El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 «perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi«, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que «l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos».

D’una banda, ha concretat, «el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València».

«Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP«, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que «l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici«. «En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent», ha criticat, al mateix temps que ha subratllat «la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos».

En aquest sentit, ha especificat Esteve, «el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques«.

«Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres«, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, «el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb«. «Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies», ha conclòs.

Últimes notícies

Cinc treballadors de l’Hospital General de València causen baixa després d’un vessament químic

El comité d’empresa assegura que la Inspecció de Treball ha proposat un recàrrec del 30 % en les prestacions i ha donat tres mesos per aplicar mesures correctores

Citen com a investigats tres responsables de la cooperativa de vivendes d’Alacant

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat com a investigats el president, la vicepresidenta i la secretària del consell rector de la cooperativa promotora del complex residencial Les Naus.

Suspenen un desnonament a Benimàmet el primer dia del nou decret d’habitatge

Un jutjat de València ha suspés el desnonament d’una vivenda a Benimàmet el mateix dia que ha entrat en vigor el nou decret llei d’habitatge del Govern espanyol, després del recurs presentat per la defensa de les ocupants i la intervenció del Sindicat de Llogateres.

Sueca culmina en octubre el panteó que honra 54 víctimes del franquisme

Sueca finalitzarà en octubre la construcció d’un panteó de la memòria històrica al cementeri municipal, situat sobre la fosa comuna, per a honrar 54 víctimes del franquisme. El projecte, finançat per la Diputació de València i l’Ajuntament, permetrà soterrar dignament els restos identificats i oferirà un espai estable de record i reparació.

Mor un policia nacional a Alacant atropellat pel cotxe patrulla

La Policia Nacional investiga la mort d un agent a la calle Campo de Mirra, al barri de San Blas d Alacant, presumptament atropellat pel seu propi cotxe patrulla. Els investigadors esperen l autòpsia per a confirmar la hipòtesi principal.

Les Corts guarden silenci per Maricarmen Abascal amb l’absència de Vox

El ple de Les Corts ha guardat un minut de silenci per Maricarmen Abascal, anciana de 87 anys desnonada a València, amb l’absència del grup Vox a l’hemicicle.

Un nou teixit de cotó autodesinfectant reduïx virus i bacteris als hospitals

Investigadors de la UPV i centres associats han creat un teixit de cotó autodesinfectant que elimina bacteris, fongs i virus amb llum visible i manté una elevada activitat després de diversos llavats, validat ja en habitacions de l’Hospital La Fe de València.

Un espectacle de flamenc obri les portes a les persones sordes al Teatre Rialto

L’artista Irene de la Rosa presenta a València 'Antoñita: cuerpo y memoria', una peça de flamenc dissenyada amb la comunitat sorda i FESORD, amb tecnologia i recursos visuals per a fer la dansa accessible.