Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco en un programa especial

No es pot dir que siga inesperat, però que Olga Moreno vaja a respondre a les acusacions abocades per Rocío Carrasco en la seua sèrie documental mitjançant una entrevista amb Telecinco just en tornar de ‘Supervivientes 2021’, és com a mínim cridaner. No ha esperat ni una setmana, segons avança ‘La Razón’, per a parlar amb Buldog TV i confirmar que gravarà un programa especial del qual ja tenim els primers detalls.

‘La Razón’ assegura que el programa especial es durà a terme en el mateix plató de ‘Supervivientes’ i estarà dedicat al fet que Olga conteste a «moltes de les coses que Rocío Carrasco ha comptat sobre ella i la seua família» en la docuserie més famosa de la temporada.

El programa ja seria conegut entre bastidors com a Especial Olga Moreno i està sent preparat per la mateixa productora del concurs en el qual encara hui participa.

Sempre segons el citat mitjà, els plans de la dona d’Antonio David Flores són retirar-se com més prompte millor a Màlaga per a gaudir de la seua filla, de Rocío i David Flores, del seu marit i de la resta de la família que tant li ha donat suport durant el programa.

Allí Moreno regenta un negoci de roba la fama de la qual ha crescut durant el seu pas en la televisió. Una dada important, ja que amb Antonio David en atur podria convertir-se en l’única font d’ingressos per a la família.

Rocío Carrasco ha assenyalat a Olga Moreno com a còmplice de l’infern que a ella li ha tocat viure a causa del seu exmarit. De manipuladora a covarda o mentidera, no són poques les vegades que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha esmentat l’actual dona d’Antonio David Flores, a qui cal recordar que té demandada.

Esta emissió es gravaria este dimarts, però no estaria pensat per a emetre’s eixe dia. Es rumoreja que Telecinco s’hauria guardat l’entrevista més esperada per a dimecres que ve a la nit, dia en què Antena 3 emet la gran final de ‘Mask Singer’.

Com Mediaset no té format més competitiu que este, és obvi que la xarrada amb Olga Moreno és una bona oportunitat per a sentenciar al programa musical.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU