Els Serveis Esportius Municipals de Paterna organitzen dos jornades de baptisme de busseig gratuïtes

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, a través dels Serveis Esportius Municipals, ha organitzat una nova edició dels cursos de baptisme de busseig en la Piscina d’Estiu de la localitat. 

 

En total, se celebraran dos jornades el 26 de juliol i 23 d’agost, en horari de 9 a 11 hores, i els assistents hauran de ser majors de 16 anys, amb mínima experiència prèvia en el medi aquàtic. 

 

Tal com ha destacat el tinent d’alcalde de Cultura de l’Esforç i Modernització, José Manuel Mora, «les classes s’han adaptat per a complir amb les normes de seguretat sanitàries, reduint el número d’alumnes i garantint que es complix la distància de seguretat aconsellada».

 

D’esta manera, les sessions comptaran només amb quatre places i serà obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació, excepte dins de la piscina.

 

Durant les classes, un professor guiarà als participants en el ritu d’iniciació al busseig, de manera que aprendran a usar i manejar l’equip, respirar baix l’aigua i les regles de seguretat que cal tindre en compte quan es practica este deport.

 

Els interessats a rebre el seu baptisme de busseig hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça molina.mc@ayto-paterna.es indicant la data elegida i, una volta rebut, els Serveis Esportius Municipals es posaran en contacte per a concertar cita prèvia. Els sol·licitants hauran d’acudir en la data i hora establida i entregar emplenat el formulari de contacte que podran descarregar-se en el web www.esport.paterna.es.

Últimes notícies

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.