25.5 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Pedro Cavadas, sobre un pacient molt estimat: «Quan va morir, et mors amb ell»

 

Aquest dimarts visitava el programa “El Hormiguero” el cirurgià valencià Pedro Cavadas, internacionalment conegut pel seu treball i el del seu equip en el camp de la cirurgia de casos molt complexos o cirurgies pioneres.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Cavadas, durant la seua entrevista amb Pablo Motos, presentador del programa d’Antena 3, va narrar alguns dels fets més durs i complicats de la seua carrera professional. El cirurgià, que va fer el primer trasplantament de cara fa 10 anys, parlava sobre aquell pacient, que es va convertir en amic seu, i que va morir tres anys després.

 

Així, el seu pacient i amic va ser operat per Cavadas i el seu equip, i tal com explicava el mateix metge, aquell només era el primer pas d’un procés. La medicació que havia de prendre posteriorment va dificultar les coses, per la presència d’altres malalties en el pacient. Finalment l’home va morir per complicacions derivades d’aquesta situació.

 

Cavadas va incidir en la valentia d’aquell pacient, així com la seua qualitat humana, «tan desbordant que era impossible no fer-se amic seu». El cirurgià valencià destacava que era el seu amic de veritat, i que la seua defunció el va afectar. En aquest sentit, assenyalava que «quan va morir, et mors amb ell. Va ser un colp dur».

 

Cavadas a la televisió

Pedro Cavadas ha participat amb anterioritat en televisió. Entre altres, destaca l’entrevista que la periodista Pepa Bueno li va realitzar al programa “Chester” de Cuatro. Així mateix, també va passar pel plató de “Late Motiv”, presentat per Andreu Buenafuente, del canal #0, de Movistar, on va oferir altra entrevista. Amb anterioritat també va ser entrevistat a Canal + per Iñaki Gabilondo o per Mara Torres en la 2 Noticias.

 

 

Convidats de l’Hormiguero

A més de la participació de Pedro Cavadas aquest dimarts, i la nadadora Ona Carbonell el dilluns, aquesta setmana arribaran altres convidats al plató de “El Hormiguero”. Hui dimecres serà el torn de la televisiva parella formada per la presentadora Cristina Pedroche i el cuiner Dabiz Muñoz, i demà dijous participarà el periodista Vicente Vallés, que presentarà el seu llibre.

Últimes notícies

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.

Quatre milions per a rehabilitar l’Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja després dels danys provocats per la DANA

La Diputació de València i Fundació Iberdrola destinaran quatre milions d'euros a la rehabilitació de l'Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja, afectada greument per la DANA. El projecte inclourà restauració, modernització i mesures sostenibles en esta institució educativa situada al Parc Natural de l'Albufera.

Pedro Martínez, convidat per Jordi Fernández a la prèvia de la lliga d’estiu NBA amb els Nets

Pedro Martínez, entrenador del València Basket, assistix a la preparació de la lliga d'estiu NBA amb els Nets de Brooklyn, convidat pel tècnic Jordi Fernández, pioner espanyol en l'NBA.