9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Telecinco fulmina a Paz Padilla després de la seua baralla amb Belén Esteban

L’etapa professional de Paz Padilla amb Mediaset després de 13 anys de relació ha arribat a la seua fi, segons ha avançat en exclusiva la revista ‘Lecturas’ en el seu últim número.


El seu últim enfrontament amb la col·laboradora Belén Esteban ha provocat que la cadena de televisió (Telecinco i Cuatro, entre altres) haja decidit prescindir la polifacètica presentadora andalusa.


Segons informa ‘Lecturas, Mediaset va renovar fa a penes el juliol de 2021 el contracte de Paz Padilla per un de llarga duració, però tan sols set mesos després la cadena ha decidit rescindir-lo.


Mediaset ha pres aquesta dràstica decisió “després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener“.

Aquella vesprada, Paz Padilla i Belén Esteban van protagonitzar una sonada baralla arran d’una sèrie de comentaris desafortunats que la presentadora havia realitzat sobre el coronavirus, com que “les vacunes no serveixen per a res“, durant una xarrada que va mantindre amb  Anne Igartiburu i María del Monte dies abans de les campanades.


Paz Padilla en ‘Got Talent’

El maig de 2020, Mediaset va decidir apartar a Paz de ‘Got Talent España’, després de formar part del seu jurat durant tres temporades. La temporada anterior, a causa de la malaltia del seu marit, la presentadora va decidir absentar-se dels enregistraments i tan sols va fer acte de presència en les semifinals del programa. Padilla va optar per estar prop del seu marit, que va morir al juliol d’aqueix any per un tumor cerebral.


Paz Padilla va prendre aquella decisió després que a Antonio li donaren “2 o 3 mesos de vida” perquè el tumor s’havia reproduït. Segons va confessar mesos després a Bertín Osborne, va assumir que “havia de preparar-se per a la mort” i va decidir deixar tot de costat per no separar-se ni un minut de la seua parella, inclòs el seu treball en Mediaset. Però va callar i no li ho va explicar a ningú.

Vaig deixar de treballar, Bertín, i això sí que em va passar factura. Deixar de treballar. M’ho han dit. Ha sigut una cosa que m’ha fet molt de mal”.


Segons va relatar a ‘Mi casa es la tuya’, alguns treballadors de Mediaset fins i tot li van tirar en cara que “no estava al cent per cent” quan Antonio va morir i va tornar al seu lloc de treball, és a dir, al magazín vespertí de la ‘Fábrica de la Tele’ i als enregistraments de la fase final de ‘Got Talent 6’. “Jo els vaig dir: ‘Jo no vaig estar al cent per cent per a vostés, però sí per al meu marit”.

Paz Padilla, fora d’antena des del 20 de gener


Paz Padilla portava fora del programa ‘Sálvame’, del qual era habitual presentadora al costat de Jorge Javier Vázquez i Carlota Corredera, des del passat 20 de gener.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.