La propietària d’Aldi va desheretar els seus néts i la seua nora

 

Logotip d'Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys

Logotip d’Aldi, la famosa cadena de supermercats alemanys | ALDI

 

Cäcilie Albrecht, la cap de família d’una de les cases amb més fortuna d’Alemanya, va morir el passat mes de novembre. L’empresària estava al capdavant de la cadena de supermercats Aldi, i la seua família havia de rebre, suposadament, el seu patrimoni i propietats. No obstant això, Albrecht va prendre la decisió de desheretar als seus néts i a la seua nora dies abans de morir.

 

La seua venjança

Albrecht va fundar juntament amb el seu marit Theo Albrecht l’empresa de supermercats Aldi, amb molts diners i determinació. Tot i això, sembla que no estava molt convençuda que la seua nora i els seus néts estigueren preparats per a estar al capdavant de la cadena d’alimentació quan ella no hi siga. Es pensava que una gran quantitat de l’herència estaria destinada a Babette, la viuda d’un fill difunt de Cäcilie Albrecht, i als fills que el matrimoni tenia en comú, però no ha sigut així.

 

El testament d’Albrecht s’ha pogut llegir a diferents mitjans de comunicació alemanys: «M’estic ocupant de mantindre la filosofia de la nostra família per servir i promoure les companyies d’Aldi Nord». Amb aquesta declaració la matriarca deixava entendre que no veia del tot clar donar les rendes de l’empresa a la seua nora i als seus néts.

 

Aldi ha tingut pèrdues durant l'any 2018

Aldi ha tingut pèrdues durant l’any 2018 | ALDI

 

Diferents filosofies de vida

Sembla que Albrecht no estava d’acord amb la filosofia de vida de la seua nora i dels seus descendents, ja que no seguia el comportament que a Cäcilie la va conduir a fer créixer un dels supermercats amb més èxit d’Alemanya.

 

Fèrria defensora d’un estil de vida rígid i senzill, Albrecht desaprovava les conductes dels suposats hereus, i no tenia confiança en ells perquè foren capaços d’assumir qualsevol responsabilitat amb l’empresa: «Els fills de Berthold , el seu fill difunt, han decidit conscientment ignorar aquesta filosofia, el desig dels seus pares i utilitzar la Fundació Jakobus només pels seus interessos, no estan capacitats per assumir responsabilitats en la gestió de la Fundació Markus», afirmava en el seu testament.

 

Polèmica dins la família

Tan tensa és la situació dins la família que ni la seua nora ni els seus néts van assistir al funeral de la propietària d’Aldi. L’any 2016 el seu fill Theo Albrecht va confessar en una entrevista que l’ambient familiar no era del tot confortable, arribant a ser fins i tot hostil. Sembla que Babette no era acceptada per Theo, ja que aquest també tenia interés a dirigir les fundacions que conformen Aldi. La companyia sencera compta amb un volum d’empreses que ultrapassa les desenes de milers de milions d’euros.

 

Seguint el testament de Cäcilie, els seus néts i la seua nora haurien malbaratat milers d’euros de la Fundació Jakobus amb interessos aliens a l’empresa. «Com a membres de la presidència de la Fundació Markus, portant a la Fundació Markus de la mateixa manera que han fet amb la Fundació Jakobus, m’ompli de tristesa i preocupació».

 

Amb aquestes paraules es pot entendre la veritable raó per la qual els supermercats Aldi estaven enregistrant pèrdues econòmiques des de l’any 2018. La reacció dels seus néts i de Babette ha sigut immediata, i s’han posat de seguida en contacte amb el seu advocat Andreas Urban per trobar una solució.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.