12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Ortega Cano crida a ‘Sálvame’ fora de si: ‘No aguante més! Posaré tots els advocats que siguen necessaris’

Aquest dimarts, ‘Sálvame’ va viure un moment d’allò més tibant per una crida que va realitzar José Ortega Cano. Una vegada més, el torero va mostrar el seu esgotament en comprovar com no deixa de parlar-se de la seua vida familiar, per les presumptes discrepàncies que hi hauria entre la seua dona Ana María Aldón i la seua filla Gloria Camila Ortega.

La dona del torero portava quasi 15 dies, allunyada del focus mediàtic, fins a aquest cap de setmana que ha tornat a la casa familiar.

Afonada i confessant que ha hagut de demanar ajuda professional per a intentar superar aquest delicat moment anímic, la col·laboradora ha preferit mantindre’s en un segon pla i aquest cap de setmana no va acudir al seu lloc de treball en Viva la vida, però sí que va rebre una visita molt esperada, la de Gloria Camila.

La filla d’Ortega Cano va arribar aquest diumenge al domicili familiar per a retrobar-se amb la dona del seu pare i mantindre la conversa que tenien arracada des de fa diverses setmanes.

Després d’un parell d’hores a l’interior, la germana de Rocío Carrasco va abandonar el domicili familiar d’allò més somrient, encara que sense revelar cap detall de la seua ‘reunió‘ amb Ana María. Van signar la pau? Com va veure a la dona del seu pare? Destrossada com asseguren els qui han pogut parlar amb ella? “No us diré res, ho sent“, va deixar clar Gloria Camila en les seues primeres declaracions després del seu comentat retrobament.

La crida d’Ortega Cano

La intenció d’Ortega Cano era desmentir a Kiko Hernández, qui va assegurar que Gloria va posar a Ana María Aldón entre l’espasa i la paret perquè canviara de representant i començara a treballar amb el que ella té. “Només vull dir dues coses. Menteixen com a bergants. No han estat ni Gloria ni Ana, han estat l’altre dia ací a la meua casa. Vostés han fet una versió de què han parlat moltes coses. Ni l’una ni l’altra han sigut a la meua casa. Han mentit en això, no és veritat”, es va queixar el torero.

Estic cansat que vostés tinguen res més que parlant de José Ortega Cano. No aguante més. Posaré els advocats que siguen necessaris per a tots aquells que estiguen en contra meua sense cap motiu. Jo no parle mal de ningú. Moltes gràcies”, afegia el que fora marit de Rocío Jurado.

Terelu Campos, que era la presentadora de ‘Sálvame’, i li va xocar que Ortega la cridara de vosté. “Home, després de com em poses, Com vols que et cride?”, etzibava el torero, que assegurava que “esteu fent escarn amb la meua vida. No aguante més. I escolta una cosa. Tot això el que em dona és força i energia per a lluitar contra qui siga, val? Res més. Adeu”.

Amb aqueixes paraules, Ortega donava per finalitzada la seua intervenció en directe, però Terelu Campos li va respondre després, mirant a la càmera i posant-li alguns punts sobre les is. “Ni aquest programa ni cap dels quals hem plantejat la situació d’Ana María Aldón tenim gens de por. Entre altres coses, perquè nosaltres no hem fet cap exclusiva parlant de la seua família”, deia molt seriosa i categòrica.

I li va recordar que si es parlen de les discrepàncies de Gloria i Ana María és perquè ambdues ho han fet públic a través d’entrevistes en els platons i en les revistes, encara que això li deixe en una situació complicada en estar entre la seua dona i la seua filla.

El que hem constatat és el que la seua dona ha reclamat de vosté. Ni de mi, ni de les productores ni de cap de nosaltres”, continuava dient Terelu. “Aquesta casa que vosté diu que li estem amargant la vida, treballen la seua filla i la seua dona. Així que arreglen-ho tot vostés a casa José Ortega Cano, perquè així evitarà que en els programes es parle de vosté i de la seua família”, va finalitzar.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha anunciat menys imposats, més deduccions i eliminar estructures ideològiques

En la seua investidura en Les Corts, Pérez Llorca ha promés baixar impostos, ampliar un 50% les deduccions autonòmiques de l'IRPF i suprimir estructures 'ideològiques'. A més, ha reclamat reformar el finançament autonòmic amb un fons d'anivellament transitori i ha demanat unitat al PSPV.

Satse denuncia la implantació precipitada de la infermera de triatge en centres de salut

El sindicat ha qüestionat el desplegament de la figura de la infermera de triatge des d'esta setmana per falta de protocols, formació i informació a usuaris, mentres Sanitat defén que s'ajusta a un decret acordat en Taula Sectorial.

Gomar va donar per fet que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i un dels millors estadis

El president de la FFCV va assegurar que el Nou Mestalla serà seu del Mundial 2030 i va defendre que l'estadi estarà entre els millors, amb obres ja en fase visible.

Pérez Llorca reclama al Govern preses a Vilamarxant i Cheste i la reparació urgent de Forata

Pérez Llorca ha reclamat en el seu debat d'investidura que el Govern execute les preses de Vilamarxant i Cheste i repare amb urgència la de Forata. A més, s'ha compromés a impulsar en Les Corts una iniciativa per a exigir el finançament i execució de les obres hidràuliques pendents en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca situa el Pacte Verd com la major amenaça per al camp i defén Cofrentes

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que el Pacte Verd Europeu, tal com està plantejat, ha fracassat per al camp per costos i burocràcia. També ha reiterat que Cofrentes no es tanca.

Mazón s’absenta del ple d’investidura per a donar protagonisme al candidat

El president en funcions ha explicat que no acudirà a l'arrancada del debat per a no desviar el focus del candidat i que entrarà abans de la votació.

Pérez Llorca ha assegurat que demanarà perdó a les víctimes de la dana si és investit

El candidat del PP ha assegurat en la seua investidura que, si és triat, les seues primeres paraules seran per a demanar perdó a les famílies de les 229 víctimes de la dana. També ha anunciat que exigirà disculpes i responsabilitats a la resta d'administracions, assenyalant al Govern per la falta d'explicacions.

Morant titlla de ‘fake’ la investidura de Juafran Pérez Llorca i de ‘nova mentida’ als valencians

Diana Morant ha qualificat la investidura de Juafran Pérez Llorca com 'fake' i una 'nova mentida' per als valencians. Acusa opacitat en el pacte amb Vox i advertix de retallades i retrocessos en drets.