El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

Ejemplo de shortcode con estilo
Per al portaveu Pedro José Esteve, els comptes ‘són irreals i no s'ajusten a les necessitats del municipi’

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 «perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi«, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que «l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos».

D’una banda, ha concretat, «el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València».

«Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP«, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que «l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici«. «En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent», ha criticat, al mateix temps que ha subratllat «la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos».

En aquest sentit, ha especificat Esteve, «el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques«.

«Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres«, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, «el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb«. «Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies», ha conclòs.

Últimes notícies

Micó i Ibáñez lideraran la llista de Compromís per València i Podem encapçalarà la d’Alacant

Águeda Micó i Alberto Ibáñez encapçalaran la llista de Compromís per València en les generals del 29 de novembre, mentres que Podem liderarà la candidatura per Alacant en una coalició ampla d’esquerres que busca sumar més forces.

Avís groc este dissabte a la Comunitat Valenciana per pluges intenses i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc a tota la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres per hora, fins a 80 en 12 hores, amb tronades, granís i ratxes fortes de vent que avançaran d’Alacant cap a Castelló i València al llarg del dia.

Arde Bogotá portarà la seua gira al Ciutat de València després d’obrir foc a Cartagena

Arde Bogotá iniciarà en Cartagena la seua nova gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que tindrà parada a l’Estadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny, dins d’un projecte de residència urbana amb quatre grans concerts previs en 2027.

Arde Bogotá obri gira a Cartagena i actuarà al Ciutat de València en juny

Arde Bogotá iniciarà en maig de 2027 una residència urbana a Cartagena com a arrancada de la seua gira estatal 'Cómo construir un recuerdo', que inclou dos grans concerts a lEstadi Ciutat de València els dies 25 i 26 de juny.

La Comunitat Valenciana suma 629 desnonaments per lloguer i hipoteca en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 629 desnonaments per lloguer i hipoteca entre abril i juny de 2026, i és la quarta autonomia amb més llançaments judicials tot i el descens generalitzat a Espanya.

El PSPV de València exigix que es retiren les valles electorals del PP a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE de la província de València ha presentat una queixa davant la Junta Electoral Provincial perquè ordene al PP retirar de manera immediata totes les valles publicitàries amb contingut electoralista instal·lades a la Comunitat Valenciana. Els socialistes consideren que estos anuncis vulneren la LOREG en mantindre’s actius després de convocar-se les eleccions generals del 29 de novembre.

Detingut per furtar els diners d’una caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant

Un jove de 28 anys ha sigut detingut per un robatori amb força en la caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant. L’home ja havia sigut arrestat dos vegades el mes de setembre per furts similars en temples de Gandia i Elx.

Yankuba Sima trenca el seu vincle amb el Valencia Basket

El pívot internacional espanyol Yankuba Sima ha rescindit el seu contracte amb el Valencia Basket després d’una temporada marcada per les lesions i la falta de minuts. El club li ha agraït la professionalitat i li ha desitjat sort en el futur.