La princesa Leonor i la infanta Sofia plenes de privilegis en el col·legi

Ejemplo de shortcode con estilo
  La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor. Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, […]

 

La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor.

Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, la qual cosa s’ha convertit en el tema de murmuració del Col·legi Santa María dels Rosers, on estudien les seues filles.

Segons compta Peñafiel, i com indica la tradició, la celebració hauria de tenir lloc a l’Església del Bon Succés, prou gran per a acollir als alumnes de dos cursos. Però encara que siga gran a causa de les circumstàncies els alumnes del curs de Leonor el faran en dos dies diferents, i tots en la menuda parròquia de La nostra Senyora de Aravaca.

«Únicament podran assistir acompanyant als confirmats els seus pares i els seus germans, un o dos dels quals (pares o germans) seran els padrins dels confirmats», s’estipula en la informació sobre el sagrament de la Confirmació.

Sembla q1ue esta decisió l’hauria pres la directora del centre moguda pels interessos dels reis, i per la qual els pares de la resta de companys de Leonor s’haurien sentit discriminats. Encara que, no seria la primera vegada, ja que fa uns anys, i a petició de la Casa Reial, es va canviar el menú dels menjars.

Això, «a pesar que Leonor i la seua germana Sofia mengen el menjar de les carmanyoles que els guardaespatlles els colen en el menjador a la vista de tots». La resta dels seus companys, es limitaria a menjar un menú mancat de fregits i hidrats de carboni.

Segons sembla, els pares de diversos dels alumnes estarien molt farts d’esta discriminació soferta pels seus fills, i cedir als capritxos dels reis. «De fet, molts dels pares creuen que la directora i amiga de Letizia ja no està capacitada per a continuar realitzant les funcions de directora del prestigiosíssim col·legi».

A pesar que els seus pares han volgut sempre que la seua infància siga ‘com la de qualsevol nena de la seua edat’, les proves que aporta el periodista, mostren completament el contrari. «Sempre ha estat una més. Ni els professors, ni els companys l’han tractat de manera diferent. També és cert que es tracta d’una noia normal, súper educada i respectuosa, per tant no podia ser d’una altra manera», arribava a confessar la mare d’una amiga pròxima a la princesa.

Estos rumors sobre el ‘tracte de favor’ no són nous d’ara, sempre han perseguit a Leonor fins i tot en la seua nova etapa en el col·legi ‘UWC Atlantic College’, on estudiarà els pròxims anys. Fins i tot abans de començar a estudiar, sembla que els companys li han declarat la guerra.

Tot arran de què el director de la Institució escrivira una carta pública de benvinguda a l’hereva, la qual cosa provocava l’empipament diversos dels seus futurs companys, els qui denunciaven en xarxes socials un seriós cas de favoritisme cap a ella.

«Estem encantats que la Princesa s’unesca a nosaltres. Com a estudiant que ingressa a UWC Atlantic College serà part d’un meravellós grup de joves vibrants que viuen i aprenen junts», podia llegir-se en el comunicat emés.

«On està la meua benvinguda?», «Esta publicació va en contra de tot el que representa el col·legi», «Realment haurien d’esborrar esta publicació. Que mala imatge per al Atlantic College», «Sempre vaig pensar en UWC com un col·legi que tracta a tots els estudiants per igual i és fidel als seus principis. Lamentablement, avui vaig haver d’enfrontar-me a l’equivocats que estaven els meus pensaments» o «Eh, què és este favoritisme?», eren alguns dels missatges que se succeïen en xarxes socials.

Últimes notícies

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.

Aldaia alerta que no va rebre avisos abans de la barrancada mortal

L’alcalde d’Aldaia ha denunciat que el municipi no va rebre avisos previs. El desbordament de La Saleta va causar sis morts.

El Consell reclama solucions davant les incidències dels trens

El Consell ha demanat explicacions al ministre Carlos Cuerpo per les incidències ferroviàries i reclama un calendari per a recuperar la normalitat.

El 94,6 % de les llars de València paga més impostos

Compromís assegura que el 94,6 % de les llars de València paga més impostos que en 2023. La formació proposa mesures que, segons els seus càlculs, aportarien 90 milions d’euros als servicis públics.

La parella d’Ábalos, entre els sis detinguts del cas Koldo

Andrea de la Torre i Cristian Corvillo figuren entre els sis detinguts en un operatiu de la Guardia Civil. S’han fet registres a València i Còrdova, i s’han demanat dades a Adif.