El radical canvi físic d’Alberto Chicote

Alberto Chicote

Alberto Chicote | València Diari

 

El conegut xef Alberto Chicote continua aprimant-se amb èxit; fa poc apareixia en un esdeveniment amb un canvi radical d’aspecte. Tal com informava ‘La Coctelera’, des de que va iniciar la seua dieta d’aprimament fa 2 anys, Chicote ha aconseguit perdre 30 quilos amb l’ajuda d’un equip de nutricionistes i sobretot, amb l’esport com a aliat, ja que, tal com ha confessat, ara el practica diàriament: «El que em va resultar més complicat va ser reservar un temps cada dia per a l’exercici físic. Al principi em costava, però ja li he agafat el gustet i s’ha convertit en temps per a mi».

 

Alberto Chicote fa un temps que sorprén als mitjans cada vegada que apareix en un acte públic, ja que durant els últims temps ha anat perdent pes gradualment gràcies al seu esforç i a la voluntat que posa. El canvi físic que ha experimentat el xef és tan espectacular que quan va ser convidat al programa ‘Liarla Pardo’ de ‘La Sexta’, la presentadora Cristina Pardo el mirava incrèdula, i li preguntava on havia anat a parar l’altra meitat de Chicote.

 

 

 

 

Qüestió de voluntat

Tot va començar amb el programa d’Antena 3 ‘En forma en 70 días’, en el qual va participar el cuiner, i va ser allí quan es va atrevir a iniciar aquesta nova etapa vital; en aquell moment Chicote pesava 110 quilos. En poc més de 2 mesos va canviar els seus hàbits de vida i va aconseguir perdre 20 quilos, amb l’ajuda de l’entrenador personal Martín Giacchetta.

 

La dieta i l'exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dues fotografíes, l'abans i el després

La dieta i l’exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dos fotografies, l’abans i el després | València Diari

 

Posteriorment, ha seguit aplicant les directrius que va aprendre i actualment pot presumir d’una figura saludable. Com diu ell, tot és qüestió de voluntat i no hi ha cap secret, en el fet d’aprimar-se: «Volia canviar la meua forma de vida, per això duc una dieta equilibrada i faig exercici. Es tracta de menjar millor i fer esport, no hi ha cap miracle».

 

Altres famosos també volen perdre pes

Alberto Chicote no és l’únic famós que ha decidit aprimar-se. Segueixen el seu exemple altres famosos de la televisió com la filla de la presentadora María Teresa Campos, Carmen Borrego, que gràcies al programa ‘Sálvame’ ha aconseguit perdre fins a tres talles. Tant és així que té la seua pròpia secció dins del programa, ‘Desafío Borrego’, en la qual explica el procés que està seguint i els desafiaments físics i psicològics que comporta el canvi de vida que està duent a terme.

 

Carmen Borrego

Carmen Borrego | València Diari

Últimes notícies

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.