La Policia Local d’Alacant continua amb els operatius per a erradicar el botelló

Policia Local Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant continua els caps de setmana amb els seus dispositius especials de seguretat per a erradicar el botelló, així com prevenir i controlar de manera fixa i mòbil les zones d’oci i fer front al consum d’alcohol als carrers d’Alacant, amb un ampli operatiu en el qual es vigila els llocs on es concentren joves en diferents punts especialment en el Barri antic i el centre de la ciutat.

Durant el cap de setmana han sigut 109 les denúncies que s’han interposat, més de la meitat amb un total de 80 actes per consumir alcohol i fer botellons que han sigut dissolts, una desena per drogues, quatre per orinar en la via pública, huit per l’ordenança de neteja, una per soroll i sis alcoholèmies.

Per això el regidor de Seguretat ha assenyalat que “tots els caps de setmana la Policia Local fa una gran faena a evitar el consum d’alcohol als nostres carrers i vetlar per la seguretat dels alacantins, amb uns excel·lents resultats que els avalen”.

Per a evitar el consum d’alcohol la Policia Local organitzar un Pla antibotelló, els agents organitzen controls itinerants i es mouen per tota la ciutat, i pels llocs i zones on se solen concentrar com els castells, les cales, cap de l’Horta, Golf i els voltants de la Platja de Sant Joan, amb un reforç en tot el centre, i molt especialment en tot el Barri antic, on hi ha patrulles fixes. La Policia Local desplega per a dur a terme tot el dispositiu a efectius de les unitats de Barris, Trànsit, Usec, Fox, Canina i el Goir, així com del Servei Nocturn i de la unitat d’Atestats.

“Com ja realitzem durant molts anys, la Policia Local procedeix a prevenir les agrupacions de joves consumint alcohol en les places, parcs o zones de la via pública, es decomissen les begudes, i es procedeix a la seua immediata destrucció, alçant actes de sanció”, va asseverar el regidor de Seguretat.

La Policia continuarà treballant amb una doble funció en aquestes zones amb el Pla antibotelló, d’una banda, preventiva, ja que amb la presència constant i els controls s’evita que es munten els botellons, i, d’altra banda, punitives sancionant el consum d’alcohol en la via pública.

El regidor de Seguretat ha incidit en què “no s’abaixarà la guàrdia, i la Policia Local continuarà actuant per a erradicar els botellons que estan prohibits amb dispositius fixos i mòbils els caps de setmana”.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.