18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El radical canvi físic d’Alberto Chicote

Alberto Chicote

Alberto Chicote | València Diari

 

El conegut xef Alberto Chicote continua aprimant-se amb èxit; fa poc apareixia en un esdeveniment amb un canvi radical d’aspecte. Tal com informava ‘La Coctelera’, des de que va iniciar la seua dieta d’aprimament fa 2 anys, Chicote ha aconseguit perdre 30 quilos amb l’ajuda d’un equip de nutricionistes i sobretot, amb l’esport com a aliat, ja que, tal com ha confessat, ara el practica diàriament: «El que em va resultar més complicat va ser reservar un temps cada dia per a l’exercici físic. Al principi em costava, però ja li he agafat el gustet i s’ha convertit en temps per a mi».

 

Alberto Chicote fa un temps que sorprén als mitjans cada vegada que apareix en un acte públic, ja que durant els últims temps ha anat perdent pes gradualment gràcies al seu esforç i a la voluntat que posa. El canvi físic que ha experimentat el xef és tan espectacular que quan va ser convidat al programa ‘Liarla Pardo’ de ‘La Sexta’, la presentadora Cristina Pardo el mirava incrèdula, i li preguntava on havia anat a parar l’altra meitat de Chicote.

 

 

 

 

Qüestió de voluntat

Tot va començar amb el programa d’Antena 3 ‘En forma en 70 días’, en el qual va participar el cuiner, i va ser allí quan es va atrevir a iniciar aquesta nova etapa vital; en aquell moment Chicote pesava 110 quilos. En poc més de 2 mesos va canviar els seus hàbits de vida i va aconseguir perdre 20 quilos, amb l’ajuda de l’entrenador personal Martín Giacchetta.

 

La dieta i l'exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dues fotografíes, l'abans i el després

La dieta i l’exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dos fotografies, l’abans i el després | València Diari

 

Posteriorment, ha seguit aplicant les directrius que va aprendre i actualment pot presumir d’una figura saludable. Com diu ell, tot és qüestió de voluntat i no hi ha cap secret, en el fet d’aprimar-se: «Volia canviar la meua forma de vida, per això duc una dieta equilibrada i faig exercici. Es tracta de menjar millor i fer esport, no hi ha cap miracle».

 

Altres famosos també volen perdre pes

Alberto Chicote no és l’únic famós que ha decidit aprimar-se. Segueixen el seu exemple altres famosos de la televisió com la filla de la presentadora María Teresa Campos, Carmen Borrego, que gràcies al programa ‘Sálvame’ ha aconseguit perdre fins a tres talles. Tant és així que té la seua pròpia secció dins del programa, ‘Desafío Borrego’, en la qual explica el procés que està seguint i els desafiaments físics i psicològics que comporta el canvi de vida que està duent a terme.

 

Carmen Borrego

Carmen Borrego | València Diari

Últimes notícies

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.