Ortega Cano crida a ‘Sálvame’ fora de si: ‘No aguante més! Posaré tots els advocats que siguen necessaris’

Aquest dimarts, ‘Sálvame’ va viure un moment d’allò més tibant per una crida que va realitzar José Ortega Cano. Una vegada més, el torero va mostrar el seu esgotament en comprovar com no deixa de parlar-se de la seua vida familiar, per les presumptes discrepàncies que hi hauria entre la seua dona Ana María Aldón i la seua filla Gloria Camila Ortega.

La dona del torero portava quasi 15 dies, allunyada del focus mediàtic, fins a aquest cap de setmana que ha tornat a la casa familiar.

Afonada i confessant que ha hagut de demanar ajuda professional per a intentar superar aquest delicat moment anímic, la col·laboradora ha preferit mantindre’s en un segon pla i aquest cap de setmana no va acudir al seu lloc de treball en Viva la vida, però sí que va rebre una visita molt esperada, la de Gloria Camila.

La filla d’Ortega Cano va arribar aquest diumenge al domicili familiar per a retrobar-se amb la dona del seu pare i mantindre la conversa que tenien arracada des de fa diverses setmanes.

Després d’un parell d’hores a l’interior, la germana de Rocío Carrasco va abandonar el domicili familiar d’allò més somrient, encara que sense revelar cap detall de la seua ‘reunió‘ amb Ana María. Van signar la pau? Com va veure a la dona del seu pare? Destrossada com asseguren els qui han pogut parlar amb ella? «No us diré res, ho sent«, va deixar clar Gloria Camila en les seues primeres declaracions després del seu comentat retrobament.

La crida d’Ortega Cano

La intenció d’Ortega Cano era desmentir a Kiko Hernández, qui va assegurar que Gloria va posar a Ana María Aldón entre l’espasa i la paret perquè canviara de representant i començara a treballar amb el que ella té. “Només vull dir dues coses. Menteixen com a bergants. No han estat ni Gloria ni Ana, han estat l’altre dia ací a la meua casa. Vostés han fet una versió de què han parlat moltes coses. Ni l’una ni l’altra han sigut a la meua casa. Han mentit en això, no és veritat”, es va queixar el torero.

Estic cansat que vostés tinguen res més que parlant de José Ortega Cano. No aguante més. Posaré els advocats que siguen necessaris per a tots aquells que estiguen en contra meua sense cap motiu. Jo no parle mal de ningú. Moltes gràcies”, afegia el que fora marit de Rocío Jurado.

Terelu Campos, que era la presentadora de ‘Sálvame’, i li va xocar que Ortega la cridara de vosté. “Home, després de com em poses, Com vols que et cride?”, etzibava el torero, que assegurava que “esteu fent escarn amb la meua vida. No aguante més. I escolta una cosa. Tot això el que em dona és força i energia per a lluitar contra qui siga, val? Res més. Adeu”.

Amb aqueixes paraules, Ortega donava per finalitzada la seua intervenció en directe, però Terelu Campos li va respondre després, mirant a la càmera i posant-li alguns punts sobre les is. “Ni aquest programa ni cap dels quals hem plantejat la situació d’Ana María Aldón tenim gens de por. Entre altres coses, perquè nosaltres no hem fet cap exclusiva parlant de la seua família”, deia molt seriosa i categòrica.

I li va recordar que si es parlen de les discrepàncies de Gloria i Ana María és perquè ambdues ho han fet públic a través d’entrevistes en els platons i en les revistes, encara que això li deixe en una situació complicada en estar entre la seua dona i la seua filla.

El que hem constatat és el que la seua dona ha reclamat de vosté. Ni de mi, ni de les productores ni de cap de nosaltres”, continuava dient Terelu. “Aquesta casa que vosté diu que li estem amargant la vida, treballen la seua filla i la seua dona. Així que arreglen-ho tot vostés a casa José Ortega Cano, perquè així evitarà que en els programes es parle de vosté i de la seua família”, va finalitzar.

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.