Paz Padilla demanda a Mediaset després del seu acomiadament

L’acomiadament de Paz Padilla per part de Mediaset, la que ha sigut la seua casa televisiva en els últims anys, segueix d’actualitat després de donar-se a conéixer que la humorista ha interposat una demanda contra la cadena. En aquest escrit sol·licita al jutge que declare nul la rescissió del seu contracte o, en defecte d’això, que el qualifique d’improcedent.

Cal recordar que l’última vegada que es va poder veure a la també actriu en Telecinco va ser el passat 20 de gener després de protagonitzar una monumental baralla amb Belén Esteban i per la qual Paz Padilla va decidir marxar-se enmig de ‘Sálvame’. Segons va confirmar recentment la pròpia cadena, això va ser el que va motivar la resolució del seu contracte vigent i no la pròpia baralla amb l’altra col·laboradora.

“Mediaset España va decidir resoldre el contracte vigent amb Paz Padilla després de l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització el passat 20 de gener”. Aquest era el comunicat oficial enviat fa una setmana per Mediaset on es confirmava el motiu de l’acomiadament de Paz Padilla. Una manera de fer callar els nombrosos rumors que han circulat des de llavors sobre aquest tema.

Segons el relat de la lletrada, Padilla “demana que es declare la nul·litat de l’acomiadament per vulneració de drets fonamentals i, subsidiàriament per al cas que el jutge considere que l’acomiadament no és nul, la improcedència de l’acomiadament. Acomiadament nul és quan se t’han violat drets fonamentals i acomiadament improcedent quan no hi havia cap causa per a acomiadar-te i, per tant, t’han d’indemnitzar”.

I confirmava que la presentadora “està demanant una indemnització addicional per un import de 20.000 euros. Diu que a part de la vulneració de drets fonamentals que es produeix en el seu acomiadament, se li ha vulnerat el seu dret a la llibertat d’expressió. Imagine que el que ella ha argumentat és que no es podia expressar lliurement en el programa (‘Sálvame’), és a dir, que els seus superiors estaven coartant la seua llibertat d’expressió”.

Paz Padilla parla sense embuts


La humorista i presentadora ha parlat sobre el seu acomiadament en el programa ‘Tot és mou’ «Jo he treballat tota la meua vida, he sigut una treballadora. Acomiadada Paz Padilla, però a qui no li han acomiadat?».


«Quan treballes és normal que en algun moment prescindisquen de tu. Amb la consciència molt tranquil·la, que jo ho he donat tot i buscar treball», deia l’expresentadora de Mediaset, que va tindre un fort enfrontament amb Belén Esteban en directe, per l’assumpte de les vacunes, la qual cosa va propiciar la seua eixida de la cadena.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.