La Policia Nacional deté a un home per nou robatoris amb força en comerços

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 47 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor de nou robatoris amb força en establiments comercials i d’hostaleria de les localitats valencianes de Burjassot, Paterna i Quart de Poblet. Accedia a l’interior dels locals mitjançant el palanquejament de la persiana metàl·lica o trencament del cristall d’alguna finestra, apoderant-se de la recaptació de la caixa registradora. El detingut vestia xandall amb caputxa que li cobria la totalitat del cos i parcialment el seu rostre, així com emprava guants per a dificultar la seua identificació. Ha sigut localitzat i arrestat a Burjassot, intervenint-li una bossa amb eines destinades al forçament de portes.

Les investigacions van donar principi per part de la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Burjassot – Godella, arran de la comissió d’un robatori amb força durant la nit del 24 d’abril en un bar de Burjassot, on l’autor havia accedit a l’interior forçant la porta per a apoderar-se d’una guardiola amb efectiu, fugint del lloc.

Durant les primeres perquisicions, els agents van identificar al sospitós ja que podria tractar-se d’una persona drogodependent, dedicada a la comissió de robatoris amb força en comerços d’aquesta localitat i d’altres poblacions pròximes. En coordinació amb la Policia Local de Burjassot, es va desplegar la cerca del mateix que va permetre la seua localització i immediata detenció hores després. Durant l’escorcoll de seguretat, van ser trobats un tornavís i un cisell a l’interior d’una bossa que portava, tractant-se d’eines habituals en delictes contra el patrimoni.

Li constava una cerca policial per un altre robatori a Quart de Poblet

Després de consultar les bases de dades policials, es va comprovar que al detingut li constava en vigor una cerca policial per la Comissaria de Policia Nacional de Quart de Poblet, arran d’un altre robatori amb força en un local de restauració, perpetrat el passat huit de març, on l’autor va accedir mitjançant el forçament de la persiana metàl·lica per a posteriorment fer-se amb 3.500 euros de la caixa registradora, a més d’un collaret d’or dels propietaris, els quals es trobaven dormint a l’interior del recinte en el moment dels fets.

Va cometre altres set robatoris en establiments de Paterna

Prosseguint amb les labors d’indagació i després de posar-se en contacte amb efectius de la Brigada Local de Policia Judicial de Paterna, es va esbrinar que mantenien una investigació oberta relativa a la comissió de set robatoris amb força en locals comercials i d’hostaleria d’aquesta localitat, ocorreguts durant el mes d’abril, imputant-li al detingut aquests nous fets després de determinar la seua presumpta participació.

El modus operandi dut a terme per aquest individu, que cobria parcialment el seu rostres amb una caputxa i emprava guants per a dificultar la seua identificació, consistia en l’accés a l’interior dels establiments, generalment en el seu horari de tancament, mitjançant el forçament del motor de la persiana metàl·lica, el palanquejament d’aquesta, o bé el trencament d’alguna de les finestres. Una vegada a l’interior, es dirigia de manera ràpida a la zona de la caixa on arrancava amb violència el cablejat per a sostraure-la.

El detingut, amb antecedents per fets similars, va ser posat a la disposició de l’autoritat judicial com a presumpte autor de nou delictes de robatori amb força, disposant la seua posada en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.