carrasco. Només puc dir que em sent brut del fàstic que m’ha produït veure una cosa així. Pensava que no es podia ser més mala persona, però és que s’ha superat. Cada vegada estic més al costat de Rocío”, diu un molt enfadat. No obstant això, també hi ha qui la defensen.





Jorge Javier ataca a Olga Moreno

El presentador ha donat la seua opinió per una foto que va penjar Olga en el seu perfil d’Instagram, en la imatge es veu clarament a una Olga, despreocupada i feliç, posar al costat de David Flores Carrasco, que li besava en la galta. De fons, es veia l’espectacular vesprejar a la platja on estan gaudint aquests dies.


El passat 23 de juny, en la gala de ‘Supervivientes’, Jorge Javier va ser el primer a opinar sobre la foto en qüestió. “Amb les docuseries he aprés moltíssimes coses, com que les coses no succeeixen de manera casual“, començava dient.

Ahir, Rocío Carrasco estava en aquesta cadena preparant la seua interpretació en la nit en el Mediafest i li la veia passant-li-ho molt bé… i quina curiositat que ahir la guanyadora de ‘Supervivientes’ de l’any passat penjava una foto en Instagram amb el fill de Rocío Carrasco“.

Pel que el presentador creu que es deu a una estratègia per part de la sevillana. “Lectura de la foto: mentre la mare riu i s’ho passa bé en la tele treballant, jo em quede amb el seu fill, que soc una bona companyia“.

Com es diu això?“, preguntava Jorge Javier irònic. “Té un nom, en la docuserie ix. És que jo aprenc molt quan veig les coses“, comentava guanyant-se els aplaudiments del públic.

En efecte, al que s’estava referint el presentador era a la suposada violència vicària que encara exerceix Olga Moreno contra David Flores Carrasco.

Últimes notícies

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.