El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 “perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi“, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que “l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos”.

D’una banda, ha concretat, “el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València”.

“Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP“, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que “l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici“. “En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent”, ha criticat, al mateix temps que ha subratllat “la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos”.

En aquest sentit, ha especificat Esteve, “el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques“.

“Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres“, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, “el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb“. “Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies”, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.