El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 “perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi“, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que “l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos”.

D’una banda, ha concretat, “el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València”.

“Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP“, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que “l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici“. “En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent”, ha criticat, al mateix temps que ha subratllat “la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos”.

En aquest sentit, ha especificat Esteve, “el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques“.

“Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres“, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, “el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb“. “Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies”, ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022