17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Commoció a Espanya: Perd la vida per sorpresa l’empresari Pedro Trapote

 

Pedro Trapote Mateo, torero i fill del conegut empresari Pedro Trapote, ha mort als 54 anys en la seua finca de Las Majadillas de El Castillo de las Guardas. Tot i que s’informa que este dimarts, 27 d’abril, Trapote va anar al metge per una bronquitis, es desconeixen les causes de la mort.
 

 

Pedro Trapote, molt estimat en el món de la tauromàquia

Pedro Trapote formava part d’una família d’empresaris encapçalada pel patriarca, Pedro, propietari de la xocolateria San Ginés i la discoteca Joy Eslava. Fa 20 anys, Pedro fill va abandonar Madrid i va traslladar-se a Sevilla per complir amb el seu somni de ramader de toros de lídia.

Segons les primeres informacions, Pedro havia anat fins al centre mèdic per fer-se unes proves i unes hores després se’l va trobar mort a casa. La notícia ha consternat el món de la tauromàquia, en el qual Pedro era una persona molt coneguda i estimada per tothom.

 

La carrera professional d’este empresari va començar amb la creació de la ramaderia Toros de la Plata amb bestiar de Núñez i Guadalest. Va expandir el negoci amb l’adquisició de la finca Los Tinahones a Constantina, que pertanyia als hereus d’Antonio Ordóñez. Per este motiu, Trapote va relacionar-se amb figures molt destacades del món de la tauromàquia, com Rivera Ordóñez i José Tomás.

La figura de Pedro Trapote serà recordada pel seu vincle a la finca Las Majadillas, que tenia este nom per ser un lloc destinat a la cria del porc ibèric. El terreny va ser transformat fa 25 anys en un paradís de la criança, amb més de quaranta tancats i una àmplia plaça de toreig.

L’empresari madrileny va casar-se amb Diana Dominguín, amb la qual va tenir fills bessons. El matrimoni va agafar camins diferents, i Diana va refer la seua vida amb Jacobo Reguera, amb qui va casar-se a finals de 2008. Diana Dominguín és filla de Mae Dominguín, mentre que Jacobo Reguera és fill de qui va ser ministre d’Informació i Turisme amb el Govern d’Adolfo Suárez.

 

Una família d’empresaris

La família Trapote és una família d’empresaris, que va començar amb Pedro Trapote pare, propietari de diversos negocis d’èxit com la xocolateria San Genís, la discoteca Joy Eslava i la discoteca madrilenya Teatre Barceló.

Des que Pedro Trapote va decidir jubilar-se, Pablo Trapote, germà de la víctima, és l’encarregat de gestionar les discoteques. Conegut com «el rei de la nit madrilenya», Pablo Trapote, de 30 anys, va estudiar en un exclusiu internat de Suïssa i posteriorment va fer la carrera militar als Estats Units. Però la seua passió són els negocis, i ha heretat l’imperi del Grup Barceló al món de l’oci nocturn.

Pablo està casat amb la model Sílvia Salleras, que va donar-se a conéixer amb un anunci de Vodafone. La parella fa deu anys que estan junts i fins i tot tenen un fill. El jove dels Trapote també és un amant del toreig, motiu pel qual estava vinculat al seu germà.

La mort de Pedro Trapote deixa un buit enorme en la família, que haurà de reprendre els seus negocis. El món de la tauromàquia ha mostrat la seua consternació i la Fundació del Toro de Lídia, que es dedica a promocionar i defensar la tauromàquia, ha donat el condol a familiars, amics i companys de l’empresari. Les seues restes seran traslladades a Madrid i reposaran al tanatori de La Paz.

Últimes notícies

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.

Bernabé confia en la ràpida arribada dels espanyols alliberats a Veneçuela

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha confiat que els cinc espanyols alliberats per Veneçuela arriben com més prompte millor i es troben bé. Entre ells hi ha un valencià i l'Executiu ha subratllat l'esforç diplomàtic realitzat.

Conclou la declaració telemàtica de Feijóo davant la jutgessa de la DANA després de quasi cinc hores

La compareixença com a testimoni del líder del PP ha finalitzat a les 14.35 després de quasi cinc hores. Va respondre a centenars de preguntes sobre la gestió de l'emergència i la seua arribada a València el 30 d'octubre.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració sobre la DANA

Ernest Urtasun ha acusat este divendres a Alberto Núñez Feijóo de ser 'un mentider compulsiu' després de la seua declaració davant la jutgessa per la DANA. El líder del PP ha admés que es va equivocar en situar en dilluns els contactes amb Carlos Mazón i els va fixar en dimarts i dimecres.

El Consell ha prorrogat l’ús de la targeta Móbilis en Rodalia de València amb 21 milions de la ATMV

El Consell ha estés un any el conveni amb Renfe que permet validar la targeta Móbilis en Rodalia de València. La ATMV assumix 21,08 milions per a mantindre la integració tarifària.

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 amb el nou model de finançament

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou sistema de finançament, un salt de quasi el 18%. S'insta el president a recaptar suports en el CPFF.