La Policia Local d’Alacant continua amb els operatius per a erradicar el botelló

Policia Local Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant continua els caps de setmana amb els seus dispositius especials de seguretat per a erradicar el botelló, així com prevenir i controlar de manera fixa i mòbil les zones d’oci i fer front al consum d’alcohol als carrers d’Alacant, amb un ampli operatiu en el qual es vigila els llocs on es concentren joves en diferents punts especialment en el Barri antic i el centre de la ciutat.

Durant el cap de setmana han sigut 109 les denúncies que s’han interposat, més de la meitat amb un total de 80 actes per consumir alcohol i fer botellons que han sigut dissolts, una desena per drogues, quatre per orinar en la via pública, huit per l’ordenança de neteja, una per soroll i sis alcoholèmies.

Per això el regidor de Seguretat ha assenyalat que “tots els caps de setmana la Policia Local fa una gran faena a evitar el consum d’alcohol als nostres carrers i vetlar per la seguretat dels alacantins, amb uns excel·lents resultats que els avalen”.

Per a evitar el consum d’alcohol la Policia Local organitzar un Pla antibotelló, els agents organitzen controls itinerants i es mouen per tota la ciutat, i pels llocs i zones on se solen concentrar com els castells, les cales, cap de l’Horta, Golf i els voltants de la Platja de Sant Joan, amb un reforç en tot el centre, i molt especialment en tot el Barri antic, on hi ha patrulles fixes. La Policia Local desplega per a dur a terme tot el dispositiu a efectius de les unitats de Barris, Trànsit, Usec, Fox, Canina i el Goir, així com del Servei Nocturn i de la unitat d’Atestats.

“Com ja realitzem durant molts anys, la Policia Local procedeix a prevenir les agrupacions de joves consumint alcohol en les places, parcs o zones de la via pública, es decomissen les begudes, i es procedeix a la seua immediata destrucció, alçant actes de sanció”, va asseverar el regidor de Seguretat.

La Policia continuarà treballant amb una doble funció en aquestes zones amb el Pla antibotelló, d’una banda, preventiva, ja que amb la presència constant i els controls s’evita que es munten els botellons, i, d’altra banda, punitives sancionant el consum d’alcohol en la via pública.

El regidor de Seguretat ha incidit en què “no s’abaixarà la guàrdia, i la Policia Local continuarà actuant per a erradicar els botellons que estan prohibits amb dispositius fixos i mòbils els caps de setmana”.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022