Paz Padilla torna a Mediaset mesos després del seu polèmic acomiadament

Ejemplo de shortcode con estilo
Paz Padilla tornarà a treballar per al grup mediàtic després de finalitzar diversos projectes professionals en curs

L’acomiadament de Paz Padilla fa uns mesos va ser sens dubte un dels més polèmics de la temporada. Es va anar per la porta de darrere i defenestrada per Mediaset després d’abandonar ‘Sálvame’, on portava 13 anys treballant, abans de la finalització del programa després d’una acalorada discussió amb Belén Esteban.

Mesos després, Mediaset feia públic i oficial l’acomiadament de la presentadora a qui acusaven d’haver deixat el seu lloc de treball dos hores abans del que és degut.

Mediaset va al·legar en el seu acomiadament «incompliment de les seues obligacions» i Paz Padilla va interposar una demanda al grup mediàtic per acomiadament improcedent. Hui s’havia d’haver celebrat el judici, després de ser ajornat el maig passat, però ni s’han obert les portes de la sala: Mediaset ha anunciat que reprén el contracte amb Paz Padilla en els mateixos termes que tenia abans del seu acomiadament.

Segons un comunicat de Mediaset, «Mediaset España ha acordat amb Paz Padilla reprendre la seua relació contractual en els mateixos termes en els quals estava aquest contracte que li unia a la companyia».

A més, afigen que “la incorporació de l’actriu i presentadora no es produirà de manera immediata, sinó en finalitzar una sèrie de compromisos professionals adquirits en aquests últims mesos”.

Paz Padilla ha estat vinculada a Mediaset España en diferents formats, des de ‘Crónicas marcianas’, passant per ‘Hola, hola, hola’, ‘Got Talent’, ‘A simple vista’, ‘La que se avecina’ o ‘Sálvame’, programa aquest últim en el qual ha romàs una llarga etapa compresa entre 2009 i 2022.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.