Paz Padilla demanda a Mediaset després del seu acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla per part de Mediaset, la que ha sigut la seua casa televisiva en els últims anys, segueix d’actualitat després de donar-se a conéixer que la humorista ha interposat una demanda contra la cadena. En aquest escrit sol·licita al jutge que declare nul la rescissió del seu contracte o, en defecte d’això, que el qualifique d’improcedent.

Cal recordar que l’última vegada que es va poder veure a la també actriu en Telecinco va ser el passat 20 de gener després de protagonitzar una monumental baralla amb Belén Esteban i per la qual Paz Padilla va decidir marxar-se enmig de ‘Sálvame’. Segons va confirmar recentment la pròpia cadena, això va ser el que va motivar la resolució del seu contracte vigent i no la pròpia baralla amb l’altra col·laboradora.

“Mediaset España va decidir resoldre el contracte vigent amb Paz Padilla després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener”. Aquest era el comunicat oficial enviat fa una setmana per Mediaset on es confirmava el motiu de l’acomiadament de Paz Padilla. Una manera de fer callar els nombrosos rumors que han circulat des de llavors sobre aquest tema.

Segons el relat de la lletrada, Padilla “demana que es declare la nul·litat de l’acomiadament per vulneració de drets fonamentals i, subsidiàriament per al cas que el jutge considere que l’acomiadament no és nul, la improcedència de l’acomiadament. Acomiadament nul és quan se t’han violat drets fonamentals i acomiadament improcedent quan no hi havia cap causa per a acomiadar-te i, per tant, t’han d’indemnitzar”.

I confirmava que la presentadora “està demanant una indemnització addicional per un import de 20.000 euros. Diu que a part de la vulneració de drets fonamentals que es produeix en el seu acomiadament, se li ha vulnerat el seu dret a la llibertat d’expressió. Imagine que el que ella ha argumentat és que no es podia expressar lliurement en el programa (‘Sálvame’), és a dir, que els seus superiors estaven coartant la seua llibertat d’expressió”.

Paz Padilla parla sense embuts


La humorista i presentadora ha parlat sobre el seu acomiadament en el programa ‘Tot és mou’ “Jo he treballat tota la meua vida, he sigut una treballadora. Acomiadada Paz Padilla, però a qui no li han acomiadat?”.


“Quan treballes és normal que en algun moment prescindisquen de tu. Amb la consciència molt tranquil·la, que jo ho he donat tot i buscar treball”, deia l’expresentadora de Mediaset, que va tindre un fort enfrontament amb Belén Esteban en directe, per l’assumpte de les vacunes, la qual cosa va propiciar la seua eixida de la cadena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.