Olga Moreno provoca ‘fàstic’ en les xarxes socials per un vídeo

Fa més d’un any que Rocío Carrasco va decidir tornar a la televisió per a comptar la seua veritat amb la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, tot es va girar en contra d’Antonio David, però també a totes les persones que li envolten.

En aqueix grup s’inclou Olga Moreno, ja que la filla de “la más grande” no la va deixar en molt bon lloc, fent-la còmplice de tot el dolent que li havia fet el seu exmarit.

Malgrat no mantindre ja una relació amb l’exguàrdia civil, les persones que fan costat a Rocío no la deixen tranquil·la, i és que l’empresària manté una estreta relació amb els fills d’aquesta, fins al punt de cuidar-los com els seus propis fills.

Aquesta setmana Olga Moreno s’ha vist embolicada en una nova polèmica. Es tracta d’un vídeo de dos minuts de duració ballant en una discoteca una cançó d’amor, i dos fotos a la platja. No hauria alçat polseguera si en aquest vídeo no haguera aparegut amb David Flores, el fill xicotet de Rocío Carrasco.

Moltes persones ho han interpretat com una nova provocació a la seua mare, fins i tot alguns apunten que la relació entre Olga i David no és sana.

A més, moltes persones que ho han visualitzat pensen que el jove està bojament enamorat de l’exdona del seu pare.

Forts crítiques a Olga Moreno per aquest vídeo amb David Flores


Els missatges en la pròpia publicació d’Olga Moreno es repeteixen: «Pels seus actes els coneixereu», «Que poca vergonya ni educació», «Maldat», «Tot el mal que has fet i continues fent et vindrà per duplicat», «No és el teu fill», «Eres una provocadora”.

David Flores Carrasco i Olga Moreno

Però aquesta polèmica ha anat a més quan ha traspassat les xarxes socials. La mareja fúcsia, com es coneix als seguidors de Rocío Carrasco, han aconseguit fer viral l’etiqueta “Olga Moreno sense escrúpols”, on les crítiques es multipliquen.

Acabe de veure el vídeo d’Olga amb el fill de Rocío Carrasco. Només puc dir que em sent brut del fàstic que m’ha produït veure una cosa així. Pensava que no es podia ser més mala persona, però és que s’ha superat. Cada vegada estic més al costat de Rocío”, diu un molt enfadat. No obstant això, també hi ha qui la defensen.





Jorge Javier ataca a Olga Moreno

El presentador ha donat la seua opinió per una foto que va penjar Olga en el seu perfil d’Instagram, en la imatge es veu clarament a una Olga, despreocupada i feliç, posar al costat de David Flores Carrasco, que li besava en la galta. De fons, es veia l’espectacular vesprejar a la platja on estan gaudint aquests dies.


El passat 23 de juny, en la gala de ‘Supervivientes’, Jorge Javier va ser el primer a opinar sobre la foto en qüestió. «Amb les docuseries he aprés moltíssimes coses, com que les coses no succeeixen de manera casual«, començava dient.

«Ahir, Rocío Carrasco estava en aquesta cadena preparant la seua interpretació en la nit en el Mediafest i li la veia passant-li-ho molt bé… i quina curiositat que ahir la guanyadora de ‘Supervivientes’ de l’any passat penjava una foto en Instagram amb el fill de Rocío Carrasco«.

Pel que el presentador creu que es deu a una estratègia per part de la sevillana. «Lectura de la foto: mentre la mare riu i s’ho passa bé en la tele treballant, jo em quede amb el seu fill, que soc una bona companyia«.

«Com es diu això?«, preguntava Jorge Javier irònic. «Té un nom, en la docuserie ix. És que jo aprenc molt quan veig les coses«, comentava guanyant-se els aplaudiments del públic.

En efecte, al que s’estava referint el presentador era a la suposada violència vicària que encara exerceix Olga Moreno contra David Flores Carrasco.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.