19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Telecinco fulmina a Paz Padilla després de la seua baralla amb Belén Esteban

L’etapa professional de Paz Padilla amb Mediaset després de 13 anys de relació ha arribat a la seua fi, segons ha avançat en exclusiva la revista ‘Lecturas’ en el seu últim número.


El seu últim enfrontament amb la col·laboradora Belén Esteban ha provocat que la cadena de televisió (Telecinco i Cuatro, entre altres) haja decidit prescindir la polifacètica presentadora andalusa.


Segons informa ‘Lecturas, Mediaset va renovar fa a penes el juliol de 2021 el contracte de Paz Padilla per un de llarga duració, però tan sols set mesos després la cadena ha decidit rescindir-lo.


Mediaset ha pres aquesta dràstica decisió “després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener“.

Aquella vesprada, Paz Padilla i Belén Esteban van protagonitzar una sonada baralla arran d’una sèrie de comentaris desafortunats que la presentadora havia realitzat sobre el coronavirus, com que “les vacunes no serveixen per a res“, durant una xarrada que va mantindre amb  Anne Igartiburu i María del Monte dies abans de les campanades.


Paz Padilla en ‘Got Talent’

El maig de 2020, Mediaset va decidir apartar a Paz de ‘Got Talent España’, després de formar part del seu jurat durant tres temporades. La temporada anterior, a causa de la malaltia del seu marit, la presentadora va decidir absentar-se dels enregistraments i tan sols va fer acte de presència en les semifinals del programa. Padilla va optar per estar prop del seu marit, que va morir al juliol d’aqueix any per un tumor cerebral.


Paz Padilla va prendre aquella decisió després que a Antonio li donaren “2 o 3 mesos de vida” perquè el tumor s’havia reproduït. Segons va confessar mesos després a Bertín Osborne, va assumir que “havia de preparar-se per a la mort” i va decidir deixar tot de costat per no separar-se ni un minut de la seua parella, inclòs el seu treball en Mediaset. Però va callar i no li ho va explicar a ningú.

Vaig deixar de treballar, Bertín, i això sí que em va passar factura. Deixar de treballar. M’ho han dit. Ha sigut una cosa que m’ha fet molt de mal”.


Segons va relatar a ‘Mi casa es la tuya’, alguns treballadors de Mediaset fins i tot li van tirar en cara que “no estava al cent per cent” quan Antonio va morir i va tornar al seu lloc de treball, és a dir, al magazín vespertí de la ‘Fábrica de la Tele’ i als enregistraments de la fase final de ‘Got Talent 6’. “Jo els vaig dir: ‘Jo no vaig estar al cent per cent per a vostés, però sí per al meu marit”.

Paz Padilla, fora d’antena des del 20 de gener


Paz Padilla portava fora del programa ‘Sálvame’, del qual era habitual presentadora al costat de Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, des del passat 20 de gener.

Últimes notícies

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.