Els Serveis Esportius Municipals de Paterna organitzen dos jornades de baptisme de busseig gratuïtes

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, a través dels Serveis Esportius Municipals, ha organitzat una nova edició dels cursos de baptisme de busseig en la Piscina d’Estiu de la localitat. 

 

En total, se celebraran dos jornades el 26 de juliol i 23 d’agost, en horari de 9 a 11 hores, i els assistents hauran de ser majors de 16 anys, amb mínima experiència prèvia en el medi aquàtic. 

 

Tal com ha destacat el tinent d’alcalde de Cultura de l’Esforç i Modernització, José Manuel Mora, «les classes s’han adaptat per a complir amb les normes de seguretat sanitàries, reduint el número d’alumnes i garantint que es complix la distància de seguretat aconsellada».

 

D’esta manera, les sessions comptaran només amb quatre places i serà obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació, excepte dins de la piscina.

 

Durant les classes, un professor guiarà als participants en el ritu d’iniciació al busseig, de manera que aprendran a usar i manejar l’equip, respirar baix l’aigua i les regles de seguretat que cal tindre en compte quan es practica este deport.

 

Els interessats a rebre el seu baptisme de busseig hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça molina.mc@ayto-paterna.es indicant la data elegida i, una volta rebut, els Serveis Esportius Municipals es posaran en contacte per a concertar cita prèvia. Els sol·licitants hauran d’acudir en la data i hora establida i entregar emplenat el formulari de contacte que podran descarregar-se en el web www.esport.paterna.es.

Últimes notícies

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.