22.6 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Commoció a Espanya: Perd la vida per sorpresa l’empresari Pedro Trapote

 

Pedro Trapote Mateo, torero i fill del conegut empresari Pedro Trapote, ha mort als 54 anys en la seua finca de Las Majadillas de El Castillo de las Guardas. Tot i que s’informa que este dimarts, 27 d’abril, Trapote va anar al metge per una bronquitis, es desconeixen les causes de la mort.
 

 

Pedro Trapote, molt estimat en el món de la tauromàquia

Pedro Trapote formava part d’una família d’empresaris encapçalada pel patriarca, Pedro, propietari de la xocolateria San Ginés i la discoteca Joy Eslava. Fa 20 anys, Pedro fill va abandonar Madrid i va traslladar-se a Sevilla per complir amb el seu somni de ramader de toros de lídia.

Segons les primeres informacions, Pedro havia anat fins al centre mèdic per fer-se unes proves i unes hores després se’l va trobar mort a casa. La notícia ha consternat el món de la tauromàquia, en el qual Pedro era una persona molt coneguda i estimada per tothom.

 

La carrera professional d’este empresari va començar amb la creació de la ramaderia Toros de la Plata amb bestiar de Núñez i Guadalest. Va expandir el negoci amb l’adquisició de la finca Los Tinahones a Constantina, que pertanyia als hereus d’Antonio Ordóñez. Per este motiu, Trapote va relacionar-se amb figures molt destacades del món de la tauromàquia, com Rivera Ordóñez i José Tomás.

La figura de Pedro Trapote serà recordada pel seu vincle a la finca Las Majadillas, que tenia este nom per ser un lloc destinat a la cria del porc ibèric. El terreny va ser transformat fa 25 anys en un paradís de la criança, amb més de quaranta tancats i una àmplia plaça de toreig.

L’empresari madrileny va casar-se amb Diana Dominguín, amb la qual va tenir fills bessons. El matrimoni va agafar camins diferents, i Diana va refer la seua vida amb Jacobo Reguera, amb qui va casar-se a finals de 2008. Diana Dominguín és filla de Mae Dominguín, mentre que Jacobo Reguera és fill de qui va ser ministre d’Informació i Turisme amb el Govern d’Adolfo Suárez.

 

Una família d’empresaris

La família Trapote és una família d’empresaris, que va començar amb Pedro Trapote pare, propietari de diversos negocis d’èxit com la xocolateria San Genís, la discoteca Joy Eslava i la discoteca madrilenya Teatre Barceló.

Des que Pedro Trapote va decidir jubilar-se, Pablo Trapote, germà de la víctima, és l’encarregat de gestionar les discoteques. Conegut com «el rei de la nit madrilenya», Pablo Trapote, de 30 anys, va estudiar en un exclusiu internat de Suïssa i posteriorment va fer la carrera militar als Estats Units. Però la seua passió són els negocis, i ha heretat l’imperi del Grup Barceló al món de l’oci nocturn.

Pablo està casat amb la model Sílvia Salleras, que va donar-se a conéixer amb un anunci de Vodafone. La parella fa deu anys que estan junts i fins i tot tenen un fill. El jove dels Trapote també és un amant del toreig, motiu pel qual estava vinculat al seu germà.

La mort de Pedro Trapote deixa un buit enorme en la família, que haurà de reprendre els seus negocis. El món de la tauromàquia ha mostrat la seua consternació i la Fundació del Toro de Lídia, que es dedica a promocionar i defensar la tauromàquia, ha donat el condol a familiars, amics i companys de l’empresari. Les seues restes seran traslladades a Madrid i reposaran al tanatori de La Paz.

Últimes notícies

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.

Investiguen una agressió amb arma blanca al Jardí del Túria de València

La Policia Nacional investiga una agressió amb arma blanca ocorreguda de matinada al Jardí del Túria. La víctima, sense documentació, està hospitalitzada amb pronòstic reservat.

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.