11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Paz Padilla demanda a Mediaset després del seu acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla per part de Mediaset, la que ha sigut la seua casa televisiva en els últims anys, segueix d’actualitat després de donar-se a conéixer que la humorista ha interposat una demanda contra la cadena. En aquest escrit sol·licita al jutge que declare nul la rescissió del seu contracte o, en defecte d’això, que el qualifique d’improcedent.

Cal recordar que l’última vegada que es va poder veure a la també actriu en Telecinco va ser el passat 20 de gener després de protagonitzar una monumental baralla amb Belén Esteban i per la qual Paz Padilla va decidir marxar-se enmig de ‘Sálvame’. Segons va confirmar recentment la pròpia cadena, això va ser el que va motivar la resolució del seu contracte vigent i no la pròpia baralla amb l’altra col·laboradora.

“Mediaset España va decidir resoldre el contracte vigent amb Paz Padilla després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener”. Aquest era el comunicat oficial enviat fa una setmana per Mediaset on es confirmava el motiu de l’acomiadament de Paz Padilla. Una manera de fer callar els nombrosos rumors que han circulat des de llavors sobre aquest tema.

Segons el relat de la lletrada, Padilla “demana que es declare la nul·litat de l’acomiadament per vulneració de drets fonamentals i, subsidiàriament per al cas que el jutge considere que l’acomiadament no és nul, la improcedència de l’acomiadament. Acomiadament nul és quan se t’han violat drets fonamentals i acomiadament improcedent quan no hi havia cap causa per a acomiadar-te i, per tant, t’han d’indemnitzar”.

I confirmava que la presentadora “està demanant una indemnització addicional per un import de 20.000 euros. Diu que a part de la vulneració de drets fonamentals que es produeix en el seu acomiadament, se li ha vulnerat el seu dret a la llibertat d’expressió. Imagine que el que ella ha argumentat és que no es podia expressar lliurement en el programa (‘Sálvame’), és a dir, que els seus superiors estaven coartant la seua llibertat d’expressió”.

Paz Padilla parla sense embuts


La humorista i presentadora ha parlat sobre el seu acomiadament en el programa ‘Tot és mou’ “Jo he treballat tota la meua vida, he sigut una treballadora. Acomiadada Paz Padilla, però a qui no li han acomiadat?”.


“Quan treballes és normal que en algun moment prescindisquen de tu. Amb la consciència molt tranquil·la, que jo ho he donat tot i buscar treball”, deia l’expresentadora de Mediaset, que va tindre un fort enfrontament amb Belén Esteban en directe, per l’assumpte de les vacunes, la qual cosa va propiciar la seua eixida de la cadena.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.