Un policia local de Sueca fora de servei salva la vida a una menor que es va ofegar en un bar

 

Un agent de la Policia Local de Sueca (València) fora de servei va salvar la vida a una menor amb símptomes d’asfíxia que s’havia ofegat amb un aliment en un bar de les Palmeres, segons ha informat aquest dimarts l’Ajuntament de Sueca en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc diumenge passat, quan la xiqueta es trobava amb el seu pare a la terrassa d’un conegut bar del passeig marítim de les Palmeres i va començar a mostrar signes evidents d’haver-se ofegat amb algun aliment. En aqueix moment, el policia local, que havia estat de servei la nit anterior, en percebre la gravetat de la situació, es va acostar a la menor, li va realitzar la maniobra de Heimlich i va aconseguir alliberar el conducte respiratori.

 

Tant la xiqueta com el pare i els presents van agrair la ràpida actuació del policia, així com d’un metge que es trobava també a la terrassa del local i que es va acostar per a prestar la seua col·laboració, han explicat des del consistori.

 

El policia va indicar que «per damunt de tot estan sempre les persones i el seu deure d’actuar davant qualsevol situació d’emergència». Des de l’Ajuntament de Sueca, el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha destacat que «una vegada més, la nostra policia local demostra el seu compromís al 100% amb el benestar de la nostra ciutadania, sense importar les circumstàncies que es donen en el moment».

 

L’edil ha expressat el seu reconeixement per a l’agent que «no el va pensar dues vegades i amb la seua actuació va aconseguir salvar la vida d’aquesta xiqueta, evitant així que la campanya estival finalitzarà d’una manera tràgica i amarga per a tots», conclou el comunicat.

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.