Anuncios

Ortega Cano crida a ‘Sálvame’ fora de si: ‘No aguante més! Posaré tots els advocats que siguen necessaris’

Aquest dimarts, ‘Sálvame’ va viure un moment d’allò més tibant per una crida que va realitzar José Ortega Cano. Una vegada més, el torero va mostrar el seu esgotament en comprovar com no deixa de parlar-se de la seua vida familiar, per les presumptes discrepàncies que hi hauria entre la seua dona Ana María Aldón i la seua filla Gloria Camila Ortega.

La dona del torero portava quasi 15 dies, allunyada del focus mediàtic, fins a aquest cap de setmana que ha tornat a la casa familiar.

Anuncios

Afonada i confessant que ha hagut de demanar ajuda professional per a intentar superar aquest delicat moment anímic, la col·laboradora ha preferit mantindre’s en un segon pla i aquest cap de setmana no va acudir al seu lloc de treball en Viva la vida, però sí que va rebre una visita molt esperada, la de Gloria Camila.

La filla d’Ortega Cano va arribar aquest diumenge al domicili familiar per a retrobar-se amb la dona del seu pare i mantindre la conversa que tenien arracada des de fa diverses setmanes.

Després d’un parell d’hores a l’interior, la germana de Rocío Carrasco va abandonar el domicili familiar d’allò més somrient, encara que sense revelar cap detall de la seua ‘reunió‘ amb Ana María. Van signar la pau? Com va veure a la dona del seu pare? Destrossada com asseguren els qui han pogut parlar amb ella? “No us diré res, ho sent“, va deixar clar Gloria Camila en les seues primeres declaracions després del seu comentat retrobament.

La crida d’Ortega Cano

La intenció d’Ortega Cano era desmentir a Kiko Hernández, qui va assegurar que Gloria va posar a Ana María Aldón entre l’espasa i la paret perquè canviara de representant i començara a treballar amb el que ella té. “Només vull dir dues coses. Menteixen com a bergants. No han estat ni Gloria ni Ana, han estat l’altre dia ací a la meua casa. Vostés han fet una versió de què han parlat moltes coses. Ni l’una ni l’altra han sigut a la meua casa. Han mentit en això, no és veritat”, es va queixar el torero.

Estic cansat que vostés tinguen res més que parlant de José Ortega Cano. No aguante més. Posaré els advocats que siguen necessaris per a tots aquells que estiguen en contra meua sense cap motiu. Jo no parle mal de ningú. Moltes gràcies”, afegia el que fora marit de Rocío Jurado.

Terelu Campos, que era la presentadora de ‘Sálvame’, i li va xocar que Ortega la cridara de vosté. “Home, després de com em poses, Com vols que et cride?”, etzibava el torero, que assegurava que “esteu fent escarn amb la meua vida. No aguante més. I escolta una cosa. Tot això el que em dona és força i energia per a lluitar contra qui siga, val? Res més. Adeu”.

Amb aqueixes paraules, Ortega donava per finalitzada la seua intervenció en directe, però Terelu Campos li va respondre després, mirant a la càmera i posant-li alguns punts sobre les is. “Ni aquest programa ni cap dels quals hem plantejat la situació d’Ana María Aldón tenim gens de por. Entre altres coses, perquè nosaltres no hem fet cap exclusiva parlant de la seua família”, deia molt seriosa i categòrica.

I li va recordar que si es parlen de les discrepàncies de Gloria i Ana María és perquè ambdues ho han fet públic a través d’entrevistes en els platons i en les revistes, encara que això li deixe en una situació complicada en estar entre la seua dona i la seua filla.

El que hem constatat és el que la seua dona ha reclamat de vosté. Ni de mi, ni de les productores ni de cap de nosaltres”, continuava dient Terelu. “Aquesta casa que vosté diu que li estem amargant la vida, treballen la seua filla i la seua dona. Així que arreglen-ho tot vostés a casa José Ortega Cano, perquè així evitarà que en els programes es parle de vosté i de la seua família”, va finalitzar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios