Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

Ejemplo de shortcode con estilo
Paz Padilla tornarà a treballar per al grup mediàtic després de finalitzar diversos projectes professionals en curs

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament «incompliment de les seues obligacions» i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, «Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia».

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.