Els Serveis Esportius Municipals de Paterna organitzen dos jornades de baptisme de busseig gratuïtes

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, a través dels Serveis Esportius Municipals, ha organitzat una nova edició dels cursos de baptisme de busseig en la Piscina d’Estiu de la localitat. 

 

En total, se celebraran dos jornades el 26 de juliol i 23 d’agost, en horari de 9 a 11 hores, i els assistents hauran de ser majors de 16 anys, amb mínima experiència prèvia en el medi aquàtic. 

 

Tal com ha destacat el tinent d’alcalde de Cultura de l’Esforç i Modernització, José Manuel Mora, «les classes s’han adaptat per a complir amb les normes de seguretat sanitàries, reduint el número d’alumnes i garantint que es complix la distància de seguretat aconsellada».

 

D’esta manera, les sessions comptaran només amb quatre places i serà obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació, excepte dins de la piscina.

 

Durant les classes, un professor guiarà als participants en el ritu d’iniciació al busseig, de manera que aprendran a usar i manejar l’equip, respirar baix l’aigua i les regles de seguretat que cal tindre en compte quan es practica este deport.

 

Els interessats a rebre el seu baptisme de busseig hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça molina.mc@ayto-paterna.es indicant la data elegida i, una volta rebut, els Serveis Esportius Municipals es posaran en contacte per a concertar cita prèvia. Els sol·licitants hauran d’acudir en la data i hora establida i entregar emplenat el formulari de contacte que podran descarregar-se en el web www.esport.paterna.es.

Últimes notícies

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.

El debat sobre l’habitatge marcarà el pròxim ple de Les Corts amb control a Pérez Llorca

El pròxim ple de Les Corts Valencianes, avançat a dimarts, se centrarà en l’habitatge i inclourà el dimecres la segona sessió de control al president Juanfran Pérez Llorca.