Ortega Cano crida a ‘Sálvame’ fora de si: ‘No aguante més! Posaré tots els advocats que siguen necessaris’

Aquest dimarts, ‘Sálvame’ va viure un moment d’allò més tibant per una crida que va realitzar José Ortega Cano. Una vegada més, el torero va mostrar el seu esgotament en comprovar com no deixa de parlar-se de la seua vida familiar, per les presumptes discrepàncies que hi hauria entre la seua dona Ana María Aldón i la seua filla Gloria Camila Ortega.

La dona del torero portava quasi 15 dies, allunyada del focus mediàtic, fins a aquest cap de setmana que ha tornat a la casa familiar.

Afonada i confessant que ha hagut de demanar ajuda professional per a intentar superar aquest delicat moment anímic, la col·laboradora ha preferit mantindre’s en un segon pla i aquest cap de setmana no va acudir al seu lloc de treball en Viva la vida, però sí que va rebre una visita molt esperada, la de Gloria Camila.

La filla d’Ortega Cano va arribar aquest diumenge al domicili familiar per a retrobar-se amb la dona del seu pare i mantindre la conversa que tenien arracada des de fa diverses setmanes.

Després d’un parell d’hores a l’interior, la germana de Rocío Carrasco va abandonar el domicili familiar d’allò més somrient, encara que sense revelar cap detall de la seua ‘reunió‘ amb Ana María. Van signar la pau? Com va veure a la dona del seu pare? Destrossada com asseguren els qui han pogut parlar amb ella? “No us diré res, ho sent“, va deixar clar Gloria Camila en les seues primeres declaracions després del seu comentat retrobament.

La crida d’Ortega Cano

La intenció d’Ortega Cano era desmentir a Kiko Hernández, qui va assegurar que Gloria va posar a Ana María Aldón entre l’espasa i la paret perquè canviara de representant i començara a treballar amb el que ella té. “Només vull dir dues coses. Menteixen com a bergants. No han estat ni Gloria ni Ana, han estat l’altre dia ací a la meua casa. Vostés han fet una versió de què han parlat moltes coses. Ni l’una ni l’altra han sigut a la meua casa. Han mentit en això, no és veritat”, es va queixar el torero.

Estic cansat que vostés tinguen res més que parlant de José Ortega Cano. No aguante més. Posaré els advocats que siguen necessaris per a tots aquells que estiguen en contra meua sense cap motiu. Jo no parle mal de ningú. Moltes gràcies”, afegia el que fora marit de Rocío Jurado.

Terelu Campos, que era la presentadora de ‘Sálvame’, i li va xocar que Ortega la cridara de vosté. “Home, després de com em poses, Com vols que et cride?”, etzibava el torero, que assegurava que “esteu fent escarn amb la meua vida. No aguante més. I escolta una cosa. Tot això el que em dona és força i energia per a lluitar contra qui siga, val? Res més. Adeu”.

Amb aqueixes paraules, Ortega donava per finalitzada la seua intervenció en directe, però Terelu Campos li va respondre després, mirant a la càmera i posant-li alguns punts sobre les is. “Ni aquest programa ni cap dels quals hem plantejat la situació d’Ana María Aldón tenim gens de por. Entre altres coses, perquè nosaltres no hem fet cap exclusiva parlant de la seua família”, deia molt seriosa i categòrica.

I li va recordar que si es parlen de les discrepàncies de Gloria i Ana María és perquè ambdues ho han fet públic a través d’entrevistes en els platons i en les revistes, encara que això li deixe en una situació complicada en estar entre la seua dona i la seua filla.

El que hem constatat és el que la seua dona ha reclamat de vosté. Ni de mi, ni de les productores ni de cap de nosaltres”, continuava dient Terelu. “Aquesta casa que vosté diu que li estem amargant la vida, treballen la seua filla i la seua dona. Així que arreglen-ho tot vostés a casa José Ortega Cano, perquè així evitarà que en els programes es parle de vosté i de la seua família”, va finalitzar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.