El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 «perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi«, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que «l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos».

D’una banda, ha concretat, «el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València».

«Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP«, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que «l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici«. «En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent», ha criticat, al mateix temps que ha subratllat «la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos».

En aquest sentit, ha especificat Esteve, «el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques«.

«Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres«, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, «el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb«. «Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies», ha conclòs.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.