Publiquen l’actualització de la borsa de treball per a institucions sanitàries

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat l’actualització de la 19a Edició de la borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries, els llistats de les quals es poden consultar en la pàgina web de Sanitat.

Cal recordar que Sanitat va posar en marxa al desembre del passat any un nou procediment perquè les llistes d’ocupació temporal romanguen obertes de manera permanent i aquelles persones que desitgen inscriure’s puguen presentar una sol·licitud telemàtica en qualsevol moment de l’any.

Així mateix, amb la finalitat de garantir la igualtat en la baremació el procediment, s’estableixen dos dates anuals d’actualització per a la valoració de mèrits i l’obtenció de requisits. Això suposa que les puntuacions dels seus integrants s’actualitzen dos vegades a l’any.

D’aquesta manera, ara es procedirà a l’actualització de l’edició número 19 de la bossa, el procés de la qual va començar el 2 de desembre de l’any passat i va finalitzar el passat 31 de març del present any, data de tall per a dur a terme el procés d’avaluació i puntuació, al qual s’han presentat 35.233 sol·licituds des de la inscripció o de modificació de mèrits.

De fet, en aquests moments s’acaba de publicar l’avaluació de puntuacions fins al 31 de març (data de tall), i les sol·licituds presentades a partir d’aqueixa data (des de l’1 d’abril) entren a formar part de l’Edició 20 de la borsa d’ocupació temporal, la data de tall de la qual per a avaluació de sol·licituds s’ha establit per al pròxim 30 de setembre.

En aquest sentit, amb la publicació de les puntuacions provisionals, la Conselleria de Sanitat obri un termini per a presentar al·legacions de 10 dies que finalitzarà el pròxim 3 de juny.

La inscripció en bossa està disponible les 24 hores del dia els 365 dies de l’any en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, mitjançant DNI electrònic, Certificat Digital o Cl@ve. A més, la inscripció pot realitzar-se en un màxim de tres categories professionals diferents i, per a cadascuna d’elles, com a màxim en set departaments de salut.

Finalment, tant les noves inscripcions en bossa com les persones que volen actualitzar mèrits han de presentar el document de sol·licitud d’inscripció o modificació de mèrits. En aquest últim cas, no serà necessari presentar la documentació que acredite requisits ni mèrits computats ja en altres edicions anteriors.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.