Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

La Policia Nacional deté a catorze persones per una operació antidroga a València

Agents de la Policia Nacional han desmantellat dos narcopisos i desarticulat dos grups organitzats dedicats a la venda en xicotetes quantitats de substàncies estupefaents. Han sigut arrestades 14 persones, d'entre 30 i 62 anys, d'origen espanyol a excepció d'una d'origen ghanés, com a presumptes autores d'un delicte de tràfic de drogues i organització criminal. S'han intervingut 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

 

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els policies que en el barri de Russafa, una dona es podria estar dedicant a la venda de substància estupefaent. Els policies van localitzar el domicili en el qual es produïa la venda de dosi de cocaïna i heroïna, i van esbrinar que l'existència de dos grups els quals tenien una sèrie de narcopisos. En aquests domicilis s'havien establit un sistema de torns de treball de 12 hores, fent recompte de beneficis i el traspàs del telèfon de contacte per a pactar i realitzar les vendes, després de finalitzar els torns.

 

Una dona s'encarregava de realitzar la reposició de la droga

 

Els investigadors van interceptar en un primer moment a una dona, encarregada de realitzar la reposició de substància estupefaent, quan acudia a un d'aquests domicilis, portant a l'interior d'una butxaca d'una jaqueta una bossa xicoteta amb 32 grams de, pel que sembla, cocaïna. La sospitosa després de les comprovacions oportunes va ser arrestada, i es van realitzar tres registres domiciliaris en els quals es va intervenir 63 grams més de cocaïna, 90 plantes de marihuana i útils i efectes per a la manipulació de la droga. 

 

Catorze persones detingudes

 

Uns dies més tard, els agents van finalitzar aquesta operació policial amb huit registres domiciliaris més i la detenció de dotze persones, integrants d'aquests dos grups responsables dels narcopisos. Els registres es van realitzar un a Bétera, dos a Xirivella i la resta a València, intervenint-se 218 grams d'heroïna, 270 grams de cocaïna, 350 grams de marihuana seca, 757 grams de substància de tall, 90 plantes de marihuana, 2.585 euros i útils i efectes per a la manipulació de la droga.

En aquesta operació policial s'han desmantellat dos narcopisos, i detingut a catorze persones com a presumptes autores dels delictes de tràfic de drogues i grup criminal.  Els detinguts, a excepció de dos amb antecedents policials, la majoria d'ells per fets similars, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.