10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El 78477 ha sigut agraciat amb un dels quarts premis de la Loteria de Nadal, dotat amb 200.000 euros a la sèrie i 20.000 euros per dècim, i ha repartit part de la seua fortuna a la Comunitat Valenciana, on s’han venut dècims en diverses localitats de la província de València.

En concret, el quart premi ha deixat diners a Alaquàs, Mislata i la ciutat de València, segons les dades oficials del sorteig. En estos municipis, el número ha sigut venut en diferents administracions, convertint el matí del 22 de desembre en una jornada d’alegria per a les persones agraciades.

A més del seu pas per la Comunitat Valenciana, el 78477 també ha sigut venut en altres punts d’Espanya com Madrid, Barcelona, Burgos, Girona, Biscaia, Jaén, Segòvia, Toledo o Astúries, amb repartiment de sèries en localitats com Getafe, Badalona, Olot, Oviedo o San Lorenzo de El Escorial.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

En tractar-se d’un quart premi, el 78477 no compta amb premis per aproximació, però sí que permet recuperar l’import del dècim en cas de coincidència amb la centena del número premiat, com ocorre amb la resta de quarts premis del Sorteig de Nadal.

Els premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal es poden començar a cobrar a partir de la vesprada del 22 de desembre, una vegada concloses les verificacions oficials, i el termini per a fer-ho s’estén durant tres mesos.

Últimes notícies

Un despatx de la Platja de Sant Joan embene 10 milions del tercer premi 90.693

L'administració número 30 d'Alacant, en el centre comercial Garden, ha venut 20 sèries del 90.693, tercer premi, i ha repartit 10 milions. El número ha sigut cantat a les 11.13 pels xiquets Aurora i Armín Rodríguez Osorio.

El tercer quint, 77.715, deixa 2,34 milions amb la majoria a Elda

Un despatx d'Elda ha venut 38 sèries del 77.715 i concentra la major part del premi. Altres 10 dècims han caigut a Manises, Alaquàs, Benidorm, Orihuela, Torrevieja i Xirivella.

El 77.715, tercer quint de la Loteria de Nadal, deixa 2,28 milions a Elda

L'administració número 7 d'Elda ha venut 380 dècims del 77.715 per 2.280.000 euros. El número també ha caigut a Benidorm, Alaquàs i altres localitats.

El segon quint premi 60.649 deixa 60.000 euros a Torrevieja (Alacant)

El segon dels quints premis, el 60.649, ha deixat 60.000 euros a Torrevieja després de vendre's deu dècims en l'administració 5. El número s'ha repartit també en altres ciutats.

El primer premi de la Loteria de Nadal cau en el 79432 i reparteix 4 milions d’euros per sèrie

El número agraciat ha deixat la major part del premi a Castella i Lleó i també ha sigut venut a Madrid

El 23.112, primer quint premi, repartix 180.000 euros a Alaquàs, Alfara del Patriarca i Manises

El 23.112, primer quint premi del sorteig, ha deixat 180.000 euros en tres municipis valencians. S'han venut tres sèries amb 10 dècims de 6.000 euros cada una.

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.