Els Serveis Esportius Municipals de Paterna organitzen dos jornades de baptisme de busseig gratuïtes

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, a través dels Serveis Esportius Municipals, ha organitzat una nova edició dels cursos de baptisme de busseig en la Piscina d’Estiu de la localitat. 

 

En total, se celebraran dos jornades el 26 de juliol i 23 d’agost, en horari de 9 a 11 hores, i els assistents hauran de ser majors de 16 anys, amb mínima experiència prèvia en el medi aquàtic. 

 

Tal com ha destacat el tinent d’alcalde de Cultura de l’Esforç i Modernització, José Manuel Mora, «les classes s’han adaptat per a complir amb les normes de seguretat sanitàries, reduint el número d’alumnes i garantint que es complix la distància de seguretat aconsellada».

 

D’esta manera, les sessions comptaran només amb quatre places i serà obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació, excepte dins de la piscina.

 

Durant les classes, un professor guiarà als participants en el ritu d’iniciació al busseig, de manera que aprendran a usar i manejar l’equip, respirar baix l’aigua i les regles de seguretat que cal tindre en compte quan es practica este deport.

 

Els interessats a rebre el seu baptisme de busseig hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça molina.mc@ayto-paterna.es indicant la data elegida i, una volta rebut, els Serveis Esportius Municipals es posaran en contacte per a concertar cita prèvia. Els sol·licitants hauran d’acudir en la data i hora establida i entregar emplenat el formulari de contacte que podran descarregar-se en el web www.esport.paterna.es.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.