La propietària d’Aldi va desheretar els seus néts i la seua nora

 

Logotip d'Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys

Logotip d’Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys | ALDI

 

Cäcilie Albrecht, la cap de família d’una de les cases amb més fortuna d’Alemanya, va morir el passat mes de novembre. L’empresària estava al capdavant de la cadena de supermercats Aldi, i la seua família havia de rebre, suposadament, el seu patrimoni i propietats. No obstant això, Albrecht va prendre la decisió de desheretar als seus néts i a la seua nora dies abans de morir.

 

La seua venjança

Albrecht va fundar juntament amb el seu marit Theo Albrecht l’empresa de supermercats Aldi, amb molts diners i determinació. Tot i això, sembla que no estava molt convençuda que la seua nora i els seus néts estigueren preparats per a estar al capdavant de la cadena d’alimentació quan ella no hi siga. Es pensava que una gran quantitat de l’herència estaria destinada a Babette, la viuda d’un fill difunt de Cäcilie Albrecht, i als fills que el matrimoni tenia en comú, però no ha sigut així.

 

El testament d’Albrecht s’ha pogut llegir a diferents mitjans de comunicació alemanys: «M’estic ocupant de mantindre la filosofia de la nostra família per servir i promoure les companyies d’Aldi Nord». Amb aquesta declaració la matriarca deixava entendre que no veia del tot clar donar les rendes de l’empresa a la seua nora i als seus néts.

 

Aldi ha tingut pèrdues durant l'any 2018

Aldi ha tingut pèrdues durant l’any 2018 | ALDI

 

Diferents filosofies de vida

Sembla que Albrecht no estava d’acord amb la filosofia de vida de la seua nora i dels seus descendents, ja que no seguia el comportament que a Cäcilie la va conduir a fer créixer un dels supermercats amb més èxit d’Alemanya.

 

Fèrria defensora d’un estil de vida rígid i senzill, Albrecht desaprovava les conductes dels suposats hereus, i no tenia confiança en ells perquè foren capaços d’assumir qualsevol responsabilitat amb l’empresa: «Els fills de Berthold , el seu fill difunt, han decidit conscientment ignorar aquesta filosofia, el desig dels seus pares i utilitzar la Fundació Jakobus només pels seus interessos, no estan capacitats per assumir responsabilitats en la gestió de la Fundació Markus», afirmava en el seu testament.

 

Polèmica dins la família

Tan tensa és la situació dins la família que ni la seua nora ni els seus néts van assistir al funeral de la propietària d’Aldi. L’any 2016 el seu fill Theo Albrecht va confessar en una entrevista que l’ambient familiar no era del tot confortable, arribant a ser fins i tot hostil. Sembla que Babette no era acceptada per Theo, ja que aquest també tenia interés a dirigir les fundacions que conformen Aldi. La companyia sencera compta amb un volum d’empreses que ultrapassa les desenes de milers de milions d’euros.

 

Seguint el testament de Cäcilie, els seus néts i la seua nora haurien malbaratat milers d’euros de la Fundació Jakobus amb interessos aliens a l’empresa. «Com a membres de la presidència de la Fundació Markus, portant a la Fundació Markus de la mateixa manera que han fet amb la Fundació Jakobus, m’ompli de tristesa i preocupació».

 

Amb aquestes paraules es pot entendre la veritable raó per la qual els supermercats Aldi estaven enregistrant pèrdues econòmiques des de l’any 2018. La reacció dels seus néts i de Babette ha sigut immediata, i s’han posat de seguida en contacte amb el seu advocat Andreas Urban per trobar una solució.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.