Ortega Cano esclata en directe ‘Que em deixen viure!’

Nou capítol en la batalla que mantenen Ana María Aldón i Gloria Camila, amb José Ortega Cano com a protagonista. En les últimes setmanes, dos dels pilars per a l’ex torero han creuat diverses declaracions que denoten la falta de sintonia. Pel que sembla, l’exmarit de Rocío Jurado està cansat de la situació i ha entrat en directe en ‘Ya son las ocho’ i ha dirigit la seua ira cap a ambdues.

Fa uns dies, Ana María Aldón va anunciar en ‘Viva la vida’ que tenia una conversa pendent amb Gloria Camila. La presentadora del programa, Sonsoles Ónega ha preguntat sobre aquest tema a la filla d’Ortega Cano: «Jo vaig fer la crida per a tindre aqueixa conversa, però no he tingut la crida de tornada. Estic esperant«.

Unes paraules que han trobat la resposta d’Isabel Rábago, qui també coincideix amb l’esposa d’Ortega Cano en ‘Viva la vida’. «La sensació que jo tinc és que Ana María no té ganes de tindre aqueixa conversa amb Gloria«.

Ortega Cano entra en directe

Ortega Cano ha arribat al seu límit. El torero està cansat de la guerra televisiva que mantenen la seua dona i la seua filla. Per això, ha telefonat en directe a ‘Ya son las ocho’ per a demanar a Gloria Camila i a Ana María Aldón que no parlen d’ell.

«Estic cansat. Estic esgotat per ser bona persona. No es pot ser tan bona persona com jo soc. És la primera vegada que dic això. Jo demane a tots els meus, primer, a Gloria, a la meua dona, i al meu xiquet, que em deixen que faça la meua vida«, ha començat dient el torero. «Jo faig costat a tots, a Gloria, a Ana María… però hi ha coses que cal respectar en la distància. No vull saber res de la televisió«.

«M’heu de respectar, respecte molt a tots els mitjans, llavors demane a la meua filla, a la meua dona i a tothom que em deixen viure tranquil. Que deixen de parlar de mi. Estic amb unes i amb unes altres, però sent que em deixen a mi viure«, ha demanat Ortega davant una estupefacta Gloria Camila que no encertava a dir paraula. «No parlaré més i demane per favor que aquest tema s’acabe. Si volen anar a televisió que vagen, però que parlen de les seues coses. Estic regular de salut i un dia em donarà un patatús».

«No vull polèmiques amb la meua família. Que em deixen a mi en un punt allunyat dels mitjans de comunicació«, ha dit el matador.

Sonsoles defensa a Gloria Camila

Després de la reprimenda d’Ortega Cano, Sonsoles Ónega ha tret la cara per Gloria Camila i li ha deixat clar al vidu de Rocío Jurado que la seua filla està treballant en el programa per la seua professionalitat. «A Gloria la tenim perquè és una professional i perquè ens encanta com treballa. No ve ací a parlar d’Ana María, ni del seu pare, ni de la seua família, que el tinga vosté molt clar«, ha començat dient la presentadora. «Ve ací a treballar i a fer la seua carrera. Està treballant divinament i estem molt contents amb ella«.

«Jo entenc que el meu pare diga això. Ens hem reunit i m’ha dit que deixe el tema. Però jo porte dues setmanes deixant el tema. Jo l’única cosa que aportació va ser la meua opinió sobre una col·lecció que es va fer pública. No vaig fer cap crítica nociva ni lletja cap a la col·lecció d’Ana. Només he respost a coses que s’han dit en altres programes«, s’ha defensat Gloria Camila. «El teu pare ha posat la salut per damunt de tot, així que la seua dona hauria de prendre nota«, ha insistit Sonsoles.

Últimes notícies

Les manifestacions educatives tornen dissabte per reclamar una escola pública digna

Docents, famílies i entitats cíviques tornaran este dissabte als carrers de València, Alacant i Castelló per exigir una escola pública digna i advertir que la lluita continua davant la Generalitat. Les protestes arriben després d’una vaga indefinida suspesa però no desconvocada i en un context de desacord amb la Conselleria d’Educació.

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.