21.5 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

Omar Montes i Kiko Rivera critiquen l’estrena musical d’Isa P

Chabelita en una escena del seu videoclip

Chabelita ja s’ha estrenat com a cantant | Youtube

 

Chabelita es va estrenar el 13 de setembre passat com a cantant amb el nom artístic d’Isa P. amb la publicació a Youtube del seu primer single ‘Ahora estoy mejor’. L’èxit a la plataforma digital va ser brutal, ja que en només 24 hores, el vídeo va conseguir arribar al milió de visites. Això no obstant, han sigut diferents les crítiques que ha rebut a través de les xarxes socials.

 

Ara bé, si hi ha dos opinions que segur no hauran agradat gens a la filla d’Isabel Pantoja, hauran sigut la de la seua exparella, Omar Montes, i el seu germà, Kiko Rivera. Omar no va dubtar en expressar el seu pensar després de sentir el hit d’Isa P.

 

Les dures paraules d’Omar i Kiko Rivera

En eixe sentit, a través del seu perfil d’Instagram, Omar va voler burlar-se de l’última part del videoclip en el que Chabelita diu que és la «reina del gel». Aprofitant eixa frase, el guanyador de ‘Supervivientes’ es va gravar dient que: «Tu no vas matar a Frozen. Frozen es va suïcidar per a no escoltar-te».

 

En la mateixa línia, però un poc més dissimulat, Kiko Rivera també ha donat a entendre en una intervenció en el programa ‘Viva la vida’ de Telecinco que no li acaba d’agradar el tema de sa germana. Preguntat per la seua opinió, Rivera va dir que: «Ostres… per què m’heu de preguntar això a mi? Si a ella li agrada… que tire avant».

 

Kiko Rivera i Omar Montes

Kiko Rivera i Omar Montes tenen una bona relació d’amistat i artística | Instagram

 

La diplomàcia d’Irene Rosales

Un poc més diplomàtica va ser la seua cunyada, Irene Rosales, que manifestant que actualment no tenen una bona relació amb Chabelita, va dir que considerava que la xica té bona veu. Això sí, va acabar puntualitzant i dient que creia que la cançó no estava feta per a ella. Després de totes eixes crítiques, ara cal esperar per a saber com evoluciona el tema d’Isa P. i si ella està disposada a respondre a tots aquells que no compartixen la seua manera de viure i vore la música i l’art.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.