Paterna suspén les seues Festes Majors per segon any consecutiu

 

L’Ajuntament de Paterna ha anunciat hui la suspensió, per segon any consecutiu, de les Festes Majors de Paterna 2021 en Honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer a causa de l’actual situació sociosanitària derivada de la pandèmia del coronavirus

 

La decisió, acordada per unanimitat pel consistori al costat del Coeter Major i les quatre federacions que organitzen les festes majors (Federació Intercomparsas, Federació Interpenyes, Real Confraria del Stm. Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer i Junta Local Fallera), està inclosa en el Bàndol Oficial signat hui i en el qual també es fa referència a l’Agenda Cultural programada per a finals d’agost i al fet que la realització de la Cordà quedarà supeditada a l’evolució de la situació epidemiològica a la ciutat. 

 

Davant la cancel·lació de les festes en el seu format tradicional, el consistori ha apostat per la “cultura segura” amb l’organització, per a la setmana del 24 al 30 d’agost, d’una programació d’activitats culturals que començaran amb un concert del Centre Musical Paternense i en les quals s’inclouen actuacions musicals adaptades a diferents col·lectius d’edat, espectacles pirotècnics i misses per a commemorar els tridus.

 

Es tracta d’una programació molt cuidada i ajustada a les mesures de seguretat i salut pública vigents. Per això, tots els actes se celebraran a l’aire lliure en el col·legi Clara Campoamor, amb controls d’aforament i temperatura, distàncies de seguretat i les mesures higièniques corresponents per a garantir la seguretat dels assistents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.