17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 “perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi“, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que “l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos”.

D’una banda, ha concretat, “el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València”.

“Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP“, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que “l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici“. “En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent”, ha criticat, al mateix temps que ha subratllat “la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos”.

En aquest sentit, ha especificat Esteve, “el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques“.

“Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres“, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, “el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb“. “Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies”, ha conclòs.

Últimes notícies

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.