Commoció a Espanya: Perd la vida per sorpresa l’empresari Pedro Trapote

Ejemplo de shortcode con estilo
  Pedro Trapote Mateo, torero i fill del conegut empresari Pedro Trapote, ha mort als 54 anys en la seua finca de Las Majadillas de El Castillo de las Guardas. Tot i que s’informa que este dimarts, 27 d’abril, Trapote va anar al metge per una bronquitis, es desconeixen les causes de la mort.     Pedro Trapote, molt estimat en el món de la tauromàquia Pedro Trapote formava part d’una família d’empresaris encapçalada […]

 

Pedro Trapote Mateo, torero i fill del conegut empresari Pedro Trapote, ha mort als 54 anys en la seua finca de Las Majadillas de El Castillo de las Guardas. Tot i que s’informa que este dimarts, 27 d’abril, Trapote va anar al metge per una bronquitis, es desconeixen les causes de la mort.
 

 

Pedro Trapote, molt estimat en el món de la tauromàquia

Pedro Trapote formava part d’una família d’empresaris encapçalada pel patriarca, Pedro, propietari de la xocolateria San Ginés i la discoteca Joy Eslava. Fa 20 anys, Pedro fill va abandonar Madrid i va traslladar-se a Sevilla per complir amb el seu somni de ramader de toros de lídia.

Segons les primeres informacions, Pedro havia anat fins al centre mèdic per fer-se unes proves i unes hores després se’l va trobar mort a casa. La notícia ha consternat el món de la tauromàquia, en el qual Pedro era una persona molt coneguda i estimada per tothom.

 

La carrera professional d’este empresari va començar amb la creació de la ramaderia Toros de la Plata amb bestiar de Núñez i Guadalest. Va expandir el negoci amb l’adquisició de la finca Los Tinahones a Constantina, que pertanyia als hereus d’Antonio Ordóñez. Per este motiu, Trapote va relacionar-se amb figures molt destacades del món de la tauromàquia, com Rivera Ordóñez i José Tomás.

La figura de Pedro Trapote serà recordada pel seu vincle a la finca Las Majadillas, que tenia este nom per ser un lloc destinat a la cria del porc ibèric. El terreny va ser transformat fa 25 anys en un paradís de la criança, amb més de quaranta tancats i una àmplia plaça de toreig.

L’empresari madrileny va casar-se amb Diana Dominguín, amb la qual va tenir fills bessons. El matrimoni va agafar camins diferents, i Diana va refer la seua vida amb Jacobo Reguera, amb qui va casar-se a finals de 2008. Diana Dominguín és filla de Mae Dominguín, mentre que Jacobo Reguera és fill de qui va ser ministre d’Informació i Turisme amb el Govern d’Adolfo Suárez.

 

Una família d’empresaris

La família Trapote és una família d’empresaris, que va començar amb Pedro Trapote pare, propietari de diversos negocis d’èxit com la xocolateria San Genís, la discoteca Joy Eslava i la discoteca madrilenya Teatre Barceló.

Des que Pedro Trapote va decidir jubilar-se, Pablo Trapote, germà de la víctima, és l’encarregat de gestionar les discoteques. Conegut com «el rei de la nit madrilenya», Pablo Trapote, de 30 anys, va estudiar en un exclusiu internat de Suïssa i posteriorment va fer la carrera militar als Estats Units. Però la seua passió són els negocis, i ha heretat l’imperi del Grup Barceló al món de l’oci nocturn.

Pablo està casat amb la model Sílvia Salleras, que va donar-se a conéixer amb un anunci de Vodafone. La parella fa deu anys que estan junts i fins i tot tenen un fill. El jove dels Trapote també és un amant del toreig, motiu pel qual estava vinculat al seu germà.

La mort de Pedro Trapote deixa un buit enorme en la família, que haurà de reprendre els seus negocis. El món de la tauromàquia ha mostrat la seua consternació i la Fundació del Toro de Lídia, que es dedica a promocionar i defensar la tauromàquia, ha donat el condol a familiars, amics i companys de l’empresari. Les seues restes seran traslladades a Madrid i reposaran al tanatori de La Paz.

Últimes notícies

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.

El descarrilament d’un tramvia interromp la Línia 4 a València

Un tramvia ha descarrilat este diumenge abans de les 10 hores i ha interromput la Línia 4 entre Pont de Fusta i Empalme. No hi ha ferits i els tècnics treballen per a restablir el servici.

Natzaret tindrà un tanc de tempestes de més de 3.000 m³

El futur depòsit de Natzaret tindrà una capacitat superior a 3.000 metres cúbics i costarà 12 milions d’euros. Retindrà temporalment l’aigua més contaminada quan ploga i la conduirà a la depuradora de Pinedo.