Ortega Cano crida a ‘Sálvame’ fora de si: ‘No aguante més! Posaré tots els advocats que siguen necessaris’

Aquest dimarts, ‘Sálvame’ va viure un moment d’allò més tibant per una crida que va realitzar José Ortega Cano. Una vegada més, el torero va mostrar el seu esgotament en comprovar com no deixa de parlar-se de la seua vida familiar, per les presumptes discrepàncies que hi hauria entre la seua dona Ana María Aldón i la seua filla Gloria Camila Ortega.

La dona del torero portava quasi 15 dies, allunyada del focus mediàtic, fins a aquest cap de setmana que ha tornat a la casa familiar.

Afonada i confessant que ha hagut de demanar ajuda professional per a intentar superar aquest delicat moment anímic, la col·laboradora ha preferit mantindre’s en un segon pla i aquest cap de setmana no va acudir al seu lloc de treball en Viva la vida, però sí que va rebre una visita molt esperada, la de Gloria Camila.

La filla d’Ortega Cano va arribar aquest diumenge al domicili familiar per a retrobar-se amb la dona del seu pare i mantindre la conversa que tenien arracada des de fa diverses setmanes.

Després d’un parell d’hores a l’interior, la germana de Rocío Carrasco va abandonar el domicili familiar d’allò més somrient, encara que sense revelar cap detall de la seua ‘reunió‘ amb Ana María. Van signar la pau? Com va veure a la dona del seu pare? Destrossada com asseguren els qui han pogut parlar amb ella? «No us diré res, ho sent«, va deixar clar Gloria Camila en les seues primeres declaracions després del seu comentat retrobament.

La crida d’Ortega Cano

La intenció d’Ortega Cano era desmentir a Kiko Hernández, qui va assegurar que Gloria va posar a Ana María Aldón entre l’espasa i la paret perquè canviara de representant i començara a treballar amb el que ella té. “Només vull dir dues coses. Menteixen com a bergants. No han estat ni Gloria ni Ana, han estat l’altre dia ací a la meua casa. Vostés han fet una versió de què han parlat moltes coses. Ni l’una ni l’altra han sigut a la meua casa. Han mentit en això, no és veritat”, es va queixar el torero.

Estic cansat que vostés tinguen res més que parlant de José Ortega Cano. No aguante més. Posaré els advocats que siguen necessaris per a tots aquells que estiguen en contra meua sense cap motiu. Jo no parle mal de ningú. Moltes gràcies”, afegia el que fora marit de Rocío Jurado.

Terelu Campos, que era la presentadora de ‘Sálvame’, i li va xocar que Ortega la cridara de vosté. “Home, després de com em poses, Com vols que et cride?”, etzibava el torero, que assegurava que “esteu fent escarn amb la meua vida. No aguante més. I escolta una cosa. Tot això el que em dona és força i energia per a lluitar contra qui siga, val? Res més. Adeu”.

Amb aqueixes paraules, Ortega donava per finalitzada la seua intervenció en directe, però Terelu Campos li va respondre després, mirant a la càmera i posant-li alguns punts sobre les is. “Ni aquest programa ni cap dels quals hem plantejat la situació d’Ana María Aldón tenim gens de por. Entre altres coses, perquè nosaltres no hem fet cap exclusiva parlant de la seua família”, deia molt seriosa i categòrica.

I li va recordar que si es parlen de les discrepàncies de Gloria i Ana María és perquè ambdues ho han fet públic a través d’entrevistes en els platons i en les revistes, encara que això li deixe en una situació complicada en estar entre la seua dona i la seua filla.

El que hem constatat és el que la seua dona ha reclamat de vosté. Ni de mi, ni de les productores ni de cap de nosaltres”, continuava dient Terelu. “Aquesta casa que vosté diu que li estem amargant la vida, treballen la seua filla i la seua dona. Així que arreglen-ho tot vostés a casa José Ortega Cano, perquè així evitarà que en els programes es parle de vosté i de la seua família”, va finalitzar.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.