Telecinco fulmina a Paz Padilla després de la seua baralla amb Belén Esteban

L’etapa professional de Paz Padilla amb Mediaset després de 13 anys de relació ha arribat a la seua fi, segons ha avançat en exclusiva la revista ‘Lecturas’ en el seu últim número.


El seu últim enfrontament amb la col·laboradora Belén Esteban ha provocat que la cadena de televisió (Telecinco i Cuatro, entre altres) haja decidit prescindir la polifacètica presentadora andalusa.


Segons informa ‘Lecturas, Mediaset va renovar fa a penes el juliol de 2021 el contracte de Paz Padilla per un de llarga duració, però tan sols set mesos després la cadena ha decidit rescindir-lo.


Mediaset ha pres aquesta dràstica decisió «després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener«.

Aquella vesprada, Paz Padilla i Belén Esteban van protagonitzar una sonada baralla arran d’una sèrie de comentaris desafortunats que la presentadora havia realitzat sobre el coronavirus, com que «les vacunes no serveixen per a res«, durant una xarrada que va mantindre amb  Anne Igartiburu i María del Monte dies abans de les campanades.


Paz Padilla en ‘Got Talent’

El maig de 2020, Mediaset va decidir apartar a Paz de ‘Got Talent España’, després de formar part del seu jurat durant tres temporades. La temporada anterior, a causa de la malaltia del seu marit, la presentadora va decidir absentar-se dels enregistraments i tan sols va fer acte de presència en les semifinals del programa. Padilla va optar per estar prop del seu marit, que va morir al juliol d’aqueix any per un tumor cerebral.


Paz Padilla va prendre aquella decisió després que a Antonio li donaren «2 o 3 mesos de vida» perquè el tumor s’havia reproduït. Segons va confessar mesos després a Bertín Osborne, va assumir que «havia de preparar-se per a la mort» i va decidir deixar tot de costat per no separar-se ni un minut de la seua parella, inclòs el seu treball en Mediaset. Però va callar i no li ho va explicar a ningú.

«Vaig deixar de treballar, Bertín, i això sí que em va passar factura. Deixar de treballar. M’ho han dit. Ha sigut una cosa que m’ha fet molt de mal».


Segons va relatar a ‘Mi casa es la tuya’, alguns treballadors de Mediaset fins i tot li van tirar en cara que «no estava al cent per cent» quan Antonio va morir i va tornar al seu lloc de treball, és a dir, al magazín vespertí de la ‘Fábrica de la Tele’ i als enregistraments de la fase final de ‘Got Talent 6’. «Jo els vaig dir: ‘Jo no vaig estar al cent per cent per a vostés, però sí per al meu marit».

Paz Padilla, fora d’antena des del 20 de gener


Paz Padilla portava fora del programa ‘Sálvame’, del qual era habitual presentadora al costat de Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, des del passat 20 de gener.

Últimes notícies

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.