20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Telecinco fulmina a Paz Padilla després de la seua baralla amb Belén Esteban

L’etapa professional de Paz Padilla amb Mediaset després de 13 anys de relació ha arribat a la seua fi, segons ha avançat en exclusiva la revista ‘Lecturas’ en el seu últim número.


El seu últim enfrontament amb la col·laboradora Belén Esteban ha provocat que la cadena de televisió (Telecinco i Cuatro, entre altres) haja decidit prescindir la polifacètica presentadora andalusa.


Segons informa ‘Lecturas, Mediaset va renovar fa a penes el juliol de 2021 el contracte de Paz Padilla per un de llarga duració, però tan sols set mesos després la cadena ha decidit rescindir-lo.


Mediaset ha pres aquesta dràstica decisió “després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener“.

Aquella vesprada, Paz Padilla i Belén Esteban van protagonitzar una sonada baralla arran d’una sèrie de comentaris desafortunats que la presentadora havia realitzat sobre el coronavirus, com que “les vacunes no serveixen per a res“, durant una xarrada que va mantindre amb  Anne Igartiburu i María del Monte dies abans de les campanades.


Paz Padilla en ‘Got Talent’

El maig de 2020, Mediaset va decidir apartar a Paz de ‘Got Talent España’, després de formar part del seu jurat durant tres temporades. La temporada anterior, a causa de la malaltia del seu marit, la presentadora va decidir absentar-se dels enregistraments i tan sols va fer acte de presència en les semifinals del programa. Padilla va optar per estar prop del seu marit, que va morir al juliol d’aqueix any per un tumor cerebral.


Paz Padilla va prendre aquella decisió després que a Antonio li donaren “2 o 3 mesos de vida” perquè el tumor s’havia reproduït. Segons va confessar mesos després a Bertín Osborne, va assumir que “havia de preparar-se per a la mort” i va decidir deixar tot de costat per no separar-se ni un minut de la seua parella, inclòs el seu treball en Mediaset. Però va callar i no li ho va explicar a ningú.

Vaig deixar de treballar, Bertín, i això sí que em va passar factura. Deixar de treballar. M’ho han dit. Ha sigut una cosa que m’ha fet molt de mal”.


Segons va relatar a ‘Mi casa es la tuya’, alguns treballadors de Mediaset fins i tot li van tirar en cara que “no estava al cent per cent” quan Antonio va morir i va tornar al seu lloc de treball, és a dir, al magazín vespertí de la ‘Fábrica de la Tele’ i als enregistraments de la fase final de ‘Got Talent 6’. “Jo els vaig dir: ‘Jo no vaig estar al cent per cent per a vostés, però sí per al meu marit”.

Paz Padilla, fora d’antena des del 20 de gener


Paz Padilla portava fora del programa ‘Sálvame’, del qual era habitual presentadora al costat de Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, des del passat 20 de gener.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.