11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Paz Padilla demanda a Mediaset després del seu acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla per part de Mediaset, la que ha sigut la seua casa televisiva en els últims anys, segueix d’actualitat després de donar-se a conéixer que la humorista ha interposat una demanda contra la cadena. En aquest escrit sol·licita al jutge que declare nul la rescissió del seu contracte o, en defecte d’això, que el qualifique d’improcedent.

Cal recordar que l’última vegada que es va poder veure a la també actriu en Telecinco va ser el passat 20 de gener després de protagonitzar una monumental baralla amb Belén Esteban i per la qual Paz Padilla va decidir marxar-se enmig de ‘Sálvame’. Segons va confirmar recentment la pròpia cadena, això va ser el que va motivar la resolució del seu contracte vigent i no la pròpia baralla amb l’altra col·laboradora.

“Mediaset España va decidir resoldre el contracte vigent amb Paz Padilla després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener”. Aquest era el comunicat oficial enviat fa una setmana per Mediaset on es confirmava el motiu de l’acomiadament de Paz Padilla. Una manera de fer callar els nombrosos rumors que han circulat des de llavors sobre aquest tema.

Segons el relat de la lletrada, Padilla “demana que es declare la nul·litat de l’acomiadament per vulneració de drets fonamentals i, subsidiàriament per al cas que el jutge considere que l’acomiadament no és nul, la improcedència de l’acomiadament. Acomiadament nul és quan se t’han violat drets fonamentals i acomiadament improcedent quan no hi havia cap causa per a acomiadar-te i, per tant, t’han d’indemnitzar”.

I confirmava que la presentadora “està demanant una indemnització addicional per un import de 20.000 euros. Diu que a part de la vulneració de drets fonamentals que es produeix en el seu acomiadament, se li ha vulnerat el seu dret a la llibertat d’expressió. Imagine que el que ella ha argumentat és que no es podia expressar lliurement en el programa (‘Sálvame’), és a dir, que els seus superiors estaven coartant la seua llibertat d’expressió”.

Paz Padilla parla sense embuts


La humorista i presentadora ha parlat sobre el seu acomiadament en el programa ‘Tot és mou’ “Jo he treballat tota la meua vida, he sigut una treballadora. Acomiadada Paz Padilla, però a qui no li han acomiadat?”.


“Quan treballes és normal que en algun moment prescindisquen de tu. Amb la consciència molt tranquil·la, que jo ho he donat tot i buscar treball”, deia l’expresentadora de Mediaset, que va tindre un fort enfrontament amb Belén Esteban en directe, per l’assumpte de les vacunes, la qual cosa va propiciar la seua eixida de la cadena.

Últimes notícies

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.