La Policia Nacional deté a un home per nou robatoris amb força en comerços

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 47 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor de nou robatoris amb força en establiments comercials i d’hostaleria de les localitats valencianes de Burjassot, Paterna i Quart de Poblet. Accedia a l’interior dels locals mitjançant el palanquejament de la persiana metàl·lica o trencament del cristall d’alguna finestra, apoderant-se de la recaptació de la caixa registradora. El detingut vestia xandall amb caputxa que li cobria la totalitat del cos i parcialment el seu rostre, així com emprava guants per a dificultar la seua identificació. Ha sigut localitzat i arrestat a Burjassot, intervenint-li una bossa amb eines destinades al forçament de portes.

Les investigacions van donar principi per part de la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Burjassot – Godella, arran de la comissió d’un robatori amb força durant la nit del 24 d’abril en un bar de Burjassot, on l’autor havia accedit a l’interior forçant la porta per a apoderar-se d’una guardiola amb efectiu, fugint del lloc.

Durant les primeres perquisicions, els agents van identificar al sospitós ja que podria tractar-se d’una persona drogodependent, dedicada a la comissió de robatoris amb força en comerços d’aquesta localitat i d’altres poblacions pròximes. En coordinació amb la Policia Local de Burjassot, es va desplegar la cerca del mateix que va permetre la seua localització i immediata detenció hores després. Durant l’escorcoll de seguretat, van ser trobats un tornavís i un cisell a l’interior d’una bossa que portava, tractant-se d’eines habituals en delictes contra el patrimoni.

Li constava una cerca policial per un altre robatori a Quart de Poblet

Després de consultar les bases de dades policials, es va comprovar que al detingut li constava en vigor una cerca policial per la Comissaria de Policia Nacional de Quart de Poblet, arran d’un altre robatori amb força en un local de restauració, perpetrat el passat huit de març, on l’autor va accedir mitjançant el forçament de la persiana metàl·lica per a posteriorment fer-se amb 3.500 euros de la caixa registradora, a més d’un collaret d’or dels propietaris, els quals es trobaven dormint a l’interior del recinte en el moment dels fets.

Va cometre altres set robatoris en establiments de Paterna

Prosseguint amb les labors d’indagació i després de posar-se en contacte amb efectius de la Brigada Local de Policia Judicial de Paterna, es va esbrinar que mantenien una investigació oberta relativa a la comissió de set robatoris amb força en locals comercials i d’hostaleria d’aquesta localitat, ocorreguts durant el mes d’abril, imputant-li al detingut aquests nous fets després de determinar la seua presumpta participació.

El modus operandi dut a terme per aquest individu, que cobria parcialment el seu rostres amb una caputxa i emprava guants per a dificultar la seua identificació, consistia en l’accés a l’interior dels establiments, generalment en el seu horari de tancament, mitjançant el forçament del motor de la persiana metàl·lica, el palanquejament d’aquesta, o bé el trencament d’alguna de les finestres. Una vegada a l’interior, es dirigia de manera ràpida a la zona de la caixa on arrancava amb violència el cablejat per a sostraure-la.

El detingut, amb antecedents per fets similars, va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial com a presumpte autor de nou delictes de robatori amb força, disposant la seua posada en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.