Paz Padilla demanda a Mediaset després del seu acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla per part de Mediaset, la que ha sigut la seua casa televisiva en els últims anys, segueix d’actualitat després de donar-se a conéixer que la humorista ha interposat una demanda contra la cadena. En aquest escrit sol·licita al jutge que declare nul la rescissió del seu contracte o, en defecte d’això, que el qualifique d’improcedent.

Cal recordar que l’última vegada que es va poder veure a la també actriu en Telecinco va ser el passat 20 de gener després de protagonitzar una monumental baralla amb Belén Esteban i per la qual Paz Padilla va decidir marxar-se enmig de ‘Sálvame’. Segons va confirmar recentment la pròpia cadena, això va ser el que va motivar la resolució del seu contracte vigent i no la pròpia baralla amb l’altra col·laboradora.

“Mediaset España va decidir resoldre el contracte vigent amb Paz Padilla després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener”. Aquest era el comunicat oficial enviat fa una setmana per Mediaset on es confirmava el motiu de l’acomiadament de Paz Padilla. Una manera de fer callar els nombrosos rumors que han circulat des de llavors sobre aquest tema.

Segons el relat de la lletrada, Padilla “demana que es declare la nul·litat de l’acomiadament per vulneració de drets fonamentals i, subsidiàriament per al cas que el jutge considere que l’acomiadament no és nul, la improcedència de l’acomiadament. Acomiadament nul és quan se t’han violat drets fonamentals i acomiadament improcedent quan no hi havia cap causa per a acomiadar-te i, per tant, t’han d’indemnitzar”.

I confirmava que la presentadora “està demanant una indemnització addicional per un import de 20.000 euros. Diu que a part de la vulneració de drets fonamentals que es produeix en el seu acomiadament, se li ha vulnerat el seu dret a la llibertat d’expressió. Imagine que el que ella ha argumentat és que no es podia expressar lliurement en el programa (‘Sálvame’), és a dir, que els seus superiors estaven coartant la seua llibertat d’expressió”.

Paz Padilla parla sense embuts


La humorista i presentadora ha parlat sobre el seu acomiadament en el programa ‘Tot és mou’ “Jo he treballat tota la meua vida, he sigut una treballadora. Acomiadada Paz Padilla, però a qui no li han acomiadat?”.


“Quan treballes és normal que en algun moment prescindisquen de tu. Amb la consciència molt tranquil·la, que jo ho he donat tot i buscar treball”, deia l’expresentadora de Mediaset, que va tindre un fort enfrontament amb Belén Esteban en directe, per l’assumpte de les vacunes, la qual cosa va propiciar la seua eixida de la cadena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.