Paterna deixa entrar a mascotes a edificis i autobusos

Ejemplo de shortcode con estilo
  La localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), estrena ordenança de Benestar Animal este dijous 1 d’abril i permet l‘accés d’animals domèstics als espais comuns dels edificis públics administratius i a la xarxa municipal de transport urbà.   El seu objectiu és continuar posicionant-se com a ciutat ‘pet friendly‘. Amb l’entrada en vigor […]

 

La localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), estrena ordenança de Benestar Animal este dijous 1 d’abril i permet l‘accés d’animals domèstics als espais comuns dels edificis públics administratius i a la xarxa municipal de transport urbà.

 

El seu objectiu és continuar posicionant-se com a ciutat ‘pet friendly‘. Amb l’entrada en vigor de la nova ordenança, aprovada per l’executiu socialista al febrer, queda permesa l’entrada d’animals domèstics als espais comuns de les instal·lacions municipals sempre que es complisquen els requisits establits.

 

Les mascotes podran accedir sempre que vagen proveïts dels mitjans de seguretat concordes a la seua tipologia, com el boç en cas de races perilloses ‘, o corretja o transportí degudament homologats. No hauran de causar molèsties a la resta de persones que usen les instal·lacions i no accediran a espais A on es dispensen o consumisquen aliments o begudes.

 

Permeten l’accés de mascotes a la xarxa de transport municipal

També es permetrà l’accés de mascotes a la xarxa municipal de transport en els espais especialment destinats per a animals, sempre ajustant-se a les normes i protocols de l’empresa adjudicatària.

Paterna és un dels municipis espanyols que més diners destina al benestar animal, sis euros per ciutadà de mitjana, i amb esta nova ordenança pretén augmentar la protecció de les mascotes.

 

Entre altres coses, regula el registre d’ADN caní, garantix el ‘sacrifici zero‘ per a tots els animals, fomenta la tinença responsable de mascotes i regula les conductes que puguen suposar un maltractament físic o psíquic per als animals amb multes de fins a 18.000 euros.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.