La princesa Leonor i la infanta Sofia plenes de privilegis en el col·legi

 

La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor.

Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, la qual cosa s’ha convertit en el tema de murmuració del Col·legi Santa María dels Rosers, on estudien les seues filles.

Segons compta Peñafiel, i com indica la tradició, la celebració hauria de tenir lloc a l’Església del Bon Succés, prou gran per a acollir als alumnes de dos cursos. Però encara que siga gran a causa de les circumstàncies els alumnes del curs de Leonor el faran en dos dies diferents, i tots en la menuda parròquia de La nostra Senyora de Aravaca.

«Únicament podran assistir acompanyant als confirmats els seus pares i els seus germans, un o dos dels quals (pares o germans) seran els padrins dels confirmats», s’estipula en la informació sobre el sagrament de la Confirmació.

Sembla q1ue esta decisió l’hauria pres la directora del centre moguda pels interessos dels reis, i per la qual els pares de la resta de companys de Leonor s’haurien sentit discriminats. Encara que, no seria la primera vegada, ja que fa uns anys, i a petició de la Casa Reial, es va canviar el menú dels menjars.

Això, «a pesar que Leonor i la seua germana Sofia mengen el menjar de les carmanyoles que els guardaespatlles els colen en el menjador a la vista de tots». La resta dels seus companys, es limitaria a menjar un menú mancat de fregits i hidrats de carboni.

Segons sembla, els pares de diversos dels alumnes estarien molt farts d’esta discriminació soferta pels seus fills, i cedir als capritxos dels reis. «De fet, molts dels pares creuen que la directora i amiga de Letizia ja no està capacitada per a continuar realitzant les funcions de directora del prestigiosíssim col·legi».

A pesar que els seus pares han volgut sempre que la seua infància siga ‘com la de qualsevol nena de la seua edat’, les proves que aporta el periodista, mostren completament el contrari. «Sempre ha estat una més. Ni els professors, ni els companys l’han tractat de manera diferent. També és cert que es tracta d’una noia normal, súper educada i respectuosa, per tant no podia ser d’una altra manera», arribava a confessar la mare d’una amiga pròxima a la princesa.

Estos rumors sobre el ‘tracte de favor’ no són nous d’ara, sempre han perseguit a Leonor fins i tot en la seua nova etapa en el col·legi ‘UWC Atlantic College’, on estudiarà els pròxims anys. Fins i tot abans de començar a estudiar, sembla que els companys li han declarat la guerra.

Tot arran de què el director de la Institució escrivira una carta pública de benvinguda a l’hereva, la qual cosa provocava l’empipament diversos dels seus futurs companys, els qui denunciaven en xarxes socials un seriós cas de favoritisme cap a ella.

«Estem encantats que la Princesa s’unesca a nosaltres. Com a estudiant que ingressa a UWC Atlantic College serà part d’un meravellós grup de joves vibrants que viuen i aprenen junts», podia llegir-se en el comunicat emés.

«On està la meua benvinguda?», «Esta publicació va en contra de tot el que representa el col·legi», «Realment haurien d’esborrar esta publicació. Que mala imatge per al Atlantic College», «Sempre vaig pensar en UWC com un col·legi que tracta a tots els estudiants per igual i és fidel als seus principis. Lamentablement, avui vaig haver d’enfrontar-me a l’equivocats que estaven els meus pensaments» o «Eh, què és este favoritisme?», eren alguns dels missatges que se succeïen en xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.