Commoció a Espanya: Perd la vida per sorpresa l’empresari Pedro Trapote

 

Pedro Trapote Mateo, torero i fill del conegut empresari Pedro Trapote, ha mort als 54 anys en la seua finca de Las Majadillas de El Castillo de las Guardas. Tot i que s’informa que este dimarts, 27 d’abril, Trapote va anar al metge per una bronquitis, es desconeixen les causes de la mort.
 

 

Pedro Trapote, molt estimat en el món de la tauromàquia

Pedro Trapote formava part d’una família d’empresaris encapçalada pel patriarca, Pedro, propietari de la xocolateria San Ginés i la discoteca Joy Eslava. Fa 20 anys, Pedro fill va abandonar Madrid i va traslladar-se a Sevilla per complir amb el seu somni de ramader de toros de lídia.

Segons les primeres informacions, Pedro havia anat fins al centre mèdic per fer-se unes proves i unes hores després se’l va trobar mort a casa. La notícia ha consternat el món de la tauromàquia, en el qual Pedro era una persona molt coneguda i estimada per tothom.

 

La carrera professional d’este empresari va començar amb la creació de la ramaderia Toros de la Plata amb bestiar de Núñez i Guadalest. Va expandir el negoci amb l’adquisició de la finca Los Tinahones a Constantina, que pertanyia als hereus d’Antonio Ordóñez. Per este motiu, Trapote va relacionar-se amb figures molt destacades del món de la tauromàquia, com Rivera Ordóñez i José Tomás.

La figura de Pedro Trapote serà recordada pel seu vincle a la finca Las Majadillas, que tenia este nom per ser un lloc destinat a la cria del porc ibèric. El terreny va ser transformat fa 25 anys en un paradís de la criança, amb més de quaranta tancats i una àmplia plaça de toreig.

L’empresari madrileny va casar-se amb Diana Dominguín, amb la qual va tenir fills bessons. El matrimoni va agafar camins diferents, i Diana va refer la seua vida amb Jacobo Reguera, amb qui va casar-se a finals de 2008. Diana Dominguín és filla de Mae Dominguín, mentre que Jacobo Reguera és fill de qui va ser ministre d’Informació i Turisme amb el Govern d’Adolfo Suárez.

 

Una família d’empresaris

La família Trapote és una família d’empresaris, que va començar amb Pedro Trapote pare, propietari de diversos negocis d’èxit com la xocolateria San Genís, la discoteca Joy Eslava i la discoteca madrilenya Teatre Barceló.

Des que Pedro Trapote va decidir jubilar-se, Pablo Trapote, germà de la víctima, és l’encarregat de gestionar les discoteques. Conegut com «el rei de la nit madrilenya», Pablo Trapote, de 30 anys, va estudiar en un exclusiu internat de Suïssa i posteriorment va fer la carrera militar als Estats Units. Però la seua passió són els negocis, i ha heretat l’imperi del Grup Barceló al món de l’oci nocturn.

Pablo està casat amb la model Sílvia Salleras, que va donar-se a conéixer amb un anunci de Vodafone. La parella fa deu anys que estan junts i fins i tot tenen un fill. El jove dels Trapote també és un amant del toreig, motiu pel qual estava vinculat al seu germà.

La mort de Pedro Trapote deixa un buit enorme en la família, que haurà de reprendre els seus negocis. El món de la tauromàquia ha mostrat la seua consternació i la Fundació del Toro de Lídia, que es dedica a promocionar i defensar la tauromàquia, ha donat el condol a familiars, amics i companys de l’empresari. Les seues restes seran traslladades a Madrid i reposaran al tanatori de La Paz.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.