Ortega Cano esclata en directe ‘Que em deixen viure!’

Nou capítol en la batalla que mantenen Ana María Aldón i Gloria Camila, amb José Ortega Cano com a protagonista. En les últimes setmanes, dos dels pilars per a l’ex torero han creuat diverses declaracions que denoten la falta de sintonia. Pel que sembla, l’exmarit de Rocío Jurado està cansat de la situació i ha entrat en directe en ‘Ya son las ocho’ i ha dirigit la seua ira cap a ambdues.

Fa uns dies, Ana María Aldón va anunciar en ‘Viva la vida’ que tenia una conversa pendent amb Gloria Camila. La presentadora del programa, Sonsoles Ónega ha preguntat sobre aquest tema a la filla d’Ortega Cano: “Jo vaig fer la crida per a tindre aqueixa conversa, però no he tingut la crida de tornada. Estic esperant“.

Unes paraules que han trobat la resposta d’Isabel Rábago, qui també coincideix amb l’esposa d’Ortega Cano en ‘Viva la vida’. “La sensació que jo tinc és que Ana María no té ganes de tindre aqueixa conversa amb Gloria“.

Ortega Cano entra en directe

Ortega Cano ha arribat al seu límit. El torero està cansat de la guerra televisiva que mantenen la seua dona i la seua filla. Per això, ha telefonat en directe a ‘Ya son las ocho’ per a demanar a Gloria Camila i a Ana María Aldón que no parlen d’ell.

Estic cansat. Estic esgotat per ser bona persona. No es pot ser tan bona persona com jo soc. És la primera vegada que dic això. Jo demane a tots els meus, primer, a Gloria, a la meua dona, i al meu xiquet, que em deixen que faça la meua vida“, ha començat dient el torero. “Jo faig costat a tots, a Gloria, a Ana María… però hi ha coses que cal respectar en la distància. No vull saber res de la televisió“.

M’heu de respectar, respecte molt a tots els mitjans, llavors demane a la meua filla, a la meua dona i a tothom que em deixen viure tranquil. Que deixen de parlar de mi. Estic amb unes i amb unes altres, però sent que em deixen a mi viure“, ha demanat Ortega davant una estupefacta Gloria Camila que no encertava a dir paraula. “No parlaré més i demane per favor que aquest tema s’acabe. Si volen anar a televisió que vagen, però que parlen de les seues coses. Estic regular de salut i un dia em donarà un patatús”.

“No vull polèmiques amb la meua família. Que em deixen a mi en un punt allunyat dels mitjans de comunicació“, ha dit el matador.

Sonsoles defensa a Gloria Camila

Després de la reprimenda d’Ortega Cano, Sonsoles Ónega ha tret la cara per Gloria Camila i li ha deixat clar al vidu de Rocío Jurado que la seua filla està treballant en el programa per la seua professionalitat. “A Gloria la tenim perquè és una professional i perquè ens encanta com treballa. No ve ací a parlar d’Ana María, ni del seu pare, ni de la seua família, que el tinga vosté molt clar“, ha començat dient la presentadora. “Ve ací a treballar i a fer la seua carrera. Està treballant divinament i estem molt contents amb ella“.

Jo entenc que el meu pare diga això. Ens hem reunit i m’ha dit que deixe el tema. Però jo porte dues setmanes deixant el tema. Jo l’única cosa que aportació va ser la meua opinió sobre una col·lecció que es va fer pública. No vaig fer cap crítica nociva ni lletja cap a la col·lecció d’Ana. Només he respost a coses que s’han dit en altres programes“, s’ha defensat Gloria Camila. “El teu pare ha posat la salut per damunt de tot, així que la seua dona hauria de prendre nota“, ha insistit Sonsoles.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.