32.1 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

No perd l’esperança de tornar a veure al meu nan: les paraules de Rocío Carrasco

Rocío Carrasco, davant la previsible declaració del seu fill, David Flores, en el jutjat, ha volgut estar en directe en el programa de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, per a aclarir uns certs aspectes sobre este tema. 21 de maig de 2021, en tan sols dos dies, el fill de Rocío està citat per a declarar davant un presumpte delicte d’impagament de pensions: “Està citat per a declarar perquè el ser ha intentat fer una altra vegada, la qual cosa ja ha intentat fer amb Rocío, m’ha presentat una querella en nom del meu fill i com ja té 18 anys, el que ha de ratificar-la és ell, no és el pare”.

- Advertisement -Telegram València Diari

Antonio David inicia una demanda contra Rocío per mostrar desídia en les seues obligacions amb el seu fill
La jutge que està encarregada de la investigació d’esta querella ha ordenat que es faça una consulta integra del patrimoni i vida laboral de Rocío Carrasco i ofereix al fill d’esta la possibilitat d’iniciar accions legals contra esta. Motiu pel qual dins de dos dies hauria de produir-se aqueixa testificació, de la qual Rocío assegura que s’han assabentat fa escasses “dos hores” que “d’atestar ho faria a Màlaga“, alguna cosa que “recorreran” i per això no pot “assegurar que aqueixa declaració es produïsca”.

David Flores podria atestar en dos dies en el jutjat de Màlaga

 

Delicte pel qual Antonio David Flores inicia esta demanda l’1 de març de 2021 i en el qual l’acusa de mostrar desídia respecte a les seues obligacions tant afectives com econòmiques quant al seu fill i es basa en la sentència de 2018 en la qual una jutge decreta que el xiquet és dependent econòmicament. Reclamant una quantia de 8.000 euros que Rocío hauria de pagar-li. Una cosa de la qual Rocío no ha volgut entrar en els detalls:

“Si et contestara, estaria declarant i no ho faré. El que si et puc dir, és que això va molt més allà d’una quantia econòmica i s’acabarà sabent què és el que hi ha darrere d’això”. Assegura que es “va acollir al seu dret a no declarar” per considerar que “hi havia irregularitats processals” per les quals han “presentat recursos” i que quan “estiguen resoltes” estarà “encantadísima” de fer-ho.

Rocío Carrasco: “Torna a posar-ho en la tessitura d’haver de querellar-se contra la seua mare”
Carlota Corredera li ha preguntat com està vivint que el seu fill estiga en esta posició, al que Rocío ha contestat: “Com la viuré? La visc amb desesperança perquè torna a succeir el que ja he explicat en totes estes edicions del programa que estem fent. Torna a posar-ho en la tessitura d’haver de querellar-se en contra de la seua mare i demanar presó per a la seua mare”. I es mostra amb il·lusió que tot això tinga un final feliç: “Al final et diré que jo no perd l’esperança de tornar a veure al meu nan i que tot això s’acabe”.

Últimes notícies

Descobreix l’art que dona vida als Ninots amb els tallers d’Artistes Fallers

Descobreix els secrets dels artistes fallers i com es creen els impressionants ninots de les Falles de València.

CSIF alerta sobre temperatures perilloses de fins a 34 graus a l’Hospital Clínic de València

El sindicat CSIF denuncia temperatures de fins a 34 graus en zones de l'Hospital Clínic de València, afectant la salut de pacients i conservació de material sanitari. La situació supera els límits legals i exigix solucions immediates.

Mor un banyista a la platja de Pinedo, quart ofegament en la Comunitat Valenciana esta setmana

Un home ha perdut la vida a la platja de Pinedo a València, elevant a quatre els ofegaments ocorreguts esta setmana a les platges de la Comunitat Valenciana.

Alacant estén la moratòria per a llicències d’apartaments turístics i protegix l’accés a la vivenda

L'Ajuntament d'Alacant amplia la moratòria sobre la concessió de llicències per a blocs d'apartaments turístics, buscant controlar la seua proliferació i protegir l'accés a la vivenda dels residents.

El Cecopi de la DANA a València es va traslladar a una sala més privada després de 10 minuts d’inici

El Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) va gestionar la DANA a València traslladant la seua reunió a una sala amb major privacitat poc després d'iniciar-se, segons declaració judicial.

Víctor Claver destaca l’impacte internacional del nou Roig Arena a València

Víctor Claver valora la inauguració del Roig Arena a València com una fita que col·loca a la ciutat en el mapa internacional amb esdeveniments esportius d'alt nivell.

La Ciutat de les Arts inicia la construcció de la major planta geotèrmica a València per a impulsar la sostenibilitat energètica

La Ciutat de les Arts i les Ciències de València comença l'obra de la seua planta geotèrmica de 4.050 kW, la més potent a la Comunitat Valenciana, que permetrà refrigerar el Museu de les Ciències, estalviant més d'un milió de kWh i reduint significativament emissions de CO₂.

La diputada Àgueda Micó abandona el grup Sumar i s’unix al grup Mixt en el Congrés

La diputada de Més, Àgueda Micó, deixa oficialment el grup parlamentari Sumar per a unir-se al grup Mixt, buscant major independència en la seua labor legislativa.