Ortega Cano esclata en directe ‘Que em deixen viure!’

Nou capítol en la batalla que mantenen Ana María Aldón i Gloria Camila, amb José Ortega Cano com a protagonista. En les últimes setmanes, dos dels pilars per a l’ex torero han creuat diverses declaracions que denoten la falta de sintonia. Pel que sembla, l’exmarit de Rocío Jurado està cansat de la situació i ha entrat en directe en ‘Ya son las ocho’ i ha dirigit la seua ira cap a ambdues.

Fa uns dies, Ana María Aldón va anunciar en ‘Viva la vida’ que tenia una conversa pendent amb Gloria Camila. La presentadora del programa, Sonsoles Ónega ha preguntat sobre aquest tema a la filla d’Ortega Cano: «Jo vaig fer la crida per a tindre aqueixa conversa, però no he tingut la crida de tornada. Estic esperant«.

Unes paraules que han trobat la resposta d’Isabel Rábago, qui també coincideix amb l’esposa d’Ortega Cano en ‘Viva la vida’. «La sensació que jo tinc és que Ana María no té ganes de tindre aqueixa conversa amb Gloria«.

Ortega Cano entra en directe

Ortega Cano ha arribat al seu límit. El torero està cansat de la guerra televisiva que mantenen la seua dona i la seua filla. Per això, ha telefonat en directe a ‘Ya son las ocho’ per a demanar a Gloria Camila i a Ana María Aldón que no parlen d’ell.

«Estic cansat. Estic esgotat per ser bona persona. No es pot ser tan bona persona com jo soc. És la primera vegada que dic això. Jo demane a tots els meus, primer, a Gloria, a la meua dona, i al meu xiquet, que em deixen que faça la meua vida«, ha començat dient el torero. «Jo faig costat a tots, a Gloria, a Ana María… però hi ha coses que cal respectar en la distància. No vull saber res de la televisió«.

«M’heu de respectar, respecte molt a tots els mitjans, llavors demane a la meua filla, a la meua dona i a tothom que em deixen viure tranquil. Que deixen de parlar de mi. Estic amb unes i amb unes altres, però sent que em deixen a mi viure«, ha demanat Ortega davant una estupefacta Gloria Camila que no encertava a dir paraula. «No parlaré més i demane per favor que aquest tema s’acabe. Si volen anar a televisió que vagen, però que parlen de les seues coses. Estic regular de salut i un dia em donarà un patatús».

«No vull polèmiques amb la meua família. Que em deixen a mi en un punt allunyat dels mitjans de comunicació«, ha dit el matador.

Sonsoles defensa a Gloria Camila

Després de la reprimenda d’Ortega Cano, Sonsoles Ónega ha tret la cara per Gloria Camila i li ha deixat clar al vidu de Rocío Jurado que la seua filla està treballant en el programa per la seua professionalitat. «A Gloria la tenim perquè és una professional i perquè ens encanta com treballa. No ve ací a parlar d’Ana María, ni del seu pare, ni de la seua família, que el tinga vosté molt clar«, ha començat dient la presentadora. «Ve ací a treballar i a fer la seua carrera. Està treballant divinament i estem molt contents amb ella«.

«Jo entenc que el meu pare diga això. Ens hem reunit i m’ha dit que deixe el tema. Però jo porte dues setmanes deixant el tema. Jo l’única cosa que aportació va ser la meua opinió sobre una col·lecció que es va fer pública. No vaig fer cap crítica nociva ni lletja cap a la col·lecció d’Ana. Només he respost a coses que s’han dit en altres programes«, s’ha defensat Gloria Camila. «El teu pare ha posat la salut per damunt de tot, així que la seua dona hauria de prendre nota«, ha insistit Sonsoles.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.