Es posposen les Fogueres de Sant Joan per a setembre

Les fogueres marquen la tradició de la nit de Sant Joan

Les fogueres marquen la tradició de la nit de Sant Joan | Cedit

 

L’Ajuntament d’Alacant acaba de confirmar que de les festes oficials d’Alacant, les Fogueres de Sant Joan es posposen. En un principi les dates tradicionalment programades i fixades per a enguany eren des del 20 al 24 de juny, i que ara se celebraran durant el 2 i el 6 de setembre.

 

Esta suspensió temporal implica, al seu torn, el de tots els actes oficials previs a estos, com ara les Presentacions de les 51 Comissions que estaven suspeses, la Gala del Port, Elecció de la Bellea del Foc adulta i infantil i les seues respectives proclamacions.

 

El calendari dels actes previs imprescindibles quedaria igualment posposat i se celebrarien entre finals de juliol i primers d’agost conforme al calendari exacte que es fixarà en els pròxims dies per la Federació de Fogueres de Sant Joan i la seua Assemblea de Presidents. No obstant això, es fixen els dies 25 i 26 de juliol per a la celebració de l’Elecció de les Belleses del Foc, i el 31 de juliol i l’1 d’agost, per a la seua respectiva Proclamació.

 

Des del consistori alacantí han dit que se sol·licitarà al Consell de la Generalitat Valenciana que el festiu autonòmic que s’havia acordat, precisament per les Fogueres, del 24 de juny, siga traslladat al divendres 4 de setembre.

Últimes notícies

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.