El PP d’Alfarb s’oposa als pressupostos de 2024

El PP s’oposa als pressupostos de 2024 «perquè són irreals i no s’ajusten a les necessitats del municipi«, ha explicat el seu portaveu, Pedro José Esteve, qui ha lamentat que «l’equip de govern no haja sabut aprofitar l’increment del pressupost per a alleujar les butxaques de la ciutadania amb una reducció d’impostos».

D’una banda, ha concretat, «el pressupost del municipi ha passat d’1.350.000 € en 2023 a 1.770.000 en 2024; un increment de gairebé mig milió que es deu a la major inversió de la Generalitat i la Diputació de València».

«Alfarb es beneficia amb un govern popular, encara que a alguns els pese, els veïns d’Alfarb surten guanyant si governa el PP«, ha defensat Esteve.

D’altra banda, ha argumentat que «l’equip de govern no té un full de ruta, sabem com comencem, però no com acabarem l’exercici«. «En l’anterior, van començar amb 1.350.000 euros i van acabar l’any incrementat les despeses fins als 4 milions, gastant romanent», ha criticat, al mateix temps que ha subratllat «la necessitat d’un maneig més prudent i eficaç dels recursos».

En aquest sentit, ha especificat Esteve, «el PP va presentar mocions per a alleujar la càrrega fiscal dels ciutadans. Les propostes incloïen bonificacions en l’IBI rústic i a habitatges amb instal·lacions fotovoltaiques«.

«Aconseguim l’aprovació de les bonificacions per la instal·lació de plaques fotovoltaiques, però nosaltres vam proposar la deducció del 50% i per a l’equip de govern és excessiu; i per això es quedarà en el 25%, insuficient per a nosaltres«, ha assenyalat.

En la mateixa línia, ha esgrimit, «el PP continuarà defensant una gestió fiscal responsable i transparent, assegurant-se que els recursos s’utilitzen de manera eficient pel benefici dels veïns d’Alfarb«. «Continuarem treballant per a rebaixar les càrregues fiscals als veïns, ja que estem travessant moments difícils i hem d’estar al costat de les famílies», ha conclòs.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.