Paz Padilla insisteix fins a fer plorar a Isa Pantoja: “Esta vegada no he fet res”

Ejemplo de shortcode con estilo
  Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare. Isa va començar atabalada fins i […]

 

Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare.

Isa va començar atabalada fins i tot en el mercat i ha passat tot el cuinat molt nerviosa pel temps i els processos que havia de dur a terme i ha acabat per trencar-se.

Tot ha començat quan Paz Padilla li ha preguntat si ha telefonat a algú de la seua família per a demanar-li consell. «No tinc a ningú a qui telefonar», ha dit Isa Pantoja ensorrant-se. La presentadora ha ficat el dit en la nafra traient el tema del problema que actualment manté amb la seua mare i la germana de Kiko Rivera s’ha trencat per complet.

Isabel Pantoja

 

«M’he emocionat i ja està… Si estiguera la cosa bé li haguera encantat parlar amb mi hui. A ella li agrada la cuina, m’hauria donat algun consell… Però no m’agafarà el telèfon, encara que esta vegada no li he fet res. Està la cosa malament, no és alguna cosa meua, és del meu germà», ha explicat Isa Pantoja, molt emocionada.

«La meua mare quan s’enfada, s’enfada amb tots i també amb mi. Tinc la consciència tranquil·la i per això no m’afecta en el meu dia a dia, no és com altres vegades que hi havia coses que sí. No vull posar-me a plorar ací», ha dit la filla d’Isabel Pantoja que ha rebut el consol de Paz Padilla.
«La meua mare no està bé»

Isa Pantoja ha acabat fent una confessió sobre l’estat de la seua mare després de molts mesos de guerra oberta amb el seu germà Kiko Rivera. «No li puc exigir res perquè ella no està bé… Però això no és que m’afecte a mi, sinó també als nets que res tenen a veure», ha afegit.

Ara, Isa està resignada davant la situació: “Ara sé que no ha passat res és qüestió de donar-li temps i ja està. Em fa pena perquè no parle amb ella”.

Finalment i per a llevar-li ferro a l’assumpte, Isa Pantoja ha comentat que ella mai ha cuinat en Cantora per l’excés de protecció de la seua mare. «La meua mare em veu fent això i em mata perquè no em deixa acostar-me als ganivets… No vol que estiga ni al costat de l’oli amb això t’ho dic tot. Fins que m’he independitzat no he fet coses», ha explicat ja més tranquil·la.

 

El retrobament d’Isa i Sylvia Pantoja

 

Isa s’ha retrobat amb Sylvia Pantoja, una de les convidades al sopar. El moment es preveia tibant amb la cosina i enemiga de la seua mare però han acabat cantant juntes.

L’inesperat detall de Pepi Valladares que emociona a Isa Pantoja

 

Pepi Valladares ha degustat el sopar fora de plató però ens ha mostrat una cosa molt especial. Té guardades moltes cartes que li va escriure Isa durant la seua infància. «Et vull i en la distància sempre estarem, jo i la família Valladares», acabava dient.

Però a més, li ha fet arribar una cosa molt significativa, un detall que l’ha deixada entre llàgrimes, el recordatori de la seua comunió: «Per a mi és súper emocionant perquè la meua infància ha sigut molt feliç i la comunió va ser per a mi una cosa molt especial, estava vivint a Marbella, era una època molt bona per a mi, estava Julián que sempre s’ha portat molt bé amb mi… M’emocione per la situació».

Últimes notícies

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.