Paterna suspén les seues Festes Majors per segon any consecutiu

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de Paterna ha anunciat hui la suspensió, per segon any consecutiu, de les Festes Majors de Paterna 2021 en Honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer a causa de l’actual situació sociosanitària derivada de la pandèmia del coronavirus.    La decisió, acordada per unanimitat pel consistori al costat del Coeter Major i les […]

 

L’Ajuntament de Paterna ha anunciat hui la suspensió, per segon any consecutiu, de les Festes Majors de Paterna 2021 en Honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer a causa de l’actual situació sociosanitària derivada de la pandèmia del coronavirus. 

 

La decisió, acordada per unanimitat pel consistori al costat del Coeter Major i les quatre federacions que organitzen les festes majors (Federació Intercomparsas, Federació Interpenyes, Real Confraria del Stm. Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer i Junta Local Fallera), està inclosa en el Bàndol Oficial signat hui i en el qual també es fa referència a l’Agenda Cultural programada per a finals d’agost i al fet que la realització de la Cordà quedarà supeditada a l’evolució de la situació epidemiològica a la ciutat. 

 

Davant la cancel·lació de les festes en el seu format tradicional, el consistori ha apostat per la “cultura segura” amb l’organització, per a la setmana del 24 al 30 d’agost, d’una programació d’activitats culturals que començaran amb un concert del Centre Musical Paternense i en les quals s’inclouen actuacions musicals adaptades a diferents col·lectius d’edat, espectacles pirotècnics i misses per a commemorar els tridus.

 

Es tracta d’una programació molt cuidada i ajustada a les mesures de seguretat i salut pública vigents. Per això, tots els actes se celebraran a l’aire lliure en el col·legi Clara Campoamor, amb controls d’aforament i temperatura, distàncies de seguretat i les mesures higièniques corresponents per a garantir la seguretat dels assistents.

Últimes notícies

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva

Catalá recomana evitar demà el centre de València davant els disturbis

L’alcaldessa ha anunciat que duplicarà els efectius policials este dissabte i ha recomanat a veïns i turistes que eviten el centre de València.