18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Paterna suspén les seues Festes Majors per segon any consecutiu

 

L’Ajuntament de Paterna ha anunciat hui la suspensió, per segon any consecutiu, de les Festes Majors de Paterna 2021 en Honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer a causa de l’actual situació sociosanitària derivada de la pandèmia del coronavirus

 

La decisió, acordada per unanimitat pel consistori al costat del Coeter Major i les quatre federacions que organitzen les festes majors (Federació Intercomparsas, Federació Interpenyes, Real Confraria del Stm. Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer i Junta Local Fallera), està inclosa en el Bàndol Oficial signat hui i en el qual també es fa referència a l’Agenda Cultural programada per a finals d’agost i al fet que la realització de la Cordà quedarà supeditada a l’evolució de la situació epidemiològica a la ciutat. 

 

Davant la cancel·lació de les festes en el seu format tradicional, el consistori ha apostat per la “cultura segura” amb l’organització, per a la setmana del 24 al 30 d’agost, d’una programació d’activitats culturals que començaran amb un concert del Centre Musical Paternense i en les quals s’inclouen actuacions musicals adaptades a diferents col·lectius d’edat, espectacles pirotècnics i misses per a commemorar els tridus.

 

Es tracta d’una programació molt cuidada i ajustada a les mesures de seguretat i salut pública vigents. Per això, tots els actes se celebraran a l’aire lliure en el col·legi Clara Campoamor, amb controls d’aforament i temperatura, distàncies de seguretat i les mesures higièniques corresponents per a garantir la seguretat dels assistents.

Últimes notícies

Condemnada a 6 anys per intentar matar al seu bebé en calar foc al bressol

L'Audiència Provincial ha condemnat a una dona a 6 anys de presó per incendi en concurs amb assassinat en grau de temptativa després de calar foc al bressol de la seua filla de quatre mesos. La pena incorpora prohibició d'acostament durant deu anys i és recurrible.

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.