Olga Moreno provoca ‘fàstic’ en les xarxes socials per un vídeo

Fa més d’un any que Rocío Carrasco va decidir tornar a la televisió per a comptar la seua veritat amb la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, tot es va girar en contra d’Antonio David, però també a totes les persones que li envolten.

En aqueix grup s’inclou Olga Moreno, ja que la filla de “la más grande” no la va deixar en molt bon lloc, fent-la còmplice de tot el dolent que li havia fet el seu exmarit.

Malgrat no mantindre ja una relació amb l’exguàrdia civil, les persones que fan costat a Rocío no la deixen tranquil·la, i és que l’empresària manté una estreta relació amb els fills d’aquesta, fins al punt de cuidar-los com els seus propis fills.

Aquesta setmana Olga Moreno s’ha vist embolicada en una nova polèmica. Es tracta d’un vídeo de dos minuts de duració ballant en una discoteca una cançó d’amor, i dos fotos a la platja. No hauria alçat polseguera si en aquest vídeo no haguera aparegut amb David Flores, el fill xicotet de Rocío Carrasco.

Moltes persones ho han interpretat com una nova provocació a la seua mare, fins i tot alguns apunten que la relació entre Olga i David no és sana.

A més, moltes persones que ho han visualitzat pensen que el jove està bojament enamorat de l’exdona del seu pare.

Forts crítiques a Olga Moreno per aquest vídeo amb David Flores


Els missatges en la pròpia publicació d’Olga Moreno es repeteixen: «Pels seus actes els coneixereu», «Que poca vergonya ni educació», «Maldat», «Tot el mal que has fet i continues fent et vindrà per duplicat», «No és el teu fill», «Eres una provocadora”.

David Flores Carrasco i Olga Moreno

Però aquesta polèmica ha anat a més quan ha traspassat les xarxes socials. La mareja fúcsia, com es coneix als seguidors de Rocío Carrasco, han aconseguit fer viral l’etiqueta “Olga Moreno sense escrúpols”, on les crítiques es multipliquen.

Acabe de veure el vídeo d’Olga amb el fill de Rocío Carrasco. Només puc dir que em sent brut del fàstic que m’ha produït veure una cosa així. Pensava que no es podia ser més mala persona, però és que s’ha superat. Cada vegada estic més al costat de Rocío”, diu un molt enfadat. No obstant això, també hi ha qui la defensen.





Jorge Javier ataca a Olga Moreno

El presentador ha donat la seua opinió per una foto que va penjar Olga en el seu perfil d’Instagram, en la imatge es veu clarament a una Olga, despreocupada i feliç, posar al costat de David Flores Carrasco, que li besava en la galta. De fons, es veia l’espectacular vesprejar a la platja on estan gaudint aquests dies.


El passat 23 de juny, en la gala de ‘Supervivientes’, Jorge Javier va ser el primer a opinar sobre la foto en qüestió. «Amb les docuseries he aprés moltíssimes coses, com que les coses no succeeixen de manera casual«, començava dient.

«Ahir, Rocío Carrasco estava en aquesta cadena preparant la seua interpretació en la nit en el Mediafest i li la veia passant-li-ho molt bé… i quina curiositat que ahir la guanyadora de ‘Supervivientes’ de l’any passat penjava una foto en Instagram amb el fill de Rocío Carrasco«.

Pel que el presentador creu que es deu a una estratègia per part de la sevillana. «Lectura de la foto: mentre la mare riu i s’ho passa bé en la tele treballant, jo em quede amb el seu fill, que soc una bona companyia«.

«Com es diu això?«, preguntava Jorge Javier irònic. «Té un nom, en la docuserie ix. És que jo aprenc molt quan veig les coses«, comentava guanyant-se els aplaudiments del públic.

En efecte, al que s’estava referint el presentador era a la suposada violència vicària que encara exerceix Olga Moreno contra David Flores Carrasco.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.