Telecinco fulmina a Paz Padilla després de la seua baralla amb Belén Esteban

L’etapa professional de Paz Padilla amb Mediaset després de 13 anys de relació ha arribat a la seua fi, segons ha avançat en exclusiva la revista ‘Lecturas’ en el seu últim número.


El seu últim enfrontament amb la col·laboradora Belén Esteban ha provocat que la cadena de televisió (Telecinco i Cuatro, entre altres) haja decidit prescindir la polifacètica presentadora andalusa.


Segons informa ‘Lecturas, Mediaset va renovar fa a penes el juliol de 2021 el contracte de Paz Padilla per un de llarga duració, però tan sols set mesos després la cadena ha decidit rescindir-lo.


Mediaset ha pres aquesta dràstica decisió “després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener“.

Aquella vesprada, Paz Padilla i Belén Esteban van protagonitzar una sonada baralla arran d’una sèrie de comentaris desafortunats que la presentadora havia realitzat sobre el coronavirus, com que “les vacunes no serveixen per a res“, durant una xarrada que va mantindre amb  Anne Igartiburu i María del Monte dies abans de les campanades.


Paz Padilla en ‘Got Talent’

El maig de 2020, Mediaset va decidir apartar a Paz de ‘Got Talent España’, després de formar part del seu jurat durant tres temporades. La temporada anterior, a causa de la malaltia del seu marit, la presentadora va decidir absentar-se dels enregistraments i tan sols va fer acte de presència en les semifinals del programa. Padilla va optar per estar prop del seu marit, que va morir al juliol d’aqueix any per un tumor cerebral.


Paz Padilla va prendre aquella decisió després que a Antonio li donaren “2 o 3 mesos de vida” perquè el tumor s’havia reproduït. Segons va confessar mesos després a Bertín Osborne, va assumir que “havia de preparar-se per a la mort” i va decidir deixar tot de costat per no separar-se ni un minut de la seua parella, inclòs el seu treball en Mediaset. Però va callar i no li ho va explicar a ningú.

Vaig deixar de treballar, Bertín, i això sí que em va passar factura. Deixar de treballar. M’ho han dit. Ha sigut una cosa que m’ha fet molt de mal”.


Segons va relatar a ‘Mi casa es la tuya’, alguns treballadors de Mediaset fins i tot li van tirar en cara que “no estava al cent per cent” quan Antonio va morir i va tornar al seu lloc de treball, és a dir, al magazín vespertí de la ‘Fábrica de la Tele’ i als enregistraments de la fase final de ‘Got Talent 6’. “Jo els vaig dir: ‘Jo no vaig estar al cent per cent per a vostés, però sí per al meu marit”.

Paz Padilla, fora d’antena des del 20 de gener


Paz Padilla portava fora del programa ‘Sálvame’, del qual era habitual presentadora al costat de Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, des del passat 20 de gener.

Últimes notícies

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps primaveral fins al Divendres Sant en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana fred i desapacible pel vent, abans d'un ambient clarament primaveral fins al Divendres Sant, amb temperatures suaus i poques núvols.

El Consell veu amb Arcadi España en Hisenda el moment clau per a un finançament just

El vicepresident segon del Consell, José Díez, considera que el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda obri una oportunitat decisiva per a aconseguir un finançament autonòmic just i un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Díez defén a Camarero i subratlla que l’oposició no va protestar en Les Corts

El vicepresident segon del Consell, José Díez, sosté que cap grup de l'oposició va protestar en el ple de Les Corts per les paraules de Susana Camarero sobre prostitutes en el Govern.

Anecoop marca rècord de facturació amb 986,6 milions en la campanya 2024-2025

Anecoop aconseguix un màxim històric de facturació de 986,6 milions d'euros en la campanya 2024-2025 i eleva a 1.166 milions la xifra combinada del seu grup malgrat una campanya marcada per la dana i altres adversitats.

El Consell amplia fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar i per a la ramaderia extensiva

El Consell aprova un decret llei que prolonga fins a 2026 les bonificacions del TPAJD als afectats per l'incendi de Campanar i alleuja la càrrega fiscal a la ramaderia extensiva per a facilitar el seu relleu generacional.