Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco en un programa especial

No es pot dir que siga inesperat, però que Olga Moreno vaja a respondre a les acusacions abocades per Rocío Carrasco en la seua sèrie documental mitjançant una entrevista amb Telecinco just en tornar de ‘Supervivientes 2021’, és com a mínim cridaner. No ha esperat ni una setmana, segons avança ‘La Razón’, per a parlar amb Buldog TV i confirmar que gravarà un programa especial del qual ja tenim els primers detalls.

‘La Razón’ assegura que el programa especial es durà a terme en el mateix plató de ‘Supervivientes’ i estarà dedicat al fet que Olga conteste a “moltes de les coses que Rocío Carrasco ha comptat sobre ella i la seua família” en la docuserie més famosa de la temporada.

El programa ja seria conegut entre bastidors com a Especial Olga Moreno i està sent preparat per la mateixa productora del concurs en el qual encara hui participa.

Sempre segons el citat mitjà, els plans de la dona d’Antonio David Flores són retirar-se com més prompte millor a Màlaga per a gaudir de la seua filla, de Rocío i David Flores, del seu marit i de la resta de la família que tant li ha donat suport durant el programa.

Allí Moreno regenta un negoci de roba la fama de la qual ha crescut durant el seu pas en la televisió. Una dada important, ja que amb Antonio David en atur podria convertir-se en l’única font d’ingressos per a la família.

Rocío Carrasco ha assenyalat a Olga Moreno com a còmplice de l’infern que a ella li ha tocat viure a causa del seu exmarit. De manipuladora a covarda o mentidera, no són poques les vegades que la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha esmentat l’actual dona d’Antonio David Flores, a qui cal recordar que té demandada.

Esta emissió es gravaria este dimarts, però no estaria pensat per a emetre’s eixe dia. Es rumoreja que Telecinco s’hauria guardat l’entrevista més esperada per a dimecres que ve a la nit, dia en què Antena 3 emet la gran final de ‘Mask Singer’.

Com Mediaset no té format més competitiu que este, és obvi que la xarrada amb Olga Moreno és una bona oportunitat per a sentenciar al programa musical.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.